وبلاگ

کارتن بدون چاپ چیست و چه کاربردی در بسته بندی دارد؟

کارتن-بدون-چاپ

کارتن بدون چاپ، همان طور که از نام آن پیدا است، کارتن‌های هستند که بدون هیچ گونه طرح و نوشته‌ای بر روی بدنه تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین کاربران می‌توانند از آن‌ها برای طیف گسترده‌ای از نیازهای خود در حوزه بسته بندی استفاده کنند. در ادامه این مطالب همراه ما باشید تا شما را با کارتن بدون چاپ، ویژگی‌ها، مزایا، کاربردها و در نهایت قیمت و خرید آن آشنا کنیم.

کارتن بدون چاپ چیست؟

به کارتن‌های مقوایی که با بدنه‌ای ساده و بدون هیچگونه طرح و نوشته‌ای تولید می‌شوند، کارتن بدون چاپ می‌گویند. بنابراین خریداران می‌توانند برچسب‌ها و نوشته‌ها یا لوگوهای مخصوص برند خود را بر روی این کارتن‌ها قرار داده و آن را به هر نحوی که دوست دارند تغییر دهند.
کارتن‌های بدون چاپ در ابعاد مختلف و البته کیفیت‌ بالا تولید شده و به دلیل عدم داشتن طرح و نوشته بر روی بدنه خود امکان استفاده در طیف گسترده‌ای از حوزه‌های بسته بندی را دارا هستند. معمولا کارتن‌های بدون چاپ به صورت بدنه سه لایه تولید شده و از کیفیت خوبی برخوردار هستند. البته در صورت تمایل کاربران می‌توانند کارتن‌هایی با بدنه پنج لایه و بیشتر را نیز سفارش داده و به صورت اختصاصی تهیه کنند.

مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای کارتن بدون چاپ

همان طور که عیان است مهم‌ترین ویژگی کارتن بدون چاپ، ساده و بدون طرح و نوشته بودن بدنه بیرونی آن است. همین موضوع خود اصلی‌ترین مزیت این کارتن‌ها محسوب شده و باعث محبوبیت بالای آن در میان کاربران گردیده است. بنابراین افراد می‌توانند بدون توجه به حوزه کاری خود این کارتن‌ها را خریداری کرده و سپس با حداقل هزینه با چسباندن برچسب لوگو، نوشته دلخواه و … آن را به یک کارتن اختصاصی تبدیل کنند. از دیگر ویژگی‌های مهم کارتن بدون چاپ که توسط سامانه زودپک نیز ارائه می‌شود، عبارتند از:

  • قیمت مناسب
  • کیفیت بالا
  • تولید در ابعاد متنوع
  • تولید در شکل‌های مختلف به صورت درب ساده و کیبوردی
  • تولید به صورت بدنه مقوایی و به صورت بدنه بیرونی سفید یا قهوه‌ای رنگ
  • تولید به صورت بدنه سه لایه یا پنج لایه

کسانی که قصد خرید کارتن بدون چاپ با ویژگی‌های بالا را به دو صورت خرده و عمده دارند، می‌توانند خرید خود را از طریق سفارش به زودپک انجام دهند.

برای خرید انواع کارتن بدون چاپ کلیک کنید.

کاربردهای کارتن بدون چاپ

ویژگی‌های منحصر به فرد این کارتن‌ها و به خصوص دارا بودن بدنه بدون چاپ و طرح آن‌ها سبب شده تا کاربردهای گسترده‌ای در حوزه بسته بندی داشته باشند. قبل از هر چیزی امروزه شاهد کاربرد کارتن‌های بدون چاپ در مواردی هستیم که افراد قصد پرداخت هزینه‌های بالا بابت تهیه لوازم بسته‌ بندی نیستند.
به این معنا که کارتن‌های بدون چاپ به دلیل عدم داشتن طراحی بدنه و نوشته‌های اختصاصی هزینه تولید پایینی دارند. در نتیجه با قسمت پایین‌تری نیز به فروش می‌رسند و این به معنای کیفیت پایین آن‌ها نیست. به خصوص در زمینه‌هایی از قبیل اسباب‌ کشی و یا انبار کردن وسیله‌ها استفاده از کارتن‌های بدون چاپ با استقبال بسیار زیاد کاربران روبرو است. علاوه بر آن امروزه شاهد بسته بندی محصولات متنوع در بازار صادرات کشور با کارتن‌های بسته‌بندی هستیم. به صورت خلاصه‌وار اگر بخواهیم لیستی از کاربردهای کارتن بدون چاپ را عنوان کنیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته بندی انواع پوشاک، کیف و کفش و … در حین جابجایی یا در آنلاین شاپ‌ها
  • بسته بندی انواع لوازم خانه اعم از ظروف یا وسایل دکوری
  • بسته بندی انواع لوازم برقی و الکترونیک مثل لپ تاپ، موبایل و …
  • بسته بندی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی
  • بسته بندی انواع خوراکی‌های خشک مثل خشکبار، میوه، ادویه‌جات و …

توجه داشته باشید که می‌توانید با پرداخت مبلغ کم کارتن‌های بدون چاپ را خریداری کرده و با چسباندن برچسب‌های لوگو و نوشته‌های دلخواه آن را به یک کارتن بسته بندی اختصاصی تبدیل کنید. 

فروش-کارتن-بدون-چاپ

قیمت و خرید کارتن بدون چاپ

طبق گفته بالا کارتن‌های بدون چاپ با بدنه‌ای ساده و بدون هیچ گونه طراحی خاصی وارد بازار می‌شوند. همین موضوع سبب شده تا قیمت آن‌ها در مقایسه با دیگر کارتن‌های موجود در بازار که بدنه‌ای طرح‌دار و چاپ شده دارند، پایین‌تر باشد. البته که کیفیت و ابعاد این جعبه‌ها نیز در قیمت نهایی آن‌ها تاثیرگذار بوده و کارتن‌های بزرگ با بدنه ضخیم و باکیفیت از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

کسانی که قصد بسته بندی لوازم شخصی و یا تجاری خود را دارند، می‌توانند با خرید کارتن‌ بدون چاپ در ابعاد مناسب انتظارات خود را از یک بسته بندی ایده‌آل برآورده کنند. خرید کارتن بدون چاپ با کیفیت بالا و البته قیمت مناسب از طریق وب سایت زودپک امکان‌پذیر است. زودپک با فراهم کردن امکان خرید اینترنتی به عنوان اولین سامانه فروش لوازم بسته بندی به صورت آنلاین فعالیت خود را در کشور آغاز کرده است. شما می‌توانید از هر نقطه کشور برای خرید جزئی یا تیراژ بالای خود اقدام کرده و در کمترین زمان ممکن در آدرس دلخواه تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان بخش فروش ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با یکی از پرکاربردترین انواع لوازم بسته‌بندی، کارتن بدون چاپ، آشنا کنیم. این کارتن‌ها عموما از جنس ورق‌های مقوایی تهیه شده و بدنه‌ای ساده و بدون طرحی دارند. در نتیجه افراد می‌توانند از آن‌ها برای بسته‌بندی محصولات مختلف در حوزه‌های کاری متنوع استفاده کنند. به این صورت که کاربران می‌توانند بعد از خرید کارتن بدون چاپ از لیبل‌های مخصوص برای طرح‌دار کردن آن‌ها مطابق با سلیقه خود استفاده کنند. البته که همه چیز محدود به این موارد نبوده و شما می‌توانید از کارتن‌های بدون چاپ در بسته بندی برای اسباب کشی نیز استفاده کرده و با یک ماژیک ساده اطلاعات مورد نظر را بر روی آن‌ها بنویسید. از دیگر مزایای این کارتن‌ها قیمت آن‌هاست. این کارتن ها در مقایسه با کارتن‌های با چاپ اختصاصی و طرح‌دار است. تمامی این موارد سبب شده‌اند تا این کارتن‌ها به یکی از پرفروش‌ترین اقلام بسته بندی در بازار تبدیل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *