وبلاگ

سلفون استرچ چیست و چه کاربردی دارد؟

استرچ

پیدا کردن محصولی که توانایی محافظت از محموله‌های پستی را در برابر آلودگی‌های محیطی از قبیل نفوذ آب، رطوبت، گرد و خاک و … داشته باشد شاید به نظر کار دشواری بیاید. نایلون استرچ یک محصول کاربردی برای این منظور محسوب می‌شود.
این محصول بسته بندی با ویژگی‌های منحصر به فرد خود موفق شده به یکی از پرکاربردترین کالاها در صنعت بسته‌بندی تبدیل شود.
اما نایلون استرچ چیست؟ چه مشخصه‌هایی دارد؟ استفاده از آن چه مزایایی را برای کاربران به دنبال خواهد داشت؟ قیمت استرچ چه قدر بوده و برای خرید آن چگونه باید اقدام کرد؟ در این مقاله سعی کرده‌ایم تا به تمامی این سوالات پاسخ داده و شما را با هر آنچه که نیاز است قبل از خرید در مورد سلفون بسته بندی بدانید، آشنا کنیم.

معرفی نایلون بسته بندی بسته بندی

از جمله پرطرفدارترین محصولاتی که توسط شرکت‌های فروش انواع لوازم بسته بندی عرضه می‌شوند، نایلون استرچ است. منظور از استرچ، نایلون‌هایی هستند که از جنس محصولات پلیمری یا همان پلاستیکی تهیه شده و به منظور محافظت بیشتر از محصولات بسته‌بندی استفاده می‌شوند.

با توجه به کاربردهای گسترده این محصول شرکت‌های تولیدکننده آن را در ضخامت‌ و ابعاد متنوع تولید و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. مهم‌ترین ویژگی که سبب شده تا خرید استرچ در بین عموم افراد رایج شود، قابلیت کشسانی و همچنین چسبندگی آن است. بنابراین کاربران این امکان را خواهند داشت تا بدون نیاز به چسب و دیگر محصولات جانبی از استرچ برای داشتن یک بسته‌بندی ایده‌آل و مطمئن بهره ببرند.

سلفون استرچ عرض 15 سانتیمتر طول 170 متر 23 میکرون

35,000 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

سلفون استرچ عرض 20 سانتیمتر طول 170 متر 23 میکرون

47,300 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

سلفون استرچ عرض 50 سانتیمتر 23 میکرون

101,300 تومان1,010,000 تومان
ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

ویژگی‌های منحصر به فرد استرچ زودپک

همان طور که گفته شد مهم‌ترین ویژگی که نایلون‌های استرچ دارند، قابلیت کشسانی و همچنین چسبندگی آن‌ها است. بنابراین خریداران می‌توانند از آن برای کاربردهای بسیار زیادی بهره بگیرند. البته که تمامی ویژگی‌های این وسیله بسته‌بندی محدود به این دو مورد نبوده و شما می‌توانید با خرید استرچ از خصوصیات متعدد دیگر آن نیز نهایت بهره را ببرید. در این میان زودپک به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم بسته بندی نایلون استرچ را با مشخصات زیر در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ هر گونه آلودگی محیطی از قبیل رطوبت، گرد و خاک و غیره
  • کیفیت و مقاومت بالا در برابر پارگی
  • ارائه نایلون استرچ به صورت رولی و در عرض‌های متنوع (۱۰، ۲۰ و ۵۰ سانتی‌متر)
  • ارائه نایلون در ضخامت ۲۳ میکرون
  • ارائه نایلون استرچ در متراژ‌های مختلف (۸۰، ۱۷۰ و ۳۵۰ متر)
  • کیفیت بالا با مناسب‌ترین قیمت استرچ
  • شفافیت بالای رول‌های استرچ
  • مناسب برای بسته‌بندی محصولات و لوازم در اسباب کشی و ارسال پستی

کاربردهای استرچ در بسته بندی و ارسال پستی

بسته‌بندی محصولات با اهداف مختلفی انجام می‌شوند. قبل از هر چیزی هدف از بسته‌بندی محافظت از محصولات در حین جابجایی و انبارکردن آن‌ها است. در درجه بعدی نیز ایجاد ظاهری زیبا به منظور جذب مشتری برای فروش محصولات توسط فروشنده‌ها است.
با دانستن این موضوع آنچه سبب محبوبیت بسیار بالای نایلون بسته بندی شده، پرداختن به هر دو موضوع محافظت و زیبایی در بسته‌بندی است. چرا که با قابلیت کشسانی و جنس پلاستیکی خود از نفوذ هر گونه آلودگی و همچنین اعمال خط و خش بر روی محتویات درون خود جلوگیری کرده و در درجه بعدی به دلیل داشتن ظاهر شفاف می‌توان بسته‌بندی شکیل و زیبایی را به کمک استرچ به دست آورد. نکته مهم دیگر اینکه همه چیز محدود به این موارد نبوده و شما با خرید استرچ می‌توانید از قابلیت چسبندگی آن جهت قرار دادن چندین وسیله در کنار هم کمک بگیرید. با در نظر گرفتن تمامی این موارد می‌توان کاربردهای استرچ در بسته‌بندی و ارسال پستی را شامل موارد زیر دانست:

  • بسته‌بندی محصولات آرایشی و بهداشتی
  • بسته‌بندی مواد غذایی که احتمال نشتی دارند
  • بسته‌بندی محکم‌تر کارتن‌های پستی به منظور جلوگیری از کثیف شدن در طول مسیر
  • بسته‌بندی کارتن حاوی پوشاک
  • کنار هم قرار دادن چندین کارتن در کنار هم و ایجاد نظم بیشتر در بسته بندی
  • بسته‌بندی اقلامی که در برابر خط و خش حساس هستند
  • و …

قیمت و خرید سلفون بسته بندی زودپک

زودپک به عنوان مرکز فروش نایلون استرچ و دیگر لوازم بسته‌بندی شناخته می‌شود. کاربران می‌توانند نایلون بسته‌بندی خود را در متراژ و عرض مورد نیاز خود از طریق این سامانه ثبت سفارش کرده و در آدرس مورد نظر خود دریافت نمایند.

خرید آنلاین این فرصت را برای مشتریان فراهم می‌کند تا نه تنها در زمان خود صرفه‌جویی کرده بلکه با برسی قیمت‌ها و مقایسه آن‌ها با دیگر شرکت‌های فروش لوازم بسته‌بندی محصولات با بهترین قیمت را نیز خریداری کنند. از دیگر مزایای خرید استرچ از طریق زودپک می‌توان به امکان خرید عمده اشاره کرد که گزینه‌ای بسیار ایده‌ال برای کسانی خواهد بود که بنابر شرایط کاری خود مدام نیاز به استفاده از استرچ در بسته بندی محصول برای ارسال پستی دارند. پس چنانچه قصد خرید استرچ را دارید همین حالا به بخش مربوط به فروش سلفون استرچ مراجعه کرده و گزینه دلخواه خود را به سبد خرید اضافه کنید.

قیمت استرچ

جمع‌بندی

در این مقاله با نایلون بسته بندی به عنوان یکی از پرطرفدارترین لوازم بسته‌بندی محصولات برای ارسال پستی آشنا کردیم. این وسیله بسته بندی دارای کیفیت بالایی بوده و اصلی‌ترین ویژگی‌های آن قابلیت چسبندگی، کشسانی و شفافیت است. بنابراین افراد می‌توانند از آن به منظورهای مختلف در حوزه‌های بسته‌بندی متنوع کمک بگیرند.

همچنین سلفون بسته بندی را می‌توان برای کنار هم قرار دادن اجزای مختلف محصول استفاده کرده و به جای چسب برای بستن محصولات کمک گرفت. نکته مهم دیگر استفاده از آن برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به کالاهای بسته‌بندی شده و جلوگیری از ریختن مایعات و نشت به سایر محصولات در ارسال‌های پستی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت استرچ، کیفیت‌ها، مشخصات و … می‌توانید از طریق شماره تلفن ۷۲۱۴۲-۰۲۱ با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *