وبلاگ

سفارش گذاری و خرید کارتن با تعداد کم

خرید کارتن با تعداد کم
  • خرید کارتن با تعداد کم برای شما هم دردسر ساز شده است؟
  • شما هم برای خرید کارتن و سفارش‌گذاری وسایل بسته‌بندی محدودیت دارید؟

جعبه مقوایی خالی این روزها برای کاربردهای بسیار متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. مهم نیست که قصد بسته‌بندی چه وسیله‌ای را دارید؛ چرا که خرید و تهیه جعبه خالی تقریبا در تمامی زمینه‌های بسته‌بندی برای شما مفید و کارآمد خواهد بود. بیشترین کاربرد کارتن‌ها در حوزه فروش آنلاین و همچنین اسباب‌کشی و انبارداری است.

با اتسفاده از وبسایت زودپک با توجه به نیاز بازار و تقاضای مشتریان امکان خرید و سفارش کارتن خالی در ابعاد مختلف فراهم شده است. اغلب فروشگاه‌های لوازم بسته‌بندی فروش‌های خود را به صورت عمده انجام می‌دهند. در حالی که سامانه زودپک طیف گسترده‌ای از مشتریان را هدف قرار داده و بسته به نیاز آن‌ها در زمینه فروش انواع جعبه‌های مقوایی به صورت خرده نیز فعالیت می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه سفارش کارتن با تعداد کم از طریق زودپک در ادامه مقاله با ما باشید.

موارد استفاده کارتن با تعداد کم

کارتن‌ها و جعبه‌های مقوایی یکی از بایدهای حوزه بسته بندی هستند. چرا که سبب می‌شوند تا بسته بندی لوازم با نظم و سلیقه بیشتری انجام شوند. از طرفی دیگر به کمک کارتن‌ها، حمل و جابجایی وسیله‌های ریز و درشت نیز آسان‌تر خواهد بود. در کنار صرفه‌جویی در زمان، نظم بیشتر و همچنین حمل آسان، قرار دادن لوازم درون جعبه از وارد شدن هر گونه ضربه و آسیب به محصول نیز جلوگیری می‌کند.

به خصوص اگر قصد اسباب کشی دارید استفاده از جعبه خالی کار شما را تا حد بسیار زیادی آسان خواهد کرد. در نتیجه کارتن‌ها با ابعاد مختلف به اصلی‌ترین وسیله در اسباب‌کشی تبدیل شده‌اند. شما می‌توانید برای جمع‌آوری تمامی وسایل خود از لباس‌ها گرفته تا لوازم برقی، دکوری، کتاب‌ها، ظروف آشپزخانه و … اقدام به سفارش کارتن خالی کنید.

از کارتن به منظور بسته بندی هر وسیله‌ای برای انبار کردن، فروش‌ و ارسال آنلاین محصولات و … از کارتن استفاده کنید. سفارش کارتن با تعداد کم برای کسانی که در فروشگاه‌های آنلاین فعالیت دارند توصیه نمی‌شود. چرا که نیاز آن‌ها به کارتن خالی بالا بوده و خرید عمده گزینه بهترین هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ صرفه زمانی خواهد بود. با این حال به دلیل فضاگیر بودن لوازم بسته بندی ما به فروشگاه‌های کوچک که فضای زیاد انبار داری ندارند، توصیه می‌کنیم تا خرید خود را به اندازه نیاز انجام داده و برای حمایت از تمامی کسب و کارهای کوچک،در زودپک طرح جدید کیف پول را ارائه شد تا همه همراهانمان از تخفیف با درصد بالا بهره مند شوند ونیازی به خرید به صورت همزمان نباشد.

برای اطلاع از تخفیف های زودپک کلیک کنید.

چند نکته مهم در خرید جعبه خالی و کارتن با تعداد کم

از آنجایی که برای خرید کارتن جهت بسته بندی لوازم خود زمان و هزینه‌ای را صرف خواهید کرد، رعایت یک سری نکات کلیدی می‌تواند در داشتن خریدی مناسب مفید باشند:

  • سفارش کارتن خالی در تعداد مورد نیاز

اگر قصد خرید کارتن با تعداد کم را دارید حتما قبل از اقدام به هر کاری تعداد دقیق کارتن‌های مورد نیاز خود را برآورد کنید. چرا که خرید کارتن با تعداد بیش از نیاز باعث خواهد شد تا هزینه اضافی را بابت آنچه که لازم ندارید پرداخت کنید. از طرفی دیگر اگر تعداد کمی را خریداری کنید بعدا مجبور به خرید دوباره و در نتیجه اتلاف وقت و انرژی خود خواهید شد.

خرید کارتن پستی ارزان
  • خرید جعبه مقوایی مناسب از نظر استحکام

جعبه‌های مقوایی به دلیل داشتن دیواره‌های مقوایی توانایی تحمل وزن‌های بسیار بالایی را ندارند. بنابراین باید قبل از خرید دقت کنید که قصد بسته بندی چه وسیله‌ای را با چه وزن و حجمی دارید. تولیدکننده‌ها انواع کارتن‌ها را ورق های ۳ لایه، ۵ لایه و ۷ لایه طراحی و تولید می‌کنند. هر چه تعداد لایه دیواره کارتن‌ها بیشتر باشد به معنای مقاومت و تحمل بالای وزن آن است.
ولی در نظر داشته باشید ابعاد کارتن هم بسیار مهم است. برای کارتنهای با ابعاد کوچک استفاده از ورق سه لایه کفایت می کند و برای کارتن‌های بزرگ با محتویات سنگین از ورق چند لایه استفاده می‌شود.

  • خرید کارتن در ابعاد مناسب

کارتن‌ها در ابعاد متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین خریداران می‌توانند متناسب با هر آنچه که قصد بسته بندی آن را دارند کارتن مورد نیاز خود را خریداری کنند.

قیمت و خرید کارتن با تعداد کم

قیمت خرید کارتن بسته به پارامترهای مختلف متغیر خواهد بود. بنابراین خریداران قبل از برآورد کردن قیمت باید در خصوص کارتنی که قصد خرید آن را دارند تصمیم بگیرند. هر چه سایز کارتن خریداری شده بزرگتر باشد قیمت خرید آن نیز بیشتر خواهد بود.

همچنین تعداد لایه دیواره کارتن در قیمت جعبه مقوایی تاثیرگذار است. به طوری که قیمت کارتن ۵ لایه در مقایسه با قیمت کارتن ۳ لایه با سایز برابر بیشتر خواهد بود. مورد بعدی جنس مقوا استفاده شده در تولید کارتن است. در فروشگاه اینترنتی زودپک شما می‌توانید کارتن های یک تا سه پستی را با دو کیفیت استاندارد و اقتصادی تهیه کنید.

برای خرید کارتن پستی کلیک کنید.

تفاوت این دو محصول در جنس ورق استفاده شده در تولید است. این کارتن‌ها از نظر ظاهری و چاپ کاملا مشابه بوده و تفاوت ظاهری ندارند.

خرید اینترنتی کارتن

خرید اینترنتی انواع کارتن به راحتی مشکل بسیاری از فروشگاه‌ها و مشتریان را برطرف کرده است. با این نوع از سفارش گذاری افراد این امکان را دارند تا بتوانند محصول مورد نظر خود را بررسی و سپس خریداری نمایند. امکان بررسی آنلاین سفارش گذاری و خرید 24 ساعته و هفت روز هفته، تحویل درب منزل کار را بسیار راحت کرده است.

خریدهای اینترنتی توانستند بسیاری از رفت و آمدها را حذف و با ارائه مطالب کاربردی و اطلاعات روز و کارآمد دید واضحی را برای مشتری ایجاد کنند. تا مشتری بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

برای خرید اینترنتی کارتن کلیک کنید.

جمع‌بندی

جعبه خالی امروزه به یکی از مهم‌ترین لوازم در صنعت بسته‌بندی تبدیل شده است. به طوری که در هر حوزه‌ای که نیاز به بسته بندی دارد استفاده از جعبه‌های مقوایی ضرورت پیدا می‌کنند. در نتیجه این موضوع شرکت‌های تولیدکننده و فروش در حال عرضه انواع مختلف کارتن‌ها در سایز و کیفیت مختلف به بازار هستند. لذا کاربران می‌توانند کارتن مناسب برای بسته بندی هر وسیله‌ای را اعم از شکستنی، کتاب، بزرگ، کوچک، سنگین، سبک و … را با کیفیت مناسب از فروشنده‌های معتبر خریداری کنند.

سامانه زودپک از پیشگامان در حوزه فروش آنلاین انواع لوازم بسته بندی در کشور بوده و تقریبا تمامی اقلام مورد نیاز در زمینه بسته بندی را به صورت خرده و عمده به فروش می‌رساند. کاربران می‌توانند برای سفارش کارتن خالی در ابعاد متنوع از طریق همین سامانه اقدام کنند. همچنین در صورت تمایل به سفارش کارتن با تعداد کم نیز می‌توانید از همین طریق اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *