وبلاگ

چسب پهن بی صدا چیست و چه کاربردی دارد؟

چسب پهن بی صدا

یکی از اصلی‌ترین مراحل بسته‌بندی چسب زدن کارتن‌ها است. بعد از چیدن وسیله‌ها درون کارتن‌ها نوبت به بستن در آن‌ها می‌رسد. چرا که بدون انجام این مرحله احتمال ریختن وسیله‌ها و خراب شدن آن‌ها در حین جابجایی دور از انتظار نیست. سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای پلمپ کردن در کارتن‌ها و جعبه‌ها استفاده از چسب پهن در هنگام اسباب کشی است. از طرفی دیگر انتخاب یک چسب خوب، باکیفیت و مناسب برای این منظور از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از بهترین نوع چسب‌ها که با عرضه شدن آن‌ها به بازار انقلابی در صنعت بسته‌بندی به وجود آمده چسب پهن بی صدا نام دارد.

چسب پهن بی صدا چیست؟

نوار چسب پهن بی‌صدا  (Low Noise)همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد نوعی از نوار چسب پهن است که در حین استفاده هیچ صدایی ایجاد نمی‌کند. همه افراد بارها از چسب‌های نواری برای هدف‌های مختلفی استفاده کرده‌اند. این چسب‌ها در حین باز شدن با صدای زیادی همراه هستند که در مصارف کلان می‌تواند برای کاربران آزار دهنده باشد. برای همین منظور امروزه شاهد پیدایش نوع جدیدی از این چسب‌ها هستیم که هیچ گونه آلودگی صوتی برای کاربران ایجاد نمی‌کند.

با توجه به اصلی‌ترین مشخصه این چسب‌ها که هیچ صدایی از آن‌ها در حین کار تولید نمی‌شود می‌توان در زمینه‌های مختلفی استفاده از آن‌ها را ترجیح داد. به عنوان مثال در مکان‌هایی مثل کتابخانه‌ها، بیمارستان‌ها و غیره که رعایت سکوت الزامی است به کار گیری چسب پهن بی صدا توصیه می‌شود. از طرفی دیگر در کارخانه‌ها یا شرکت‌هایی که در طول روز بارها و بارها از چسب‌ استفاده می‌شود، تهیه چسب پهن بی‌صدا می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای جلوگیری از ایجاد آلودگی صوتی باشد.

کاربرد چسب پهن بی صدا

چسب پهن بی صدا به دلیل ویژگی‌ها و مزایایی که دارد توانسته در حوزه‌های مختلف صنعتی و غیر صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد. از اصلی‌ترین کاربرد این چسب‌ها می‌توان به مکان‌هایی مثل کتابخانه‌ها و بیمارستان‌ها که رعایت سکوت در آن‌ها ضروری است اشاره کرد. علاوه بر آن در کارخانه‌ها و شرکت‌هایی که مدام برای بسته‌بندی کارتن‌های خود به چسب پهن نیاز دارند از چسب بی‌صدا استفاده کرد. چرا که تهیه این نوع چسب‌ها می‌تواند کمک بزرگی برای جلوگیری از آلودگی صوتی زیاد و در نتیجه راحتی کارکنان داشته باشد. از آنجایی که چسب پهن بی صدا از لحاظ قیمت تفاوت چندانی با چسب‌های معمولی ندارد در مصارف خانگی مثل بسته‌بندی کارتن‌های اسباب‌کشی نیز می‌توان از این چسب بهره گرفت.

معروف‌ ترین برندهای چسب پهن بی صدا در بازار

این روزها افراد بسیاری تمایل به استفاده از چسب پهن بی‌صدا پیدا کرده‌اند. همین موضوع سبب شده تا شرکت‌های تولیدکننده بسیاری در این عرصه فعالیت داشته باشند. با وارد شدن برندهای مختلف در بازار انتخاب یک برند معتبر برای خریداران دشوار شده است. برای آگاهی بیشتر و انجام یک خرید مطمئن در زیر به معرفی سه تا معروف‌ترین برندهای چسب پهن بی صدا پرداخته‌ایم:

  • چسب پهن بی صدای دلی  (Deli)
  • چسب پهن بی صدای آلیسا (ALISA)
  • چسب پهن بی صدای ان دیکا (ENDIQA)

مشتریان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش لوازم بسته بندی زودپک چسب پهن بی صدای ان دیکا را خریداری کنند.

مشخصات چسب پهن بی‌صدا ان دیکا

چسب‌ ان دیکا علاوه بر بدون صدا بودن از مقاومت و چسبندگی بالایی نیز برخوردار هستند. به منظور آشنایی بیشتر در زیر به معرفی تمامی مشخصه‌ها و ویژگی‌های اصلی این نوع از چسب‌ها می‌پردازیم:

  • عدم ایجاد هر گونه صدا در حین کار
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب
  • مقاوم در برابر فشار
  • قدرت چسبندگی بالا
  • تولید شده در ضخامت های مختلف
  • استحکام بالا

برای اینکه کاربران بتوانند به راحتی و با سرعت عمل بالایی از چسب پهن بی‌صدا استفاده کنند می‌توانند از وسیله‌های جانبی مثل دستگاه چسب‌کش کمک بگیرند.

خرید چسب پهن بی‌صدا

با استقبال کاربران در حوزه‌های مختلف جدیدا شرکت‌های بسیاری پا در عرصه تولید و فروش چسب‌ پهن بی صدا گذاشته‌اند. برای اینکه بتوان یک چسب باکیفیتی را با قیمتی مناسب خریداری کرد انتخاب یک برند معتبر و شناخته شده الزامی است. برای این هدف بهترین کار انتخاب یک شرکت مطمئن است. مشتریان می‌توانند از سامانه فروش لوازم بسته بندی زودپک نسبت به خرید هر نوع ابزار و ملزومات بسته بندی مورد نیاز خود اقدام کنند. شما می‌توانید چسب پهن ان دیکا (ENDIQA) را با تخفیف از این شرکت خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *