وبلاگ

کارتن موز (مخصوصا در اسباب کشی)

کارتن موز

خیلی شنیدیم که برای اسباب کشی کارتن های موز پیشنهاد میشن!! یکی از رایج‌ترین کارهایی که تمامی افراد در بسته‌بندی وسایل خود حین اسباب‌کشی انجام می‌دهند، استفاده از کارتن موز است. این موضوع سبب می‌شود تا احتمال آسیب دیدن وسیله‌ها موقع جابجایی بالا رفته و ظروف و وسایل دچار خسارت شوند. هر کارتنی بر اساس نوع مصرف طراحی و تولید می شود. کارتنهای موز طوری طراحی شده اند که برای انبار داری و جابه جایی این میوه موثر باشند. بنابراین، کارتن موز گزینه ی مناسبی برای اسباب‌کشی نبوده و نمی‌تواند جایگزینی برای کارتن‌ اسباب‌کشی باشد.

اگر شما نیز قصد اسباب‌کشی را در روزهای آینده داشته و به فکر تهیه کارتن موز هستید بهتر است قبل از اقدام به این کار ما را در خواندن مطالب این مقاله همراهی کنید. چرا که قصد داریم شما را با معایب استفاده از کارتن موز در اسباب کشی بیشتر آشنا کنیم.

معایب استفاده از کارتن موز(جعبه موز) در اسباب‌کشی

کارتن‌ها به خصوص کارتن‌های موز از قدیم توسط میوه فروشی‌ها فروخته می‌شده‌اند. افراد به دلیل امکان دستیابی آسان به کارتن موز در اسباب‌کشی‌های خود استفاده از این کارتن‌ها را ترجیح می‌دهند. این کارتن‌ها به دلیل اینکه برای حمل موز استفاده می‌شوند با این نام، نامیده می‌شوند و معمولا عکس موز نیز بر روی بدنه آن‌ها به چشم می‌خورد. اما اینکه استفاده از این نوع کارتن‌ها واقعا مناسب است یا نه، نیاز به کمی بررسی دارد. برای رسیدن به پاسخ این سوال در ادامه به بررسی تک تک معایب استفاده از کارتن موز در اسباب‌کشی پرداخته‌ایم:

چند بار مصرف بودن کارتن‌های موز

کسانی که قصد تهیه کارتن موز را دارند به سوپر مارکت و یا میوه فروشی نزدیک به محل زندگی خود سر می‌زنند. این به آن معنا است که کارتن موز تهیه شده قبلا استفاده شده و مقاومت خود را از دست داده است. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که کیفیت یک کارتن نو را برای جابجایی وسیله‌ها داشته باشد.

مقاومت نه چندان زیاد

شاید بتوان از کارتن موز برای انبار کردن و یا جابجایی وسیله‌ها برای مسافت کوتاه استفاده کرد؛ اما استفاده از آن برای اسباب کشی‌های طولانی اصلا توصیه نمی‌شود. چرا که این کارتن‌ها با هدف اسباب‌کشی تولید نشده و از مقاومت قابل قبولی در برابر ضربه، فشار و وزن زیاد برخوردار نیستند.

داشتن سوراخ در پهلو‌ها

همانطور که قبلا توضیح داده شد، این کارتن‌ها برای جابه‌جایی موز با ویژگی‌های مخصوص طراحی و تولید شده‌اند. یکی از ویژگی‌هایی که کارتن‌های موز دارند تعبیه شدن سوراخ در دو طرف آن است. این جای دست برای حمل موز یا میوه های دیگر که نیاز به تهویه هوا دارند، مزیت بزرگی محسوب می‌شود. اما برای کسانی که قصد انبار کردن وسیله‌ها و یا قصد جابجایی وسیله‌های سنگین را دارند یک ایراد بزرگ است. چرا که این سوراخ‌ها راه را برای ورود حشره‌ها و حتی موش در انبار به درون کارتن فراهم می‌کند. از طرفی دیگر احتمال پاره شدن آن‌ها و واژگون شدن کارتن در مسیر اسباب کشی دور از انتظار نخواهد بود.

عکس کارتن نوزی

با توجه به موارد گفته شده در بالا می‌توان به این نتیجه رسید که استفاده از کارتن موز برای اسباب‌کشی گزینه مناسبی نیست. این نوع کارتن می‌تواند خسارت‌های بسیاری را حین جابجایی به بار آورد. پس اگر قصد حمل وسیله‌های شکستنی و حساس به ضربه یا گران قیمتی را دارید بهتر است به فکر خرید کارتن اسباب‌کشی که مخصوص همین کار است، باشید.

مزایای استفاده از کارتن موزی اسباب‌کشی

اسباب‌کشی اصولی خواهد بود که قبل از آن تمامی جوانب کار سنجیده شده باشد. لوازم مورد نیاز برای بسته‌بندی و جابجایی وسیله‌ها فراهم شود. کارتن اسباب‌کشی ضروری‌ترین وسیله برای این منظور بوده و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. بنابراین استفاده از آن‌ها سبب می‌شود تا وسیله‌ها بدون آسیب دیدن به مقصد خود برسند. از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از کارتن اسباب‌کشی عبارتند از:

طراحی کارتن موزی

کارتنهای موز با سوراخهای بر روی بدنه طراحی شده اند تا هوا بتواند در بین میوه ها جریان داشته و مانع از خراب شدن میوه ها شود. بعلاوه سطح بالای این کارتنها هم سوراخ بوده که باز به دیده شدن محصول و تبادل گرما و هوا کمک میکند. این استراکچر یک طرح ایده آل و مناسب برای بسته بندی و ارسال میوه موز است. ولی برای اسباب کشی نمی تواند گزینه مناسبی باشد.

مقاومت کارتن موز در برابر ضربه

بدنه کارتن اسباب‌کشی به صورت چند لایه ساخته می‌شود. به همین دلیل از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار است. این ویژگی باعث می‌شود تا کاربران با خیال راحت وسیله‌های حساس و شکستنی خود را درون آن قرار داده و حمل کنند. البته برای وسیله‌های بسیار ظریف و شکستنی می‌توان از نایلون حباب‌دار نیز استفاده کرد. با این کار احتمال شکستن وسیله‌ها تقریبا به صفر می‌رسد.

امکان خرید کارتن مناسب با توجه به سایز و حجم وسیله‌ها

شرکت‌های تولید کننده کارتن اسباب‌کشی، آن‌ها را در سایزبندی‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌کنند. در نتیجه خریداران می‌توانند گزینه مناسب را با توجه به شرایط و اندازه وسیله‌های خود انتخاب و تهیه کنند.

سبک بودن کارتن موز

کارتن‌های اسباب‌کشی بر خلاف کارتن موز طوری ساخته شده‌اند که وزن بسیار پایینی دارند. بنابراین بعد از جاسازی وسیله‌ها وزن کارتن نیز به آن‌ها اضافه نشده و می‌توان به راحتی آن‌ها را حمل کرد.

تمیزی و بهداشتی بودن کارتن موزی در اسباب کشی

کارتن‌ها موز، می‌توانند آلوده به انواع سموم، حشرات و آلودگی‌های محیطی باشند که در اثر بارگیری و حمل و نقل موز در آنها ایجاد شده است. ولی کارتن‌های اسباب کشی نو بوده و به انواع خطرناکی از سموم و آلودگیها می‌تواند آغشته باشد. بعلاوه اینکه، برای خرید این نوع از کارتن‌ها باید هزینه آن را به فروشنده پرداخت کرد. بنابراین بهتر است با توجه به نیاز و مصرف، کارتن مناسب و نو را به صورت اینترنتی سفارش داده و به راحتی تحویل گرفت.

خرید کارتن اسباب کشی باکیفیت

اگر قصد تهیه کارتن موز برای اسباب‌کشی داشتید، بهتر است بعد از خواندن مطالب این مقاله منصرف شوید. چرا که با اینکار نه تنها صرفه جویی در هزینه‌های اسباب‌کشی نکرده، بلکه ضررها و خسارت‌های بسیاری را می‌توانید تجربه کنید. برای خرید کارتن اسباب‌ کشی با کیفیت و قیمت مناسب، سامانه فروش انواع لوازم بسته‌ بندی زودپک در اختیار شما عزیزان خواهد بود.
مشتریان عزیز می‌توانند سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرند. برای اطلاع از موجودی کالاها و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت زودپک بخش کارتن های اسباب کشی و یا کارتن‌های بدون چاپ مراجعه نمائید .

کارتن-اسباب-کشی
[title text=”ابزار مورد نیاز برای اسباب کشی”] [ux_product_categories style=”overlay” columns=”6″ slider_nav_style=”simple” slider_nav_position=”outside” ids=”192,1069,1211,1103,1063,1169,1000″ image_height=”100%” image_radius=”100″ image_overlay=”rgba(0, 0, 0, 0.19)” image_hover=”overlay-remove-50″ image_hover_alt=”zoom” text_pos=”middle” text_size=”large” text_hover=”bounce”]

برای داشتن اسباب کشی راحت و سریع و منظم باید شرکت مناسب برای حمل و نقل را نیز پیدا کرد.

آشنایی با بهترین شرکت‌ های باربری برای اسباب کشی ایمن در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *