وبلاگ

بسته بندی عینک و آماده سازی برای ارسال

بسته بندی عینک

این روزها فروش آنلاین در هر حوزه‌ای با استقبال زیاد خریداران و همچنین فروشنده‌ها روبرو شده است. چرا که این کار در مقایسه با فروش حضوری مزایای قابل توجه خود را دارد. البته در میان تمامی مزایا برخی پیچیدگی‌هایی را نیز دارا است که فروشندگان باید به آن‌ها توجه کنند. یکی از مهم‌ترین این موضوع‌ها طریقه بسته‌بندی و ارسال محصولات است.

به خصوص اگر قصد راه‌اندازی فروش آنلاین محصولات حساس و شکستنی را مثل عینک دارید باید تمامی نکات و استانداردهای لازم را برای بسته‌بندی آن رعایت کنید. بسته بندی عینک و آماده سازی ارسال به دلیل ظریف و شکننده بودن آن سبب استرس بسیاری از فروشنده‌ها و حتی خریداران می‌شود. چنانچه در این حوزه فعالیت دارید و به دنبال بهترین بودن در زمینه کاری خود هستید در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با استانداردهای مورد نیاز برای بسته بندی و ارسال عینک و همچنین لوازم ضروری در این خصوص از قبیل محافظ حبابدار، سلفون و کارتن سایز نیم پستی آشنا کنیم.

نکات بسته بندی و ارسال عینک

در خرید اینترنتی بر خلاف خرید حضوری اولین چیزی که خریداران با آن روبرو می‌شوند شکل ظاهری بسته‌ای است که به دستشان رسیده است. بنابراین فروشنده‌ها باید نهایت تلاش خود را برای داشتن یک بسته‌بندی زیبا و هماهنگ با کالای درون انجام دهند. البته این موضوع نباید مانع از توجه به نکات ایمنی در بسته‌بندی شما گردد. به خصوص اگر در حوزه فروش آنلاین کالاهای شکستنی و گران‌بها مثل عینک فعالیت دارید اهمیت این موضوع دوچندان می‌شود. خوشبختانه امروزه با پیشرفت‌هایی که در صنعت بسته‌بندی انجام شده لوازم مناسب و کارآمدی برای این منظور وارد بازار شده‌اند. برای این منظور توصیه می‌شود حتما نکات زیر را در بسته بندی و ارسال عینک مورد توجه قرار دهید:

  • عینک را در جعبه زیبا قرار دهید

قبل از اینکه به فکر ارسال و پست عینک باشید آن را درون جعبه‌ای شکیل و زیبا قرار دهید. به طوری که خریداران بعد از باز کردن بسته پستی با جعبه‌ای شیک و جذاب روبرو شوند. این کار نه تنها رضایت مشتری شما را جلب خواهد کرد بلکه شما را یک قدم به داشتن بسته‌بندی محکم و مطمئن نیز نزدیک می‌کند.

  • استفاده از محافظ حبابدار را در بسته بندی عینک فراموش نکنید

محافظ حبابدار یکی از بایدهای اغلب کالاها قبل از بسته‌بندی است. به خصوص اگر قصد بسته‌بندی و ارسال کالاهای شکستنی و ظریف را دارید محافظ حبابدار باید اولین چیزی باشد که برای خرید آن اقدام می‌کنید. این وسیله بسته‌بندی با دارا بودن حباب‌های کوچک هوا باعث می‌شود تا از وارد شدن هر گونه فشار و ضربه به درون جعبه‌های بسته‌بندی جلوگیری کند. در نتیجه محصولات درون کارتن‌ها صحیح و سالم به دست گیرنده خواهند رسید. در بسته‌بندی و ارسال عینک نیز حتما جعبه اصلی عینک را به کمک نایلون حبابدار بپوشانید. برای محکم و مرتب نگه‌داشتن آن می‌توانید از چسب پهن کمک بگیرید.

ارسال عینک
  • کارتن سایز نیم پستی برای بسته‌بندی عینک بخرید

امروزه کارتن‌های پستی در سایزهای مختلف طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. تاکید می‌کنیم که خرید جعبه مقوایی با سایز مناسب از واجبات کار در هر بسته بندی است. ابعاد کارتن مقوایی نباید خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک باشد. ابعاد جعبه مقوایی باید در حدی باشد که جعبه عینک به راحتی درون کارتن پستی قرار گرفته و در آن کاملا بسته شود.

از آنجایی که تمامی عینک‌ها ابعاد تقریبا برابری دارند، فروشندگان می‌توانند برای تمامی عینک‌های خود از ابعاد یکسان کارتن استفاده کنند. پیشنهاد ما برای فروشندگان اینترنتی عینک خرید کارتن سایز نیم پستی است.

کارتن‌های سایز نیم پستی هم با چاپ تک رنگ بر روی ورق قهوه‌ای و هم به صورت چاپ دو رنگ بر روی مقوای سفید طراحی و تولید می‌شود. همچنین شما می‌توانید این کارتن‌ها را به صورت ساده و بدون چاپ نیز خریداری نمائید. خریداران می‌توانند بسته به سلیقه خود یکی از این دو نوع را انتخاب کرده و بسته‌بندی بی‌دغدغه و آسانی را داشته باشند.

  • به کمک سلفون به بسته‌بندی و ارسال عینک خود خاتمه دهید

بسیاری از افراد تاثیر سلفون در بسته‌بندی و ارسال عینک یا هر محصول دیگری را نادیده می‌گیرند. شما می‌توانید سلفون را دور تا دور محصول و یا بر روی جعبه عینک، قبل از قرار دادن آن درون کارتن پستی استفاده کنید. با این کار بسته بندی خود را گارانتی کرده و از وارد شدن هر گونه رطوبت و گرد و خاک به درون کارتن‌ها در طول مسیر جلوگیری می‌کنید. همچنین می‌توان از یک لایه سلفون به جای چسب برای ثابت نگه داشتن محافظ حبابدار اطراف عینک کمک گرفت.

مشخصات کارتن سایز نیم پستی برای بسته‌بندی عینک

کارتن‌های پستی همان طور که از نام آن‌ها می‌توان متوجه شد به منظور بسته بندی لوازم جهت ارسال از طریق پست طراحی و تولید می‌شوند. تمامی کارتن‌های پستی دارای ابعاد استانداردی بوده و خریداران قبل از تهیه آن باید به سایز مورد نیاز خود توجه کنند.

برای کسانی که به دنبال جعبه‌ای برای بسته بندی عینک هستند، پیشنهاد می‌شود. این کارتن به صورت ۳ لایه و در ابعاد ۱۹ × ۱۰ × ۹ سانتی‌متر تولید می‌شوند. فروشندگان آنلاین عینک امکان قرار دادن عینک را درون این جعبه‌ها دارند که توصیه می‌شود به کمک محافظ حبابدار و سلفون فضای خالی باقی مانده را پر کنند. تا در حین جابه‌جایی محصول دچار مشکل نشده و آسیب نبیند.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با استانداردهای مورد نیاز برای بسته بندی عینک و آماده سازی برای ارسال آشنا کنیم. در صورت تمایل می‌توانید تمامی احتیاجات خود را اعم از کارتن پستی سایز نیم، محافظ حبابدار، سلفون و … را از طریق سامانه فروش لوازم بسته بندی زودپک تهیه کنید.

زودپک نهایت سعی خود را دارد تا بهترین کیفیت را با قیمتی مناسب به صورت آنلاین به فروش رسانده و درب منزل خود تحویل بگیرید. کارتن های سایز نیم پستی عرضه شده توسط زودپک در انواع مختلفی عرضه می شوند. طرح قدیم و طرح جدید تولید می‌شود. بنابراین می‌توانید آن را در دو رنگ سفید و قهوه‌ای بسته به خواسته خود تهیه کنید. جنس ورق به کار رفته در بدنه این کارتن‌ها درجه یک بوده و ادعا می‌کنیم که رضایت شما را به خود جلب خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت‌های نهایی و ثبت سفارش خود می‌توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

[title text=”انواع کارتن سایز نیم موجود در زودپک”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *