وبلاگ

سفارش طراحی اختصاصی جعبه

بسیاری از درخواست‌هایی که برای صدور پیش فاکتور دریافت می کنیم، از جانب کسانی است که سال های سال در کسب و کار خود سابقه فعالیت دارند و می توانند چشم بسته بگویند دقیقاً به چه بسته بندی هایی نیاز دارند. البته از جانب افراد تازه کار هم درخواست داریم. اگر شما هم در این زمره هستید، باید به هنگام پاسخ دادن به پرسش های تولیدکننده بسته بندی چند نکته را در نظر بگیرید تا در پایان کار همان جعبه ای را به دست آورید که به دنبالش بودید. نخستین نکته ای که باید بدانید این است که به دنبال چه سبک و مدل جعبه ای هستید؛ یک جعبه استاندارد و فلاپ دار، جعبه ای با درپوش مجزا و …

ابعاد بسیار مهم هستند

در مرحله بعد باید ابعاد مورد نظر خود را مشخص کنید. همیشه باید ابعاد را به میلی متر و به صورت طول × عرض × ارتفاع بیان کنید. کافی است ابعاد داخلی جعبه را اعلام کنید، به عبارت دیگر نیازی نیست ضخامت جعبه را در محاسبات خود لحاظ کنید، فقط به ما بگویید چه مقدار فضا برای بسته بندی کردن محصولاتتان نیاز دارید. توجه داشته باشید که شاید نتوان جعبه را دقیقاً به همان ابعاد مورد نظر شما ساخت، پس بهتر است جعبه را چند میلی متر بزرگ تر از مقدار موردنظرتان سفارش دهید. اگر جعبه خیلی باریک باشد – ارتفاع آن کمتر از 100 میلی متر باشد – باید حداقل 500 جعبه سفارش دهید تا برایتان مقرون به صرفه باشد. برای تولید چنین جعبه هایی به ابزاری کاملاً تخصصی نیاز هست که بعضاً بیشتر 250 پوند قیمت خواهد داشت، در نتیجه برای سفارش هایی با تیراژ کم بهای هر جعبه بسیار زیاد می شود. اگر تعداد جعبه های مورد نیازتان کم است می توانید از میان جعبه های آماده ما سفارش دهید؛ اگر نتوانستید جعبه دلخواهتان را پیدا کنید، تیم فروش ما با خوشحالی پاسخگوی شما خواهند بود.

ضریب خرد شدن

باید به این فکر کنید که جعبه موردنظر شما تا چه اندازه باید محکم و بادوام باشد. جعبه های تک جداره ما برای کالاهایی تا وزن حداکثر 10 کیلوگرم مناسب هستند، برای محصولات 30 کیلوگرمی می توانید جعبه های دوجداره را انتخاب کنید. نگران نباشید اگر به جعبه هایی با استحکام و دوام بیشتر نیاز دارید، می توانید جعبه های دوجداره مخصوص کالاهای سنگین را خریداری کنید، جعبه های سه جداره ما بیش از حد تصور شما محکم هستند. اگر قصد دارید محصولات خود را به خارج از کشور بفرستید، بهتر است از جعبه های دوجداره استفاده کنید چرا که بهتر می توانند در برابر ضربه ها وآسیب های احتمالی در حین حمل و نقل مقاومت کنند.

در نهایت باید بدانیم شما چه تعداد جعبه می خواهید، درست مثل هر صنعت دیگری، هر چه تعداد جعبه هایی که سفارش می دهید، بیشتر باشد، بهای تمام شده هر جعبه برایتان کمتر خواهد بود. می توانیم فقط یک جعبه برایتان تولید کنیم اما قیمت آن برایتان 30 پوند تمام می شود. می توانید برای حداقل و حداکثر تعداد جعبه موردنیازتان درخواست پیش فاکتور دهید تا به یک ایده کلی از تأثیر تعداد سفارش ها بر قیمت هر جعبه دست یابید.

ممکن است بخواهید طرح یا تصویری را بر روی جعبه هایتان چاپ کنید. در کل بهتر است حداقل 500 جعبه سفارش دهید. اما اگر به تعدا جعبه کمتری نیاز دارید، بهتر است از لیبل های چاپی استفاده کنید و آن ها را بر روی جعبه تان بچسبانید.

اگر فکر می کنید عامل دیگری هست که احتمالاً بر روی عملکرد جعبه تان تأثیر بگذارد – به عنوان مثال اگر جعبه تان قرار است در معرض گرما، سرما یا رطوبت بیش از حد قرار گیرد – باید به هنگام درخواست پیش فاکتور به تمام آن ها اشاره کنید. در واقع هیچ ضرری ندارد که به ما بگویید جعبه تان را دقیقاً برای چه کاری می خواهید مورد استفاده قرار دهید تا ما بتوانیم بهترین، کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین گزینه را به شما پیشنهاد دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *