وبلاگ

ضرورت خرید پلاستیک بسته‌ بندی و مزایای استفاده از آن

خرید پلاستیک بسته بندی

استفاده درست و به جا از وسیله‌های بسته بندی تا حد بسیار زیادی می‌توانند از آسیب دیدن محصولات جلوگیری کنند. بنابراین قبل از تهیه باید با ویژگی‌ها، مزایا و معایب محصول مورد نظر آشنا شد تا بتوان گزینه مناسب را انتخاب و خریداری کرد.
امروزه پلاستیک‌ها همانند هر محصول دیگری در صنعت بسته بندی نقش قابل توجهی را ایفا می‌کنند. به طوری که شاهد عرضه انواع پلاستیک بسته بندی اعم از سلفون‌ها، نایلون حبابدار در بازار هستیم. از همین رو در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا شما را با این محصولات کاربردی و مزایای آن‌ها در حوزه بسته‌بندی آشنا کنیم.

منظور از پلاستیک بسته بندی چیست؟

قبل از پرداختن به مزایای خرید پلاستیک بسته بندی به تعریف کوتاهی از آن‌ می‌پردازیم. به صورت کلی می‌توان گفت هر وسیله‌ای که از جنس پلاستیک تولید شده و امکان استفاده در صنعت بسته‌بندی را به منظور محافظت از محصولات مختلف داشته باشد، در دسته پلاستیک بسته بندی قرار می‌گیرد. پلاستیک بسته‌بندی نقش محافظ را داشته و از خراب شدن و آسیب دیدن کالاها در حین انبار کردن و همچنین جابجایی ممانعت می‌کند. معمولا پلاستیک‌های بسته‌بندی حالتی شفاف داشته و امکان مشاهده محتویات درون خود را به مشتریان می‌‌دهد. از این رو جایگزینی ایده‌آل برای جعبه‌های مقوایی بوده و عموما در بسته بندی محصولات غذایی کاربرد دارد.

انواع پلاستیک بسته بندی

همان طور که گفته شد پلاستیک بسته بندی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شود. در نتیجه کاربران می‌توانند مناسب‌ترین گزینه را با توجه به نیاز خود تهیه و استفاده کنند. در زیر به دو مورد از پرکاربردترین انواع آن می‌پردازیم:

– پلاستیک حبابدار

پلاستیک یا همان نایلون حبابدار یکی از پرطرفدارترین لوازم در حوزه بسته بندی است. چرا که با داشتن لایه‌ای از حباب‌های هوا حکم عایق را داشته و نقش کلیدی در مقابله با فشار و ضربه‌های وارده به محصولات ایفا می‌کند. محافظ حبابدار نه تنها در صنایع بلکه در اسباب کشی و مصارف خانگی مثل عایق‌بندی در و پنجره و … نیز کاربرد دارد. این محصول کاربردی به صورت رولی در متراژ و عرض‌های مختلف تولید شده و با قابلیت انعطاف‌پذیر خود امکان بسته بندی هر محصولی با هر شکل و ساختاری را ممکن می‌سازد.

[ux_products type=”row” ids=”117534,6022,6019,4998″]

نایلون سلفون

سلفون از دیگر انواع پلاستیک‌های بسته‌بندی است که در اصل ورقی بسیار نازک از پلاستیک شفاف بسته بندی بوده و با حالت ارتجاعی خود به انتخاب اول افراد در بسته‌بندی محصولات غذایی و … تبدیل شده است. سلفون‌ها در ضخامت و متراژ‌های مختلف به بازار عرضه شده و مشتریان می‌توانند مناسب‌ترین گزینه را با توجه به نیاز خود انتخاب و خریداری کنند. سلفون نیز دارای مصرف خانگی و صنعتی بوده و حوزه کاربردی گسترده‌ای دارد. این وسیله بیشتر به دلیل جلوگیری از ورود آلودگی‌ها به محصولات استفاده می‌شوند. به طوری که همه ما در بازار شاهد گوشت، خشکبار، میوه، نان و … هستیم که توسط سلفون بسته بندی شده‌اند.

[ux_products type=”row” ids=”117979,12221,12215,4096″]

مزایای خرید پلاستیک بسته‌ بندی

قطعا تولید انبوه پلاستیک بسته بندی و عرضه آن به بازار بی‌دلیل نیست. این وسیله کاربردی در نتیجه ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، توانسته حرف اول را در حوزه بسته بندی بزند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت و مزایای خرید پلاستیک بسته‌ بندی برای کاربران عبارتند از:

– طول عمر بالا

بر خلاف دیگر محصولات بسته بندی مثل کارتن‌ها، پلاستیک بسته بندی طول عمر بالایی دارد. به طوری که می‌توان آن‌ها را برای مدت طولانی نگه‌داری کرده و در صورت نیاز مورد استفاده قرار داد.

– تولید در متراژ‌ و ابعاد مختلف

پلاستیک‌هایی که با هدف بسته بندی تولید می‌شوند دارای متراژ‌ و ابعاد متنوعی هستند. در نتیجه کاربران می‌توانند متناسب با هر آنچه که قصد بسته بندی آن را دارند گزینه دلخواه خود را خریداری و مورد استفاده قرار دهند.

– مقاومت در برابر نفوذ رطوبت و آلودگی

یک بسته بندی خوب باید از هر لحاظ ایده‌ال باشد. به این معنا که در کنار محافظت از محصولات در برابر آسیب‌ها و ضربه‌های محیط بیرونی از نفوذ رطوبت و آلودگی نیز به درون آن جلوگیری کنند. پلاستیک‌ها دقیقا گزینه‌ای هستند که این انتظار کاربران به نحو احسن برآورده می‌کنند. چرا که در برابر نفوذ هر گونه آلودگی محیط بیرون و آب مقاوم هستند. همین موضوع آن‌ها را به یکی از پرطرفدارترین موارد به منظور بسته بندی محصولات غذایی تبدیل کرده است.

– وزن پایین

سبک بودن وسیله‌ای که از آن برای بسته بندی اشیا استفاده می‌شود اهمیت بسیار زیادی دارد. چرا که در صورت استفاده از لوازم بسته بندی با وزن بالا حمل و جابجایی محصولات را دشوار می‌شود. پلاستیک‌ها از وزن بسیار پایینی برخوردار بوده و به همین دلیل گزینه‌ای مناسب برای استفاده در حوزه‌های مختلف بسته‌بندی به حساب می‌آیند.  

– قیمت مناسب

در کشور ما ایران محصولات پلیمری و پلاستیکی از قیمت پایینی برخوردار هستند. در نتیجه کسانی که امکان پرداخت هزینه بالا برای بسته‌بندی محصولات خود را ندارند می‌توانند به سراغ خرید پلاستیک بسته‌ بندی رفته و با قیمت پایین از کالای خود در برابر آسیب‌ها و آلودگی‌های محیطی محافظت کنند.

محافظ حبابدار

خرید پلاستیک بسته‌ بندی

زودپک طیف گسترده‌ای از انواع لوازم بسته بندی را به بازار عرضه می‌کند. در این میان پلاستیک بسته‌بندی اعم از محافظ حبابدار و سلفون‌ها نیز موجود هستند. تمامی این محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب در این وبسایت موجود بوده و مهم‌تر از همه اینکه فرصت خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم می‌کند. زودپک بر این باور است که ارائه محصولات باکیفیت و کسب رضایت مشتری ضامن پیشرفت است. بنابراین می‌توانید با خیال راحت سفارش خود را ثبت و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. کارشناسان ما به منظور راهنمایی در مورد جزئیات و قیمت محصولات در روزهای شنبه تا چهارشنبه از 8 صبح تا 6 عصر و روزهای پنجشنبه از 8 صبح تا 12 ظهر در خدمت شما عزیزان خواهند بود.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما همراهان همیشگی زودپک را با انواع پلاستیک بسته بندی و مزایایی که خرید آن‌ها می‌توانند در پی داشته باشند آشنا کنیم. نایلون حبابدار و سلفون‌ها به عنوان پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین انواع پلاستیک‌ها در این زمینه معرفی شدند. خرید پلاستیک بسته‌‌بندی نه تنها حکم یک محافظ را برای محصولات ایفا می‌کند بلکه ظاهری مرتب و منظم نیز به آن‌ها بخشیده و حمل و جابجایی آن‌ها را نیز آسان‌تر می‌کند. پرداخت هزینه ناچیز به منظور خرید هر کدام از انواع پلاستیک‌های بسته‌بندی تضمینی بر حفظ کیفیت و سلامت آن‌ها خواهد بود که قطعا ارزش آن را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *