وبلاگ

تولید و فروش کارتن بسته بندی در تهران

فروش کارتن


همواره استفاده از لوازم بسته‌بندی مناسب و استاندارد برای صاحبان کسب و کارهای مختلف مرسوم بوده است. به خصوص در سال‌های اخیر با رونق گرفتن فروش‌های اینترنتی و همچنین بالا رفتن آگاهی افراد در خصوص اهمیت بسته بندی توجه به این موضوع پررنگ‌تر شده است. استفاده از کارتن بسته‌ بندی نه تنها در فروش محصولات مختلف بلکه در زمینه‌هایی از جمله اسباب‌ کشی و انبارکردن وسیله‌ها نیز بسیار مهم تلقی می‌شود. چرا که بدون داشتن یک بسته‌بندی استاندارد و اصولی نمی‌توان انتظار داشت تا وسیله‌هایی از قبیل لوازم خانگی، محصولات غذایی و … از آسیب دیدن حین جابجایی و انبار کردن در امان باشند. اکنون که به اهمیت این موضوع پی بردید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا شما را با هر آنچه که باید در مورد کارتن بسته‌بندی و نحوه خرید کارتن بسته بندی در تهران بدانید، بیشتر آشنا کنیم.

انواع کارتن بسته بندی

این روزها با روی کار آمدن کسب و کارهای متنوع و احساس نیاز به بسته بندی محکم و اصولی شاهد تنوع گسترده در بازار فروش انواع لوازم بسته‌بندی هستیم. همین موضوع سبب شده تا انتخاب گزینه مناسب برای این منظور برای افراد کمی دشوار باشد. به همین دلیل افراد باید قبل از هر کاری با انواع کارتن بسته بندی موجود در بازار آشنا شده و با توجه به نیاز و شرایط کاری خود بهترین مورد را انتخاب و خریداری کنند. در ادامه به معرفی چند مورد از پرکاربردترین انواع کارتن‌ها و ویژگی‌های آن‌ها پرداخته شده است:

بسته بندی

کارتن بسته بندی دایکاتی

در فرآیند تولید کارتن به دو صورت می‌توان ورق کارتن را برش زد. یکی از این روش‌ها استفاده از قالب مخصوص است. فرآیند دایکات مربوط به برش ورق بر اساس اشکال و ابعاد مشخص است. کارتن‌های دایکاتی را می‌توان بسته به نیاز افراد در ابعاد و استراکچر متفاوت طراحی و تولید کرد. در نتیجه توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در صنعت بسته‌بندی پیدا کنند. برای شناخت بیشتر این مورد می‌توان کارتن‌های سوراخ‌دار مثل کارتن موز و یا انواع کارتن‌های استفاده شده در بسته‌بندی لوازم خانه را نام برد.

کارتن بسته بندی چند لایه

کارتن‌های چند لایه به دلیل استحکام و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارند به منظور بسته‌بندی محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. عموما کارتن‌های بسته‌ بندی چند لایه را می‌توان به صورت سه، پنج لایه و هفت لایه در بازار تهیه کرد. از این نوع می‌توان به عنوان کارتن اسباب‌کشی نیز استفاده کرده و وسیله‌های خود را بدون آسیب جابجا کرد.

کارتن بسته‌ بندی لمینتی

اگر به فکر بسته بندی اشیا ارزشمند و قیمتی هستید و یا دوست دارید بسته‌بندی با چاپ باکیفیتی را برای محصولات خود داشته باشید استفاده از کارتن لمینتی برای شما بسیار مناسب خواهد بود. این نوع از کارتن‌ها علاوه بر ظاهر زیبا، در برابر نفوذ رطوبت نیز مقاوم بوده و استحکام بالایی دارد.

کارتن مادر چیست؟

بسته‌بندی محصولات مختلف، بر اساس ابعاد محصول، تولید و بسته‌بندی محصول انجام می‌شود. در مورد برخی محصولات ظریف یا کوچک، بسته‌بندی که تولید می‌شود در ابعاد کوچک است. برای سهولت حمل و نقل و انبارداری نیاز است تا این بسته‌بندی‌ها در کارتن‌های با ابعاد بزرگتر بسته‌بندی و ذخیره شوند.
به کارتن‌های که برای بارگیری جعبه‌های کوچکتر استفاده می‌شود در اصطلاح کارتن مادر گفته می‌شود. بنا بر وزن، ابعاد جعبه‌های و تعداد جعبه‌ای که قرار است درون هر کارتن مادر قرار داده شود، ابعاد کارتن مادر تعیین می‌شود.

کارتن مادر
کارتن مادر

قیمت فروش کارتن بسته بندی در تهران

هزینه‌ای که افراد صرف بسته‌بندی محصولات خود می‌کنند نباید به صورت نامعقولی بالا باشد. چرا که هدف اصلی از داشتن یک بسته‌بندی خوب جلوگیری از ورود خسارت‌ و ضرر به وسیله‌ها در نتیجه جابجایی و انبارکردن آن‌ها است. در برآورد کردن قیمت کارتن بسته بندی باید به موارد مختلفی از قبیل ابعاد، جنس، تعداد لایه‌های کارتن، کیفیت و نوع چاپ انجام شده بر روی کارتن‌ها توجه داشت. گاهی اوقات برخی از شرکت‌ها کارتن‌های بی‌کیفیتی را با قیمتی پایین به مشتریان خود عرضه می‌کنند. استفاده از این کارتن‌ها نه تنها به صرفه نبوده بلکه به دلیل احتمال وارد شدن خسارت به محصول، زیان بیشتری را به بار خواهند آورد.

برای اطلاع از فروش کارتن بسته بندی در تهران همین حالا با کارشناسان ما در شرکت فروش انواع لوازم بسته‌ بندی زودپک تماس حاصل فرمایید.

کلام آخر

تا این بخش از مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را در مورد ضرورت و اهمیت یک بسته‌بندی اصولی آشنا کنیم. ضرورت داشتن بسته بندی مناسب تهیه کارتن‌هایی باکیفیت است. از طرفی دیگر افراد باید با درنظر گرفتن شرایط کاری و محصولات خود ابعاد، جنس و … کارتن‌ها را انتخاب کنند. به عنوان مثال کارتن اسباب کشی هرگز با کارتن بسته بندی خشکبار و یا میوه یکسان نخواهد بود. زودپک به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده کارتن بسته بندی در تهران در کنار شما عزیزان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *