وبلاگ

چگونه در دوران همه گیری کرونا اسباب کشی کنیم؟

اسباب کشی در کرونا

بیش از یک سال است که ویروس کرونا تمامی فعالیت‌ها و کارهای افراد را در سرتاسر دنیا مختل کرده است. به طوری که سبک زندگی و حتی نحوه انجام تمامی کارها دچار تغیر شده است. یکی از موضوعات مهمی که در این روزها سبب درگیری دهنی اغلب مستاجران شده چگونگی اسباب کشی در کرونا است. با توجه به محدودیت‌های بسیاری که در تمامی زمینه‌ها ایجاد شده سبک اسباب‌ کشی افراد نیز در دوران همه گیری این ویروس دچار برخی تغییرات اساسی شده است. با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله قصد داریم به صحبت در مورد نحوه انجام یک اسباب‌کشی سالم و اصولی در این دوران بپردازیم.

اهمیت انتخاب شرکت اسباب کشی در دوران همه‌گیری کرونا

شرکت‌های اسباب‌کشی مختلفی وجود دارند که در حمل و نقل و جابجایی اسباب و اثاثیه منزل کمک می‌کنند. البته قبل از هر کاری توصیه می‌شود تا در صورت امکان خودتان اسباب‌کشی را انجام دهید. اما این کار برای بسیاری از افراد ممکن نیست. بنابراین کسانی که قصد اسباب‌کشی در دوران شیوع ویروس کرونا را دارند باید در انتخاب این شرکت‌ها توجه بیشتری داشته باشند. توجه داشته باشید که تمامی کارکنان شرکت انتخاب شده پوشیدن ماسک و دستکش را جدی بگیرند. همچنین در مواقع ضروری از آن‌ها بخواهید تا از مواد ضد عفونی کننده دست و سطوح استفاده کنند. ماشین ها و ابزار حمل وسایل باید ضدعفونی شده باشند. موضوع مهم دیگری که در باید به آن توجه کرد کمک گرفتن از تعداد افراد کمتر برای اسباب کشی است. هر چه تعداد کارکنان کمتر باشد شما نیز در حین اسباب‌کشی با افراد کمتری روبرو خواهید شد. همین موضوع می‌تواند تا حد بسیار زیادی سبب کاهش زنجیره‌های انتقال این ویروس باشد.

بسته‌بندی اصولی لوازم اسباب کشی در دوران همه‌گیری کرونا

 اولین قدم برای انجام اسباب‌کشی با بسته‌بندی اثاثیه منزل برداشته می‌شود. حال اگر اسباب‌کشی در دوران شیوع ویروس کرونا باشد این موضوع اهمیت خیلی زیادی پیدا می‌کند. قبل از اینکه بسته‌بندی وسایل آغاز شود توصیه می‌کنیم وسایل لازم را با توجه به شرایط و وسیله‌هایی که دارید تهیه کنید. تفاوتی که این کار با روزهای عادی و قبل از شیوع کرونا داشت در این است که تاکید می‌شود از وسایل نو استفاده شود. برای این منظور کافی است شرکت معتبری در حوزه فروش لوازم بسته‌بندی را پیدا کرده و خریدهای خود را انجام دهید. از جمله مهم‌ترین لوازم بسته‌بندی در اسباب‌کشی عبارتند از:

زودپک به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه ارائه و فروش لوازم بسته‌بندی شما را در خرید آسان و امن در دوران کرونایی همراهی می‌کند.

پروتکل‌های بهداشتی برای داشتن اسباب‌کشی سالم در دوران همه گیری کرونا

بسته‌بندی اصولی لوازم و انتقال آن‌ها در دوران همه‌گیری ویروس کرونا مستلزم رعایت یک سری پروتکل‌های مهم بهداشتی است. این موارد شامل پروتکل‌هایی می‌شود که از طرف سازمان جهانی بهداشت مدام در حال تکرار است. در زیر به چند مورد از مهم‌ترین این موارد پرداخته‌ایم:

)ضد عفونی کردن منزل جدید

اولین کاری که باید انجام شود تمیز و ضدعفونی کردن منزلی است که قصد اسباب‌کشی به آن را دارید. مخصوصا اگر خانه تازه ساخت نبوده و قبل از شما افراد دیگری در آن ساکن بودند اهمیت این موضوع دو چندان می‌شود.

استفاده از لوازم بسته‌بندی نو

برای جمع کردن وسایل خود حتما از لوازم بسته‌بندی نو استفاده کنید. با این کار می‌توانید با خیال راحت وسیله‌های خود را درون کارتن‌ها قرار دهید. علاوه بر آن استفاده از لوازم بسته‌بندی دست اول این اطمینان را به افراد می‌دهد که در طول مسیر اثاثیه آن‌ها دچار آسیب و شکستگی نخواهند شد.

در دسترس بودن وسایل ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش

اگر در روزهای شیوع ویروس کرونا اسبابکشی می‌کنید باید وسایلی نظیر محلول‌های ضدعفونی کننده دست و سطح، ماسک، دستکش و … را در دسترس قرار دهید. چرا که اسباب‌کشی سبب آشفتگی محیط اطراف می‌شود. در نتیجه پیدا کردن این دسته از وسایل اگر در دسترس نباشند دشوار خواهد بود.

حفظ فاصله اجتماعی با افراد در حین اسباب‌کشی

اگر از کارگر برای اسباب کشی در کرونا کمک گرفته شود باید در طول روز فاصله اجتماعی خود را با او رعایت کنید. در تمامی مراحل کار از اشخاصی که به شما در این کار کمک می‌کنند بخواهید که فاصله ۲ متری را با شما حفظ کنند.

با در نظر داشتن و رعایت پروتکل‌های گفته شده مذکور می‌توان اسباب‌کشی سالمی را بدون تنش و استرس در دوران کرونایی انجام داد.

اسبابکشی کرونا

زودپک سامانه خرید اینترنتی لوازم بسته‌بندی در دوران همه‌ گیری کرونا

همان طور که گفته شد اسباب‌کشی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا امری بسیار سخت و حساس است. اما با رعایت برخی نکات و پروتکل‌های بهداشتی می‌توان مراحل اسباب‌کشی را با خیال راحت و در آرامش پشت سر گذاشت. در کنار رعایت‌هایی که باید حین جابه‌جایی صورت بگیرد، بسته‌بندی وسایل بخش مهم کار را در بر می‌گیرند. شرط اول و اصلی برای انجام یک بسته‌بندی اصولی خرید لوازم مورد نیاز مربوطه است. در حال حاضر شرکت‌های متنوع بسیاری در این زمینه مشغول به کار هستند.

در بین اغلب شرکت‌های فعال در زمینه فروش لوازم بسته‌بندی زودپک به دلیل فروش اینترنتی توانسته در دوران کرونا مورد توجه بسیاری از افراد واقع گردد. کاربران می‌توانند بصورت اینترنتی تمامی لوازم مورد نیاز جهت بسته‌بندی اسباب و اثاثیه، از طریق این سامانه زود پک تهیه کنند. زودپک بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم بسته‌بندی را با قیمتی معقول و مناسب به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را با تمامی جزئیات دریافت کنید.

برای داشتن اسباب کشی راحت و سریع و منظم باید شرکت مناسب برای حمل و نقل را نیز پیدا کرد.

آشنایی با بهترین شرکت‌ های باربری برای اسباب کشی ایمن در تهران

[title text=”ابزار مورد نیاز برای اسباب کشی”]

[ux_product_categories style=”overlay” columns=”6″ slider_nav_style=”simple” slider_nav_position=”outside” ids=”192,1069,1211,1103,1063,1169,1000″ image_height=”100%” image_radius=”100″ image_overlay=”rgba(0, 0, 0, 0.19)” image_hover=”overlay-remove-50″ image_hover_alt=”zoom” text_pos=”middle” text_size=”large” text_hover=”bounce”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *