وبلاگ

آشنایی با پاکت‌ کرافت حبابدار و ویژگی‌های منحصر به فرد آن در بسته‌بندی

پاکت کرافت حبابدار

اهمیت بسته‌بندی در حوزه‌های مختلف و توجه روز افزون به محیط زیست از عوامل مهم در تنوع بالای محصولات بسته‌بندی است. کاغذ کرافت به عنوان یکی از محصولات دوستدار محیط زیست استفاده گسترده ای در تولید انواع محصولات بسته‌بندی از جمله انواع پاکت کرافت دارد.

افراد مختلف برای داشتن یک بسته بندی ایده‌آل به دنبال گزینه‌ای هستند که از استحکام بالایی برخوردار بوده و بتواند از لوازم درون خود به خوبی در برابر آسیب‌های محیط بیرون محافظت کند.

از طرفی دیگر ظاهر تمیز و زیبای بسته‌بندی نیز اهمیت بالایی داشته و به خصوص برای افرادی که در حوزه فروش آنلاین فعالیت می‌کنند اهمیت بسیار بالایی دارد. یکی از برترین گزینه‌های بسته بندی که ویژگی فوق را دارد، پاکت کرافت حبابدار است. چنانچه شما نیز به دنبال یک پاکت همه چیز تمام برای بسته بندی محصولات خود هستید، به منظور آشنایی با پاکت‌های کرافت حبابدار تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پاکت کرافت حبابدار چیست؟

پاکت‌ها در انواع مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می‌گردند. مهم ترین پارامتر در تعیین انواع پاکت‌های موجود جنس بدنه آن‌ها هستند. بنابراین به گزینه‌هایی که از جنس کاغذ کرافت هستند، پاکت کرافت می‌گویند. این پاکت‌ها، به دلیل ویژگی‌های مثبتی که دارند مورد استفاده گسترده قرار گرفته‌اند. کاغذ کرافت استحکام بالایی داشته و در نتیجه پاکت‌هایی که از این جنس تولید می‌شوند در برابر پارگی بسیار مقاوم هستند. پس محصولاتی که نیاز به بسته بندی محکم‌تری دارند به کمک این نوع از پاکت‌ها بسته‌بندی شده و با خیال راحت به مقصد مورد نظر خواهند رسید. نکته بسیار جالب اینکه کرافت در زبان آلمانی به معنای مقاوم بوده که اشاره‌ای به مهم‌ترین ویژگی این نوع از کاغذها دارد.

نکته حائز اهمیت دیگر اینکه خود پاکت‌های کرافت  در انواع مختلفی تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرند. از جمله پرطرفدارترین آن‌ها پاکت کرافت حبابدار است. به این صورت که قسمت درونی آن‌ها با یک لایه نایلون حبابدار پوشانده شده و در نتیجه علاوه بر داشتن بدنه مستحکم از وارد شدن هر گونه ضربه و فشار به درون آن نیز جلوگیری می‌شود.

مهم ترین ویژگی‌های پاکت کرافت حبابدار

البته که علت روی آوردن بسیاری از افراد در حوزه بسته بندی به استفاده از پاکت کرافت حبابدار بی دلیل نبوده و از ویژگی‌های خاص و مزایای متعددی برخوردار است. برای آشنایی بیشتر در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های این پاکت‌ها می‌پردازیم:

۱- بهداشتی بودن

در تولید کاغذ کرافت از مواد شیمیایی سفید کننده استفاده نمی‌شود. به همین دلیل این کاغذها به رنگ طبیعی (قهوه‌ای) هستند. عدم وجود مواد شیمیایی در این کاغذها باعث شده تا آسیب زیست محیطی کمی داشته باشند و بعلاوه به دلیل عدم وجود انواع مواد شیمیایی گزینه مناسبی برای بسته بندی محصولات غذایی مناسب هستند.

۲- ضد نفوذ آلودگی

این پاکت‌ها از نفوذ هر گونه آلودگی به دورن خود ممانعت کرده و در نتیجه وسیله‌های قرار گرفته درون آن‌ها از صحیح و سالم به مقصد خواهند رسید. چرا که بدون درز و همچنین ضد نفوذ هوا و رطوبت می‌باشند.

۳- استحکام بالا و ضد ضربه

برخورداری از بدنه محکم و مقاوم در برابر سوراخ شدن، پارگی و دیگر آسییب های خارجی را می‌توان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع از پاکت‌ها دانست. به خصوص اینکه قسمت درونی آن‌ها با یک لایه نایلون حبابدار پوشانده شده و در نتیجه از وارد شدن هر گونه ضربه و فشار به محتویات درون آن جلوگیری می‌گردد. بنابراین کاربران با خیال راحت می‌توانند از پاکت‌ کرافت حبابدار برای بسته بندی لوازم حساس به ضربه، فشار و … استفاده کنند.

۴- ابعاد متنوع

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه پاکت‌ کرافت حبابدار تولید آن‌ها در ابعاد و سایزبندی‌های مختلف است. بنابراین افراد این امکان را خواهند داشت تا مناسب‌ترین اندازه را بسته به نیاز خود خریداری کنند.

۵- قیمت مناسب

از دیگر ویژگی‌های بسیار مهمی که پاکت‌ کرافت حبابدار دارند، قیمت پایین آن‌ها است. از طرفی دیگر قیمت خرید پاکت کرافت حبابدار در مقابل آسیب‌های احتمالی که امکان وارد شدن به وسیله‌های شما در طول مسیر جابجایی وجود دارد بسیار ناچیز خواهد بود.

کاربردهای پاکت‌ کرافت حبابدار

ویژگی‌های پاکت‌ کرافت حبابدار سبب شده تا استفاده از آن در حوزه‌های مختلف بسته بندی ممکن گردد. از طرفی دیگر افراد برای داشتن یک بسته بندی سریع، آسان، مطمئن و همچنین اقتصادی گزینه دیگری با این ویژگی‌ها را پیدا نخواهند کرد. پس با توجه به تمامی این موارد از جمله کاربردهای این پاکت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته بندی برخی از محصولات غذایی حساس به نفوذ رطوبت مثل ادویه جات، چای و …
  • بسته بندی محصولات آرایشی حساس به ضربه مثل شیشه‌های عطر و ادکلن، کرم‌ها و پودرهای آرایشی و …
  • بسته بندی انواع مواد و پودرهای شیمیایی آزمایشگاهی
  • بسته بندی پوشاک، کیف و کفش در فروشگاه های اینترنتی
  • بسته بندی انواع لوازم ظریف و دکوری مثل مجسمه و …

توجه داشته باشید که اگر به دلیل شرایط کاری خود مجبور به استفاده از این نوع پاکت‌ها هستید، می‌توانید با چاپ نوشته و یا لوگو مخصوص خود بسته‌بندی شیک و همچنین جذاب‌تری را داشته و با کمترین هزینه حس خاص بودن را به مشتریانتان القا کنید. این کار نوعی تبلیغ ارزان برای شما محسوب شده و در مدت زمان کوتاه شاهد مزایای قابل توجه آن خواهید بود.

کرافت حبابدار
کرافت حبابدار

قیمت و خرید پاکت کرافت

در صورتی که بعد از آشنایی با پاکت کرافت حبابدار و ویژگی‌های قابل توجه آن تصمیم به خرید این محصول بسته‌بندی گرفته‌اید، می‌توانید سفارشات خود را از طریق وبسایت زودپک ثبت کنید. زودپک یکی از اولین شرکت‌های فروش لوازم بسته بندی به صورت اینترنتی در کشور بوده و به دلیل پیشینه خود در این زمینه توانسته به اولویت هر خریداری در خصوص تهیه محصولات بسته بندی تبدیل گردد.

فروش پاکت کرافت حبابدار از طریق وبسایت زودپک به صورت آنلاین ممکن بوده و مشتریان بدون اتلاف وقت برای خرید حضوری از هر نقطه کشور می‌توانند برای تهیه گزینه مورد نظر خود اقدام کنند. همچنین این موضوع باعث می‌‌شود تا مشتریان ثابت زودپک از تخفیف‌های شگفت انگیز در خریدهای بعدی خود بهره‌مند شده و هم در زمان و هم در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند. برای اطلاع از جزئیات نحوه خرید و قیمت پاکت کرافت حبابدار همین حالا با کارشناسان مربوطه در تماس باشید.

جمع بندی

عرضه محصولات متنوع بسته بندی به بازار باعث می‌شود تا افراد در تهیه گزینه ایده‌آل خود دچار سردرگمی شوند. از همین رو در این مقاله به معرفی یکی از برترین محصولات بسته‌بندی به نام پاکت کرافت حبابدار پرداختیم. این نوع از پاکت‌ها از جنس کاغذ کرافت تولید شده و از بدنه محکم‌تری در مقایسه با پاکت‌های تهیه شده از کاغذهای معمولی برخوردار هستند. همچنین این نوع پاکت‌ها حس نوستالژی داشته و احساس خوبی را می تواند به مشتریان منتقل کند. همچنین این پاکت‌ها دارای بدنه بیرونی قهوه‌ای رنگ بوده و درون آن‌ها با یک لایه نایلون حبابدار پوشانده شده‌اند. در نتیجه امکان ضربه دیدن لوازم درون آن تا حد زیادی کاهش یافته و بهترین انتخاب برای بسته بندی و ارسال محموله‌های شکستنی و حساس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *