وبلاگ

کارتن اسباب کشی چه تفاوتی با سایر کارتن‌ها دارد؟

کارتن اسبابکشی

اسباب‌ کشی (جابجایی اثاث منزل) از نظر اغلب افراد کاری طاقت‌فرسا و خسته‌کننده است. حال اگر بسته‌بندی وسایل به درستی انجام نشوند احتمال آسیب‌ دیدن برخی از وسایل در حین این کار وجود خواهد داشت. مهم‌ترین کار برای جلوگیری از این موضوع و کاهش سختی اسباب کشی تهیه وسایل اصولی و استاندارد جهت بسته‌بندی است. یکی از اصلی‌ترین این وسیله‌ها کارتن اسباب‌کشی نام دارد. همه افراد با کارتن مقوایی آشنا هستند اما اینکه کارتن اسباب‌ کشی چیست و چه تفاوتی با سایر کارتن‌ها دارد؟ می‌تواند ذهن شما را به خود درگیر کند. در صورتی که شما نیز قصد جابجایی دارید و از الان به فکر تهیه وسایل لازم برای این منظور هستید شما را به خواندن مطالب این مقاله دعوت می‌کنیم. همراه ما باشید تا با کارتن اسباب‌کشی و هر آنچه در این زمینه لازم است آشنا شوید.

کارتن اسبابکشی چیست؟(کارتن برای اسباب کشی)

اسباب‌کشی و تغییر مکان همواره وجود داشته و اولین کاری که در ارتباط با این موضوع به ذهن می‌رسد طریقه بسته‌بندی وسایل است. با توجه به تجربه‌ها و نظرات افراد کارتن‌ها بهترین وسیله‌ها برای جمع‌آوری و بسته‌بندی وسیله‌ها هستند. از همان زمان‌های قدیم کارتن‌ها برای این منظور استفاده می‌شدند.

البته در آن دوران معمولا افراد به دنبال کارتن‌های استفاده شده مغازه‌داران مثل میوه فروشی‌ها یا سوپر مارکتی‌ها می‌رفتند. این کارتن‌ها به دلیل دست دوم بودن مشکلات متعددی مثل کثیف یا آلوده بودن، استحکام پایین به دلیل چند بار مصرف بودن و … را به دنبال داشتند. به همین دلیل نارضایتی‌های بسیاری در نتیجه استفاده از آن‌ها بروز پیدا می‌کرد.

خوشبختانه امروزه شرکت‌های متعددی با هدف فروش لوازم بسته‌بندی شروع به کار کرده‌اند. بنابراین می‌توان با خیال راحت وسایل مورد نیاز خود را خریداری کرد. کارتن اسباب‌کشی نیز یکی از محصولات پرکاربردی است که توسط این شرکت‌ها به مشتریان ارائه می‌شود. این نوع از کارتن‌ها به دلیل حساسیت بالای کار دارای ساختار و بدنه مقاومی بوده و با رعایت یک سری استانداردها طراحی و تولید می‌شوند.

همچنین به دلیل تنوع ابعادی که دارند خریداران می‌توانند مناسب‌ترین سایز را با توجه به موقعیت مصرفی خود تهیه کنند. کارتن‌هایی که با هدف اسباب‌کشی و جابجایی اثاث مورد استفاده قرار می‌گیرند در رنگ‌های سفید یا قهوه‌ای ساخته می‌شوند. علاوه بر آن بدون طرح یا نوشته خاصی بوده و حالتی کاملا ساده دارند. در کنار این موضوع کارخانه‌های سازنده کارتن اسباب‌کشی توجه می‌کنند تا محصولی مقاوم در برابر وزن و ضربه به بازار عرضه کنند.

کارتن مقوایی اسبابکشی

تفاوت کارتن اسبابکشی با سایر انواع کارتن‌ها

قطعا یک سری مشخصه‌ها سبب شده تا کارتن اسباب‌کشی با سایر انواع کارتن‌ها متمایز شود. از جمله مهم‌ترین این تفاوت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-مقاومت بالا کارتن اسباب کشی

مهم‌ترین تفاوتی که این کارتن‌ها با سایر انواع دارند مقاومت بالای آن‌ها در برابر ضربه و فشار است. چرا که دارای دیواره‌ای ضخیم و چند لایه هستند. بنابراین افراد می‌توانند با خیال راحت وسیله‌های خود را درون آن جای داده و جابجا کنند.

۲-قیمت مناسب نسبت به سایر کارتن ها

کارتن‌های اسبابکشی در کنار کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. چرا که این کارتن‌ها بدون طرح، نوشته و رنگ تولید می‌شوند. در نتیجه مصرف‌کنندگان می‌توانند بدون پرداخت هزینه بالا وسیله‌های خود را به صورت مرتب و منظم دسته‌بندی کنند. نداشتن نوشته و طرح بر روی این کارتن ها این امکان را برای مصرف کننده ایجاد می کند تا با چسباندن لیبل مناسب محتویات کارتن را به وضوح قید کند. نوشتن محتویات کارتن ها باعث می وشد که هنگام حمل و نقل بتوان به راحتی تصمیم گرفت که هر کارتن را در چه شرایط باید حمل کرد. بعلاوه در مقصد به راحتی می توان هر کارتن را در اتاق مخصوص خود قرار داد و از سردرگمی و پراکندگی جلوگیری کرد.

۳-دوام بالا

داشتن بدنه‌ای چند لایه باعث شده تا کارتن اسباب‌کشی ماندگاری و دوام بالایی داشته باشد. به عبارتی دیگر بدنه این کارتن‌ها به زودی از هم پاشیده یا پاره نمی‌شوند. بنابراین افراد می‌توانند وسیله‌های خود را با خیال راحت درون آن‌ها چیده و برای مدت‌های طولانی در انباری نگه‌داری کنند.

جنس کارتن اسباب کشی

کارتن‌های اسباب‌کشی به صورت کارتنهای ۳ یا ۵ لایه تولید و در بازار به فروش می‌رسند. خریداران می‌توانند با توجه به حساسیت کار خود یکی از این انواع را در سایز مورد نظر خریداری کنند. همان طور که می‌توان متوجه شد کارتن‌های ۵ لایه استحکام و مقاومت بالاتری در مقایسه با کارتن سه لایه دارند. اصلی‌ترین ماده اولیه که در ساخت کارتن‌ها به کار می‌رود کاغذ است. در کارتن‌های اسباب‌کشی نیز از کاغذ برای ساخت کمک می‌گیرند. انواع مختلفی از کاغذهای وجود دارند که در این زمینه مورد استفاده هستند. از جمله رایج‌ترین کاغذهایی که برای ساخت کارتن‌های پنج لا از آن استفاده می‌شود کاغذ مازندران نام دارد.

محصولات اسباب کشی

ابعاد کارتن اسبابکشی

در یک اسباب‌کشی وسایل بسیار زیادی نیاز به جمع‌آوری و بسته‌بندی دارند. بنابراین باید چندین کارتن در ابعاد گوناگون تهیه شوند تا بتوان یک بسته‌بندی منظم و مرتبی داشت. از جمله پرکاربردترین ابعاد برای اسباب‌کشی عبارتند از:

باید توجه داشت تا مناسب‌ترین گزینه را برای جمع کردن وسیله‌ها خریداری کرد. در این انتخاب باید اندازه و حجم وسیله‌ها و همچنین جنس آن‌ها از لحاظ شکستنی بودن یا نه در نظر گرفته شود. توصیه می‌شود برای بسته‌بندی کردن شکستنی‌ها از کارتن‌های ۵ لایه استفاده شود. چرا که این مورد مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. همچنین بهتر است قبل از بسته‌بندی از نایلون‌های حبابدار نیز برای پیچیدن دور تا دور وسیله‌ها کمک بگیرید. هر چه اندازه وسایل بزرگتر شود باید از کارتن‌های بزرگتری نیز استفاده کرد.

خرید کارتن اسبا‌کشی از زودپک

زودپک یکی از معتبرترین شرکت‌های فروش لوازم بسته‌بندی در کشور می‌باشد. تمامی افراد می‌توانند در صورت نیاز انواع کارتن‌های اسباب‌کشی ۵ لایه و ۳ لایه را در سایزهای مختلف از طریق این شرکت سفارش داده و خریداری کنند. زودپک این فرصت را برای خریداران فراهم کرده تا تمامی محصولات خود را به صورت آنلاین سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت کارتن اسباب‌کشی و محصولات دیگر می‌توانید همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

برای داشتن اسباب کشی راحت و سریع و منظم باید شرکت مناسب برای حمل و نقل را نیز پیدا کرد.

آشنایی با بهترین شرکت‌ های باربری برای اسباب کشی ایمن در تهران

[title text=”ابزار مورد نیاز برای اسباب کشی”]

[ux_product_categories style=”overlay” columns=”6″ slider_nav_style=”simple” slider_nav_position=”outside” ids=”192,1069,1211,1103,1063,1169,1000″ image_height=”100%” image_radius=”100″ image_overlay=”rgba(0, 0, 0, 0.19)” image_hover=”overlay-remove-50″ image_hover_alt=”zoom” text_pos=”middle” text_size=”large” text_hover=”bounce”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *