وبلاگ

دیوار پوش فومی چیست و چه کاربردی دارد؟

حبابدار

لطفاً یک لحظه توجه کنید، می‌خواهیم درباره کیسه های پلیتن شفاف و جعبه های دارای پوشش فومی صحبت کنیم!
به نظر می‌رسد از میان محصولات جدیدی که به سبد محصولاتمان اضافه کرده ایم، تعدادی از آن ها مظلوم واقع شده اند. شاید به این دلیل که از معرفی بسته بندی‌های ضربه گیر جدید و پرکننده های کاغذی‌مان آن قدر هیجان زده بودیم که پاکت های حبابدار و ارزان قیمت مان را از قلم انداختیم. شاید هم به این دلیل که از نظر ما توسعه دادن مجموعه محصولات به اندازه معرفی کردن محصولات جدید، جذاب و جالب توجه نمی آید. البته این شانس را به ما می دهد که به مخاطبین خود این نوید را بدهیم که بزرگ ترین سبد محصولات بسته بندی و جعبه های مقوایی ایران به ما تعلق دارد.
ما در حال حاضر جعبه های کشویی فوم دار را در 12 سایز مختلف و در رنگ های سفید و قهوه ای عرضه می کنیم. چنین توسعه ای واقعاً چشمگیر است، چرا که می توانید خیلی سریع به یکی از کارآمدترین بسته بندی های پستی دسترسی باشید و از محصولات ارزشمند و شکننده خود به بهترین شکل محافظت کنید. برای آن که خیالتان راحت باشد که بسته بندی های شما ظاهری تمیز، سفید و دوست داشتنی خواهند داشت.
کیسه های پلیتن شفاف زودپک را گسترش داده ایم. 15 کیسه جدید در 2 درجه متفاوت عرضه کرده ایم که این به معنای افزایش 40 درصدی این محصولات است.
تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا اطمینان یابیم که مشتریان ما می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین و مناسب ترین گزینه را برای بسته بندی محصولات خود پیدا کنند. حاصل این تلاش 190 محصول بسته بندی است که تمام آن ها را در انبار موجود داریم و بعید است تولید کننده ای را در ایران پیدا کنید که چنین تنوع محصولاتی را به شما ارزانی دارد.
به علاوه معتقدیم می‌توانید کاملاً از بابت بهای محصولات ما آسوده خاطر باشید. تا انداره ای از بابت رقابتی بودن قیمت هایمان اطمینان داریم که در کاتالوگ های جدیدمان به شما وعده داده ایم که اگر بتوانید محصولی را با کیفیت محصولات ما به بهایی کمتر خریداری کنید، 2 برابر وجه پرداختی‌تان را پس خواهیم داد.
اگر بسته بندی مورد نظر شما در انبار زودپک موجود نبود یا می خواستید لوگو یا طرح اختصاصی‌تان را بر روی بسته بندی چاپ کنید، بهترین راهکار استفاده از خدمات بسته بندی اختصاصی زودپک است که در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهایی بسیار اقتصادی، شما را بسته بندی های دلخواهتان می رساند! چرا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷۲۱۴۲ تماس نمی گیرید تا اطلاعاتی بسیار کامل تر را از زبان متخصصین مجرب ما بشنوید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *