وبلاگ

پاکت نامه و اطلاعاتی قبل از خرید باید در مورد آن بدانید

خرید پاکت

بعید است که کسی تا به حال به هر نحوی با پاکت نامه سر و کار نداشته باشد. از جمله موارد استفاده آن می‌توان به ارسال نامه در مراکز اداری، آموزشی، نیاز شخصی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

هر چند که امروزه نحوه برقراری ارتباط بین مردم تغییر یافته اما خرید پاکت نامه هنوز منسوخ نشده و کاربردهای خاص و گسترده خود را حفظ کرده است. چنانچه فکر می‌کنید که استفاده از این وسیله بسته‌بندی می‌تواند برای حوزه کاری و نیازهای شما نیز مفید باشد در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با پاکت نامه بیشتر آشنا کرده و از اطلاعات کلی در مورد نحوه خرید و قیمت پاکت مطلع شوید.

پاکت نامه چیست؟

پیش از اینکه به جزئیات پاکت نامه بپردازیم، بهتر است تا با مفهوم آن آشنا شوید. همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد این پاکت‌ها با هدف قرار دادن نامه درون خود به منظور مراقبت از آسیب دیدن و ارسال آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در گذشته تمامی پاکت‌های نامه با شکل ظاهری جیب مانند طراحی و تولید می‌شدند.

اما امروزه این پاکت‌ها دارای تنوع بالایی بوده و افراد می‌توانند بسته به شرایط و نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنند. از پاکتهای استفاده گسترده ای در انواع خدمات اداری و شرکتها گرفته تا برای فروشگا های آنلاین استفاده می شود. پاکتها بسته به نوع رویه و جنس مواد مصرف شده در لایه داخلی انواع مختلفی دارند.

انواع پاکت نامه از نظر ظاهری

معمولا در بازار پاکت‌های نامه را بر اساس شکل ظاهری و طراحی که دارند دسته‌بندی می‌کنند. بنابراین کاربران برای داشتن یک خرید مناسب و کارآمد باید با انواع پاکت نامه آشنا شوند:

  • پاکت نامه فانتزی

معمولا برای قرار دادن کارت دعوت مراسم‌های مختلف اعم از تولد، عروسی، عزاداری و … از پاکت‌های فانتزی استفاده می‌شود. بسته به شرایط طرح‌ها و رنگ‌بندی پاکت‌ها نیز متغیر خواهد بود.

  • پاکت نامه ساده

شاید یکی از پرکاربردترین و البته قدیمی‌ترین انواع پاکت نامه نوع ساده آن باشد. همان طور که از نام آن می‌توان فهمید این پاکت‌ها دارای بدنه کاملا ساده‌ای بوده و عموما سفید رنگ هستند. این پاکتها کاربرد گسترده ای دارند.

  • پاکت نامه اداری

اغلب مواقع شرکت‌ها برای قرار دادن برگه‌های مربوط به خود از پاکت‌های نامه استفاده می‌کنند. این پاکت‌ها به صورت سفارشی تهیه می‌شوند. بنابراین نام شرکت، لوگو شرکت و … به صورت سفارشی بر روی آن‌ها چاپ می‌گردد.

خرید انواع پاکت

انواع پاکت نامه از نظر جنس

با اضافه شدن فروشگاههای آنلاین و نیاز گسترده افراد به خرید اینترنتی و ارسال محصولات، پاکتهای از جنس جدید تعریف و تولید شد تا جوابگوی نیاز مشتریان باشد.

نیاز به محرمانه ماندن محتویات، ضد آب بودن، منعطف بودن، جلوگیری از پارگی و… از جمله خصوصیات مهمی بودند که در تولید پاکت‌های جدید مورد توجه قرار گرفت.

  • پاکت نایلون مشکی

    پاکت‌های نایلون مشکی از یک لایه کاغذ به همراه یک لایه نایلونی ضخیم تشکیل شده است. این دو لایه در لبه‌های پاکت به همدیگه دوخته شده اند. از پاکت های نایلون مشکی به دلیل مستحکم بودن و در عین حال منعطف بودن برای ارسال انواع پوشاک استفاده می‌شود.
  • پاکت متالایز

    پاکت‌های متالایز از یک لایه داخلی متالیک تشکیل شده که در زیر لایه کاغذی قرار گرفته است. این پاکت‌ها مستحکم بوده و برای ارسال انواع محصولات محرمانه می تواند مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • پاکت لمینه مشکی

    پاکت‌های لمینه مشکی کمترین استحکام را بین پاکت‌های دو لایه دارا هستند. استفاده از این نوع از پاکت‌ها تضمینی برای جلوگیری از خرابی ندارد. این پاکت‌ها محرمانه هستند و برای ارسال انواع نامه اداری و اسناد مناسبی هستند.
  • پاکت حبابدار

    پاکتهای حبابدار لایه ای داخلی از جنس نایلون حباب دار سه لایه دارند. این پاکتها گزینه‌های مناسبی برای ارسال انواع محصولات حساس و شکستنی هستند. از پاکت های حبابدار می‌توان برای ارسال انواع کالای الکتریکی، محصولات شکستنی و…استفاده کرد.

کاربرد پاکت

به دلیل طراحی و تولید پاکت‌های نامه در طرح‌ها و انواع مختلف افراد با زمینه‌های کاری متنوع به استفاده از آن‌ها ترغیب می‌شوند. مهم نیست که قصد تبلیغاتی دارید و یا به دنبال پاکتی برای ارسال برگه یا نامه خود برای شخصی هستید. در هر صورت خرید پاکت نامه گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای کاربردهای رسمی، اداری و غیر رسمی خواهد بود. از جمله اصلی‌ترین کاربردهای این پاکت‌ها عبارتند از:

  • نامه‌نگاری‌های اداری و شخصی
  • قرار دادن انواع برگه‌ها و یا وسیله‌های سبک به منظور بسته‌بندی و پست کردن
  • قرار دادن انواع بروشور و کاتالوگ
  • استفاده به عنوان پوشه مدارک
  • به عنوان تبلیغات برای شرکت‌ها
  • برای ارسال انواع محصولات در فروشگاه های آنلاینو
  • .
  • .
  • .

قیمت و خرید پاکت

قیمت پاکت نامه با توجه به نوع آن در بازار متفاوت است. جنس پاکت و سایز پاکت در قیمت نهایی آن بسیار تاثیر گذار است. پاکتهای کوچک مسلما ارزانتر و پاکتهای بزرگتر گرانتر هستند. به علاوه بر اساس مواد اولیه که در ساخت هر محصول به کار رفته قیمت نهایی و تمام شده محصول هم متغییر خواهد بود.

پاکت‌ها عموما به صورت بسته‌بندی‌های چند تایی فروخته می‌شوند. و حداقل خرید از هر پاکت، یک بسته از آن محصول است.

جمع‌بندی

برخلاف تصور عموم مردم، پاکت‌ها وسایل مهمی در زمینه بسته‌بندی و ارسال است. چرا که به کمک این وسیله می‌توان مدارک مهم، انواع برگه‌ها، لوازم سبک اما ارزشمند و … را به صورت کاملا مطمئن بسته‌بندی کرد. همچنین با به کارگیری مناسب انواع پاکت‌ها از سلامت محصول ارسال شده می‌توان مطمئن شد.

از دیگر مزایای خرید پاکت نامه طراحی و تولید آن‌ها با تنوع بالا در بازار است. بنابراین کاربران می‌توانند بسته به نیاز خود یکی از انواع پاکت‌های نایلون مشکی، لمینه مشکی، متالایز و یا حبابدار را خریداری کنند.

سامانه فروش انواع لوازم بسته بندی زودپک این بار در راستای برآورده کردن احتیاج شما عزیزان در زمینه پاکت نامه در اختیار شما خواهد بود. جهت تکمیل اطلاعات خود در این باره و به خصوص خرید آنلاین و قیمت پاکت نامه همین حالا با ما در ارتباط باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *