وبلاگ

آیا خرید استرچ بسته بندی برای فروشگاه ها مقرون به صرفه است؟

خرید استرچ بسته بندی

خرید استرچ بسته بندی عاقلانست یا یک هزینه اضافه است؟ این یکی از سوالاتی است که ذهن بسیاری از افرادی که به تازگی وارد فروش آنلاین شده‌اند را به خود مشغول کرده است. برای جواب به این سوال با ما همراه شوید.

خسارت های ناشی از حمل و نقل هزینه‌بر است. مصرف‌کنندگان را ناامید می‌کند. از سود شما کم می‌کند. همچنین با دوبرابر کردن تلاش لجستیکی، وقت شما را تلف می‌کند و به طور بالقوه به برند شما آسیب می‌زند.
برای ایمن کردن کالای خود برای حمل و نقل، باید به طور جدی پوشش کششی همه کاره وقابل اعتماد را در نظر بگیرید. همه گیر COVID-19 اهمیت بازاریابی آنلاین را افزایش داده است و در نتیجه تقاضا برای بسته بندی ایمن و بهداشتی را افزایش داده است. شما مسلما به‌عنوان یک کارآفرین، مطمئناً نمی‌خواهید بازار بزرگی را که اکنون برای تقریباً هر نیازی روی تحویل خانه به خانه حساب می‌کند، از دست بدهید. فرصت فروش انلاین را نباید نادیده گرفت و به دلیل صرفه جویی بی دلیل بازار را از دست داد.

راهنماهای خرید آنلاین زیادی برای انواع سلفون بسته‌بندی وجود دارد، اما این راهنما برای صاحبان مشاغل کوچک در نظر گرفته شده است که می‌خواهند اطلاعات کافی به زبانی عاری از اصطلاحات غیرقابل توضیح داشته باشند.

فهرست مطالب


استرچ بسته بندی چیست؟

روکش کششی یک سلفون بسیار الاستیک است، که برای پوشاندن یا اتصال اقلام به هم استفاده می‌شود. معمولاً از رزین‌های اتیلن با چگالی کم (LLDPE) ساخته می‌شود که به طور مصنوعی از مواد پتروشیمی به دست می‌آید.

به بیان ساده، استرچ‌های بسته بندی از بستگان بنزین هستند، اما طی فرآیندهای تولید، ماده‌ای پایدار ایجاد می‌شود که به طور کلی استفاده از آن را بی خطر می‌کند.

به بیان ساده تر از استرچ بسته بندی به دلیل سهولت استفاده، غیر سمی بودن، پایداری، امکان استفاده گسترده برای انواع محصولات محتلف به طور گسترده برای بسته بندی استفاده می‌شود.


آیا سلفون استرچ قابل بازیافت است؟

با گسترش فعالیت‌های انواع گروه‌های حامی محیط زیست و افزایش اطلاعات عمومی در مورد تخریب محیط زیست و پیامدهای آن برای زندگی بشر و موجودات، امروزه قابلیت بازیافت محصولات و استفاده از محصولات تجزیه پذیر از اهمیت زیادی برخوردار است.
بسیاری از افراد به نوع بسته‌بندی شما توجه می‌کنند و استفاده از عناصر تجدید پذیر و سازگار با محیط زیست می‌تواند به عنوان یک مزیت برای شما محسوب شود.
بله، سلفون استرچ قابل بازیافت است. به شرط وجود سامانه‌های مناسب این مواد هم به راحتی قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند. استفاده مجدد از نایلون‌های استرچ نه تنها به محیط زیست کمک می‌کند بلکه باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز می‌شود.


کی باید از سلفون بسته بندی استفاده کنم؟

از استرچ بسته بندی می‌توان برای مصارف مختلف استفاده کرد.

محصولات خود را از گرد و غبار، خاک و رطوبت محافظت کنید

هر وقت نیاز است تا محصولات را از گرد و غبار و رطوبت محافظت کنید می‌توانید به پلاستیک سلفون رجوع کنید. گرد و غبار و رطوبت می توانند باعث آسیب به برخی محصولات شوند. برای محافظت از قطعات الکتریکی و قطعات حساس به گرد و غبار می‌توان از انواع سلفون استفاده کرد.
ویژگی مهم سلفون امکان پیچیدن محصولات با اشکال مختلف است. با کمک سلفون می‌توان محصولات را به راحتی بسته‌بندی کرد.
از سلفون برای محافظت از محصولات در برابر رطوبت هم می‌توان استفاده کرد. رطوبت می‌تواند باعث خراب شدن محصولات شود. به راحتی با استفاده از سلفون محصولات را در مقابل رطوبت محافظت کنید.

برای تثبیت اجزای محصول در کنار یکدیگر

یکسری از محصولات دارای اجزای مختلفی هستند. برای قرار دادن اجزا کنار یکدیگر برای بسته بندی و ارسال می‌توان از سلفون استفاده کرد. به عنوان مثال برای بسته بندی مبلمان می‌توان کوسن‌ها و تشک‌های آن را با کمک سلفون بسته‌بندی و در کنار یکدیگر فیکس کرد. همچنین برای کنار همدیگر قرار دادن محصولات مختلف نیز می‌توان از استرچ استفاده کرد.

با استفاده از پلاستیک استرچ می‌توانید چندین پشته از جعبه‌ها را ببندد و در کنار یکدیگر تثبیت کنید. این به شما امکان می دهد کالاها را در حجم زیاد به طور ایمن ارسال کنید.

برای محافظت در برابر دستکاری و محافظت در برابر سرقت بسته

کسب و کارها می‌توانند در اثر دزدی محموله ضرر ببینند. استرچ‌های مات مانع از دیدن محتویات محموله شما می‌شوند و دزدیدن کالاهای شما را برای آنها سخت می‌کند. همچنین وجود این سلفون‌ها اطراف بسته‌بندی مانع از باز شدن بسته خواهد شد و می‌توانید مطمئن باشید که اجزای محصول ارسالی دستکاری نشده و سالم و کامل به دست مشتری خواهد رسید.

جلوگیری از نشت محلول ها

در بعضی موارد شما برای مشتریان در حال ارسال انواع محلول‌ها هستید. ممکن است فروشنده انواع لوازم بهداشتی باشید و محصولاتی نظیر انواع شامپو، شوینده‌های مایع و … را داشته باشید. استفاده از پلاستیک استرچ و وکیوم‌ها می‌تواند مانع از نشت محصول شده و از کثیف شدن سایر محصولات نیز جلوگیری کند.
کافیست شما محصول را با چند لایه استرچ بپوشانید و با خیال راحت کنار دیگر محصولات قرار دهید. با این کار از آسیب به سایر محصولات و بسته بندی جلوگیری می‌کنید.

قیمت استرچ بسته بندی

مزایای خرید استرچ بسته بندی

خرید استرچ بسته بندی در موارد زیر نسبت به سایر محصولات گزینه مناسبتری است.

  • سطح بالای حفاظت برای کالاهای پالت شده. استرچ ها به دلیل خواصی که دارند می تواند گزینه‌های خوبی برای جلوگیری از دستکاری و سرقت محصولات و بسته‌ها باشند.
  • استفاده از نایلون‌های استرچ، چه با دست یا ماشین، آسان است. شما به راحتی این امکان را دارید تا در سریعترین زمان بسته‌بندی خود را انجام داده و در زمان خود صرفه جویی کنید. همچنین انواع شفاف امکان اسکن نوری و شناسایی آسان را فراهم می‌کند و امکان انتقال سریع محموله را فراهم می‌کند.
  • چسبندگی این محصولات هم بسیار کاربردی است. این محصولات حالتی چسبنده دارند و به راحتی می‌توان برای بسته‌بندی محصولات از آنها استفاده کرد و به محصولات می‌چسبند. در عین حال به راحتی کنده شده و مثل چسب‌ها ردی از خود باقی نمی‌گذارند. این یک خصوصیت خوب هست که در عین داشتن خصوصیات چسبندگی خواص منفی انواع چسب را نداشته و سطح محصولات را کثیف نمی‌کنند.
  • مقرون به صرفه بودن استفاده از استرچ. استرچ ها در مقابل بسیاری از وسایل بسته بندی قیمت معقول و مقرون به صرفه ای دارند و افراد به راحتی می توانند از آنها استفاده کنند.
  • قابلیت بازیافت پلاستیک سلفون بسته‌بندی می‌تواند به عنوان یکی دیگر از نقاط مثبت آنها باشد.

سخن پایانی

در این نوشته تلاش کردیم تا در مورد لزوم استفاده از انواع سلفون مطالبی را بیان کنیم. استفاده از استرچ‌ها ممکن است در نگاه اول هزینه اضافه بسته‌بندی محسوب شوند. با این حال استفاده از این محصول می‌تواند مناسب بوده و در جهت بهبود کسب و کار و جلوگیری از آسیب‌ها و ضررهای احتمالی موثر باشند. برای اطلاع از قیمت استرچ، بررسی و خرید انواع نایلون استرچ می‌توانید به وبسایت زودپک مراجعه کرده سفارش خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *