مقالات اسباب کشی, بسته بندی سفارشی, تجارت الکترونیک, کسب و کارهای کوچک, کلینیک بسته بندی, وبلاگ

روز اسباب کشی

عکس روز اسباب کشی

از نقطه نظر تئوري، اسباب و اثاثيه ما بايد از هر زمان ديگري كمتر شده باشد. رسانه هاي ديجيتالي جايگزين CD، DVD و كتاب شده و از سوي ديگر مد و فشن به كمك خانه هاي مدرن و امروزي آمده تا ظاهري آراسته و عاري از هر گونه درهم ريختگي به آن ببخشد. اين حرف ها را به فردي بگوييد كه قرار است اسباب كشي كند.

مهم نيست چقدر كوشيده ايد تا خود را از شر وسايل غيرضروري زندگي تان خلاص كنيد، به محض آن كه زمان بسته بندي اثاثيه و آماده كردن آن ها براي اسباب كشي فرا مي رسد، ناگهان به اين نتيجه مي رسيد كه ٣ برابر موزه لوور اسباب و اثاثيه داريد. حالا چه بايد كرد؟ در روزگار نه چندان دور، همه چيز ساده تر بود. بايد به سوپرماركت محل مي رفتيد و چند تا جعبه مقوايي به چنگ مي آوريد، جعبه هاي خالي چيپس و پفك يا موز، همين ها كارتان را راه مي انداخت. اما حالا اين كار را انجام دهيد تا به دو كشف مهم برسيد.

اول اين كه صاحب سوپرماركت بلافاصله بعد از خالي كردن محتويات جعبه در قفسه ها، جعبه ها را جمع مي كند تا تحويل مراكز بازيافت دهد. دوم اين كه، حتي اگر برخلاف مقررات ايمني و بهداشت بتوانيد جعبه اي پيدا كنيد، آنقدر بزرگ و محكم نيست كه بتوانيد كتاب جنگ و صلح يا ساير آثار تولستوی را درون خود جا دهد، منظورم همان كتاب هايي است برايتان ارزشمند بوده و بارها و بارها آن ها را خوانده ايد. گذشته از آن به جعبه اي نياز داريد كه بتواند از وسايل شكستني شما محافظت كند.

واقعاً انتظار داريد باربران به كلمه شكستني نوشته شده بر روي جعبه ها اهميت دهند يا آن را چيزي فراتر از يك چالش بدانند؟ تحقیقات نشان می دهند، اسباب کشی یکی از پر استرس ترین کارهایی است که هر فرد در طول زندگی اش آن را تجربه می کند، پس چه لزومی دارد که بخواهید این تنش و استرس را دو چندان کنید و مدام نگران سرویس چایخوری عتیقه ای باشید که از مادربزرگتان به ارث برده اید؟

جعبه های اسباب کشی

خوشبختانه بچه های ما در زودپک می توانند در این زمینه به شما کمک کنند. بیش از 40 سال است که در صنعت تولید بسته بندی فعالیت داریم و اطلاعات و تجربیات بسیار خوبی در مبحث بسته بندی کردن هوشمندانه اسباب و اثاثیه داریم. از این دانش و خرد گسترده خود برای حل کردن مشکلات اسباب کشی بهره برده ایم و به راهکارهای بسیار خوبی رسیده ایم که تمام آن ها را در قالب مجموعه بسته بندی های مورد نیاز برای اسباب کشی عرضه می کنیم.

همه چیز را سالم و تمیز نگه دارید به احتمال زیاد خودتان کم و بیش می دانستید که به چه وسایلی نیاز دارید؛ جعبه هایی با سایزهای مناسب تا کار بسته بندی اسباب و اثاثیه به زحمتش بیارزد، از سوی دیگر جعبه آن قدر سنگین نشود که کسی نتواند آن را از جایش بلند کند. به چسب بسته بندی و نایلون حبابدار هم احتیاج خواهید داشت.

نایلون حبابدار به خاطر ویژگی محافظتی فوق العاده اش نمی گذارند وسایل شما آسیبی ببینند، البته یک کاربرد دیگر هم دارند، می توانید با ترکاندن حباب هایشان از استرس و تنش اسباب کشی بکاهید! اما لوازم دیگری هم نیاز دارید که شاید به فکرتان هم نرسد که چقدر می توانند مفید و کارآمد باشند. کاور مبلمان و اثاثیه، مثلاً برای روزهایی که هوا بارانی و زمین گلی است، این کاورها موهبتی هستند.

کیسه های مخصوص لباس ها یا جعبه های محکم و مقاوم شبیه به کمد لباس که یک گزینه فوق العاده برای این جعبه ها هستند. این جعبه ها از لباس هایتان محافظت می کنند و شما می توانید روزهای اول اقامتتان در منزل جدید را با خیال راحت سپری کنید و نگران شستن و اتو کردن لباس هایتان نباشید.

یا یک جاچسبی که از زحمت شما می کاهد و دیگر نیازی نیست مزه تلخ و بد چسب را در حین بریدن آن و مهر و موم کردن درب جعبه هایتان بچشید یا سر آن را گم کنید! از آنجایی که هر خانه با خانه دیگر تفاوت دارد و برای بسته بندی کردن اثاثیه هر خانه به جعبه هایی با سایزهای مختلف نیاز است، ما این امکان را برایتان فراهم کنیم که مجموعه جعبه های اسباب کشی موردنیازتان را خودتان انتخاب کنید.

نمی توانید به شما قول دهیم که استرس و تنش روز اسباب کشی را کاملاً از بین ببریم؛ اما می توانیم تجربیاتمان را در اختیارتان بگذاریم تا کارها را برایتان کم زحمت تر کنیم. پس چرا سری به بخش بسته بندی اسباب کشی زودپک نمی اندازید تا ببینید ما چگونه می توانیم شما را در این زمینه یاری دهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *