وبلاگ

سلفون رولی، کاربرد و مزایای آن در بسته بندی

سلفون رولی

سلفون رولی یک محصول همه کاره در صنعت بسته‌بندی محسوب می‌شود. از کسب و کارهای کوچک تا صنایع بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از موضوعات بسیار مهمی که در کیفیت و سلامت محصولات بهداشتی و به خصوص مواد خوراکی وجود دارد، لوازم و نحوه بسته بندی آن‌ها است. به این معنا که این بسته‌بندی‌ها باید بطور کامل از ورود هر گونه آلودگی به محصولات جلوگیری کنند. از طرفی دیگر محصول بسته بندی مورد استفاده نیز باید سلامت کافی را برای این منظور داشته باشد. با توجه به این صحبت‌ها سلفون رولی گزینه ایده‌آلی برای کاربردهایی از این قبیل است. چرا که این سلفون‌ها در ابعاد و ضخامت‌های مختلف به صورت رولی تهیه شده و به دلیل ظاهر شفافی که دارند امکان استفاده برای بسته‌بندی محصولات حساس مثل مواد غذایی را ممکن می‌سازند. در ادامه همراه ما باشید تا شما را بیشتر با سلفون رولی، کاربردها و مزایایی که برای کاربران به دنبال دارند آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید : از پلاستیک سلفون چطور برای اسباب کشی استفاده کنیم؟

معرفی سلفون رولی

به ورق‌های بسیار نازک و شفافی که عموما از محصولات پلیمری تهیه می‌شوند، سلفون می‌گویند. از آنجایی که این ورق‌های پلاستیکی شفاف در متراژهای مختلف تولید می‌گردند، فروش آن‌ها به صورت رولی انجام می‌شوند. به همین دلیل در بازار با نام سلفون رولی نیز شناخته می‌شوند. سلفون یا به عبارتی نایلون استرچ دارای خاصیت کشسانی و همچنین چسبنده نیز است. که همین امر سبب شده تا به وسیله‌ای کاربردی در حوزه‌های مختلف بسته‌بندی تبدیل شود. چرا که نحوه استفاده از آن بسیار آسان بوده و توانایی محافظت از محصولات مختلفی را در برابر آلودگی‌های محیطی تا حد زیادی دارد.

کاربردهای سلفون رولی

سلفون رولییکی از پرکاربردترین لوازم بسته بندی در بازار تبدیل شده است. چرا که این محصول از نفوذ آلودگی‌هایی مثل رطوبت، گرد و خاک و غیره جلوگیری می‌کند و به دلیل داشتن قابلیت ارتعاجی و چسبنده کار مصرف‌کننده‌ها را بسیار آسان می‌کند. از همه مهم‌تر سلفون‌ها دارای ظاهری شفاف هستند و از همین رو مورد توجه بسیاری از کاربران در حوزه‌ها مختلف بسته‌بندی قرار گرفته‌اند. با توجه به این موارد از مهم‌ترین کاربردهای سلفون رولی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته ‌بندی انواع محصولات غذایی مثل میوه‌ها، گوشت و …
  • بسته بندی لوازم بهداشتی
  • بسته‌ بندی لوازم حساس به آلودگی محیطی در اسباب‌ کشی
  • بسته بندی محصولات پستی برای اطمینان از عدم نفوذ آلودگی در طول مسیر
  • بسته‌ بندی محصولاتی که تمایل به دیده شدن درون بسته‌ها وجود دارد

توجه داشته باشید که سلفون رولی در متراژ، عرض و ضخامت مختلفی تولید می‌شود که برای داشتن یک خرید مناسب و بسته‌بندی ایده‌آل توجه به این موارد نیز ضروری است. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت.

مزایا استفاده از سلفون رولی

قطعا استفاده گسترده از سلفون رولی در صنعت بسته‌بندی بی‌دلیل نبوده و مزایای بسیار زیادی را برای کاربران به دنبال دارد. مزایا استفاده از این نایلون‌های استرچ رولی ارتباط مستقیم با ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها دارند. از جمله مهم‌ترین این موارد عبارتند از:

– شفافیت سلفون‌

اصلی‌ترین مزیتی که سلفون‌ها دارند، ظاهر شفاف آن‌ها است. به این معنا که محتویات درون آنها‌ بعد از بسته‌بندی قابل مشاهده است. به همین دلیل در بسته‌بندی مواد غذایی استفاده از این وسیله ترجیح داده می‌شود. توجه داشته باشید که به دلیل حساسیتی که در بسته بندی مواد غذایی وجود دارد، خرید سلفون رولی باکیفیت و بهداشتی برای این منظور بسیار حائز اهمیت است.

– فروش رولی سلفون

همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد، این سلفون‌ها به صورت رولی به فروش می‌رسند. بنابراین استفاده از آن‌ها بسیار آسان بوده و کاربران می‌توانند بدون اتلاف وقت محصولات زیادی را بسته‌بندی کنند.

– ابعاد متنوع

از دیگر مزایای قابل توجه سلفون‌های رولی تولید و فروش آن‌ها در سایز‌بندی‌های متنوع است. بنابراین کاربران می‌توانند با توجه به سایز وسیله‌ای که قصد بسته‌بندی آن را دارند، گزینه مناسب را خریداری کنند. حالت استاندارد و ایده‌آل برای بسته‌بندی اغلب محصولات به کمک سلفون رولی از لحاظ ضخامت ۲۳ میکرون است. از نظر طول نیز این سلفون‌ها با متراژهای ۸۰، ۱۷۰، ۳۵۰ و ۷۰۰ متر به فروش می‌رسند. عرض این سلفون‌ها نیز ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۵۰ سانتی‌متر است. پر کاربردترین عرض در سلفون‌های رولی عرض ۵۰ است که امکان بسته‌بندی اشیا با ابعاد مختلفی را فراهم می‌کند.

– قابلیت کشسانی و چسبندگی

از جمله مزایای بسیار مهمی که سلفون‌ رولی را از دیگر محصولات بسته‌بندی متمایز می‌کند، قابلیت کشسانی و چسبندگی آن است. به این صورت که کاربران می‌توانند رول‌های سلفون را دور تا دور هر وسیله‌ای که دوست دارند پیچیده و بدون نیاز به چسب و دیگر اقلام بسته‌بندی محکمی را داشته باشند.

قیمت و خرید سلفون رولی

سلفون رولی در مقایسه با مزایایی که در بسته بندی برای کاربران به دنبال دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. وبسایت زودپک نیز سعی دارد تا با ارائه پلاستیک استرچ به صورت آنلاین امکان خرید این محصول فوق‌العاده را برای تمامی کاربران در سراسر ایران ممکن کند. با خرید اینترنتی سلفون رولی نه تنها در زمان خود صرفه‌جویی خواهید کرد، بلکه امکان بهره‌مندی از تخفیف‌های در نظر گرفته شده ماهیانه برای مشتریان دائمی زودپک را نیز خواهید داشت. چنانچه به صورت مدام در حال استفاده از این نایلون‌های استرچ رولی هستید، حتما در انتخاب متراژ و عرض رول‌ها با توجه به هر آنچه که قصد بسته‌بندی آن را دارید، دقت کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی برای داشتن خرید مناسب می‌توانید با کارشناسان ما در زودپک تماس بگیرید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی بر آن داشتیم تا نگاهی اجمالی به سلفون رولی داشته باشیم. برای همین منظور به معرفی مزایا و کاربردهایی که این محصول بسته بندی می‌تواند داشته باشد، پرداختیم. همان طور که گفته شد سلفون‌های رولی گزینه بسیار مناسبی برای بسته بندی انواع محصولات به خصوص اقلام خوراکی و بسته بندی برای اسباب کشی هستند.

همچنین با توجه به این موضوع که به صورت رولی تولید شده و به فروش می‌رسند امکان استفاده از آن را برای کاربران بسیار آسان می‌کند. علاوه بر آن مصرف‌کنندگان می‌‌توانند خرید خود را در متراژ و عرض‌های مختلف با توجه به ابعاد وسیله‌هایی که قصد بسته بندی آن را دارند انجام داده و نیاز خود را به بهترین نحو ممکن برطرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *