وبلاگ

بهترین روش برای بسته بندی و ارسال شال و روسری

بستهب ندی برای ارسال شال و روسری

یکی از پر فروش‌ترین کالاهایی که در دسته پوشاک زنانه قرار می‌گیرد، شال و روسری است. این موضوع باعث شده تا افراد زیادی به فروش شال و روسری روی بیاورند. حال اینکه در دو سال اخیر که همزمان با همه گیری ویروس کرونا بود فروش غیر حضوری شال و روسری نیز رایج شد. با رونق یافتن خرید و فروش آنلاین، بسته‌بندی روسری نیز در پیشرفت تجارت افراد جایگاه ویژه‌ای را پیدا کرده است. چرا که این روزها تعداد افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند بیشتر بوده و کسی موفق خواهد شد که علاوه بر کیفیت اجناس خود به بسته‌بندی زیبا و شیک محصولات نیز اهمیت دهد.

پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بسته بندی شال و روسری شما به بهترین نحو انجام شود چند دقیقه از زمان خود را به خواندن مطالب این مقاله اختصاص دهید.

چرا بسته بندی و ارسال شال و روسری اهمیت دارد؟

یکی از انواع پوشاک پرفروش امروزی، انواع شال‌ها و روسری‌ها هستند. شال‌ها و روسری‌ها از جنس پارچه، حریر یا ابریشم بوده و اغلب اوقات بافتی ظریف و حساس دارند.
بنابراین یکی از مهم‌ترین نکته‌هایی که هر فروشنده‌ای باید به آن توجه داشته باشد ارسال شال خریداری شده بدون کوچکترین آسیبی به دست خریدار است. تنها کاری که برای این منظور می‌توان انجام داد بسته‌بندی و ارسال شال و روسری با رعایت استانداردها و نکات کلیدی مورد نیاز است. به عنوان مثال فروشندگان باید از بسته‌های ضد آب برای جلوگیری از نفوذ آلودگی و آب به درون آن‌ها حین جابجایی استفاده کنند.

مورد بعدی که سبب شده بسته بندی شال حائز اهمیت گردد، پیشی گرفتن از رقیبان بازار است. به این معنا که یک بسته‌بندی شکیل و لاکچری می‌تواند حکم یک تبلیغ موثر را در بازار ایفا کند. چرا که رقابت در حوزه فروش شال و روسری بالا بوده و شما با ارائه یک بسته‌بندی زیبا و جلب توجه خریداران می‌توانید مشتریان همیشگی را برای خود داشته باشید. پس در کنار خرید پاکت پستی باکیفیت سعی کنید زیبایی ظاهر بسته‌های خود را نیز در الویت اول خود قرار دهید.

بسته بندی شال و روسری

کالاهای مورد نیاز در بسته بندی و ارسال شال و روسری

شرط مهم و اساسی در بسته‌بندی و ارسال شال و روسری به صورت اصولی، تهیه لوازم بسته‌بندی باکیفیت از شرکت‌های معتبر است. به منظور محافظت از شال و روسری تهیه سه وسیله بسته بندی زیر توصیه می‌شود:

1- پاکت نایلون مشکی

به پاکت‌هایی که از جنس کاغذ بوده و لایه درونی آن‌ها به کمک نایلونی به رنگ مشکی پوشانده شده باشد، پاکت نایلون مشکی می‌گویند. این پاکت‌ها دارای قسمت مجزا برای نوشتن آدرس و مشخصات گیرنده و فرستنده بوده و کار بسته‌بندی و ارسال را برای فرستنده تسهیل می‌کند.

علاوه بر آن وجود یک لایه نایلونی مستحکم درون آن، از ورود هر گونه آلودگی و آب به درون بسته جلوگیری می‌نماید. در نتیجه محتویات درون بسته بدون کوچکترین آسیبی به دست خریدار خواهد رسید. این پاکت در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می‌گردد. بنابراین شما می‌توانید بسته به ابعاد روسری و تعداد آن‌ها سایز مناسب را خریداری کرده و بسته‌بندی خود را انجام دهید. رایج‌ترین سایز پاکت نایلون مشکی برای بسته‌بندی روسری و شال :

پاکت نایلون مشکی سایز A4
پاکت نایلون مشکی سایز A5

است.

2- پاکت متالایز

از دیگر وسیله‌هایی که استفاده از آن در بسته‌بندی انواع شال و روسری توصیه می‌شود، پاکت متالایز است. قیمت پاکت متالایز برای بسته‌بندی شال کاملا مناسب بوده و شما می‌توانید با پرداخت هزینه معقول یک بسته‌بندی مطمئن و باکیفیتی را داشته باشید. پاکت‌های متالایز نیز ضد نور و ضد آب بوده و روسری‌ها صحیح و سالم به دست مشتریان ارسال می‌گردد. این پاکت‌ها نیز دارای سایزبندی بوده و شما می‌توانید مناسب‌ترین سایز را بسته به نیاز خود خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. بهتذین سایزها برای ارسال مرسولات شامل:

پاکت متالایز سایز A4
پاکت متالایز سایز B4
پاکت متالایز سایز A3 هستند.

3- کارتن پستی

کارتن‌های پستی برای ارسال تمامی محصولات می‌توانند جز پیشنهادات ما باشند. بعضی از محصولات و انواع شال و روسری‌ها دارای بسته‌بندی خاصی هستند که در حمل و نقل و ارسال باید به آن توجه ویژه داشت تا مشکلی به وجود نیاید. به همین دلیل استفاده از کارتن‌های پستی برای آنها توصیه می شود. کارتن‌های پستی را می‌توان در سایزهای مختلف خریداری کرد. ولی در نظر داشته باشید بحتما سایز کارتن متناسب با سایز بسته‌بندی محصول باشد. شما می توانید فضاهای خالی را با استفاده از نایلون حبابدار، پوشال و یا… پر نمائید. با این کار بسته‌بندی درون کارتن جابه جا نشده و امکان آسیب رسیدن به آن را کاهش خواهید داد.

توجه داشته باشید که استفاده از وسایل بسته بندی نام برده شده در بالا صرفا برای داشتن یک بسته‌بندی باکیفیت و اطمینان از آسیب دیدن محتویات درون بسته‌ از عوامل بیرونی است. بنابراین برای اینکه ظاهر بسته‌بندی زیبایی زیادی داشته باشد باید از آیتم‌های متفرقه و خلاقیت بیشتری کمک گرفت. این موضوع کاملا سلیقه‌ای بوده و شما می‌توانید بسته‌بندی لاکچری خود را انجام داده و آن را درون یکی از لوازم بسته‌بندی فوق قرار دهید.

بسته بندی شال و روسری

قیمت و خرید لوازم مورد نیاز برای بسته بندی و ارسال شال و روسری

اگر تا این بخش از مطالب همراه ما بوده باشید متوجه خواهید شد که برای بسته بندی و ارسال روسری و شال به کالاهای گران قیمتی احتیاج ندارید. تنها کاری که برای این منظور باید انجام دهید مراجعه به شرکت‌های فروش لوازم بسته بندی است.
سامانه زودپک از جمله بهترین‌ها در حوزه فروش لوازم بسته بندی بوده و شما را در داشتن خریدی مطمئن و باکیفیت همراهی خواهد کرد. توجه داشته باشید که قیمت پاکت متالایز و پاکت نایلون مشکی با توجه به کیفیت و ابعادی که دارد متفاوت خواهد بود. برای اینکه از هزینه‌های اضافی در این مسیر دوری کنید بهتر است سایز متناسب با حجم کالای خود را انتخاب کرده و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *