وبلاگ

پاکت متالایز چیست؟

کاربرد-پاکت-پستی-متالایز

پاکت‌های پستی در طرح‌ها و انواع مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. پس کاربران باید با تک تک این پاکت‌ها آشنا باشند تا بتوانند مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنند. در صورت انتخاب پاکت نادرست برای بسته بندی و ارسال محصولات نمی‌توان انتظار داشت تا بدون آسیب یا خسارتی به مقصد برسند.

از آنجایی که یکی از پرکاربردترین انواع پاکت‌ها برای بسته بندی و ارسال طیف گسترده‌ای از کالاها پاکت های پستی متالایز هستند، در این مقاله قصد داریم تا شما را با کاربرد پاکت پستی متالایز و ویژگی‌های آن آشنا کنیم. به منظور اطلاع از تمامی ویژگی‌های پاکت پستی متالایز، کاربردها، قیمت و … تنها کافی است سه دقیقه از زمان خود را به ما اختصاص دهید.

پاکت پستی متالایز چیست؟

پاکت‌هایی که درون آن‌ها از یک لایه نقره‌ای رنگ تشکیل شده‌اند با نام پاکت متالایز در بازار شناخته می‌شوند. این لایه متالایزی عموما از جنس فلز آلومینیوم است. بدنه بیرونی پاکت پستی متالایز از جنس کاغذ تحریر سفید و باکیفیت تهیه می‌شود. بر روی بدنه این پاکت‌ها جایگاه ویژه‌ای برای نوشتن مشخصات گیرنده و فرستنده تعبیه شده است و به آن‌ها پاکت پستی متالایز می‌گویند.

چنانچه فردی نیاز به بسته بندی با پاکت‌های متالایز و ارسال محصولات از طریق پست را داشته باشد پاکت‌های پستی متالایز را پیشنهاد می‌کنیم. چرا که به کمک این پاکت‌ها تنها کافی است تا وسیله خود را درون پاکت قرار داده و درب آن به کمک چسبی که در قسمت انتهایی پاکت قرار گرفته پلمپ کنید. سپس می‌توانید بر روی بخش‌های تعیین شده آدرس، شماره تماس، نام و نام خانوادگی گیرنده و فرستنده را بنویسید. همچنین بر روی این پاکت‌های قسمت مخصوصی برای چسباندن تمبر وجود دارد.

ویژگی‌های پاکت پستی متالایز زودپک

برای اینکه اطمینان حاصل کنید که آیا پاکت پستی متالایز گزینه مناسبی برای نیاز شما است یا نه باید قبل از خرید با ویژگی‌های آن آشنا شوید. استفاده از لایه متالایز درونی در این پاکت‌ها سبب شده تا مقاومت بالایی در برابر نفوذ نور و رطوبت پیدا کنند؛ در حقیقت این موضوع مهم‌ترین ویژگی این پاکت‌ها به شمار می‌آید. از طرفی دیگر لایه بیرونی پاکت پستی متالایز که از کاغذ سفید تحریر استفاده شده این امکان را فراهم کرده تا بتوان بر روی آن نوشته و طرح دلخواه را چاپ کرد.

یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای تجربه خرید آنلاین انواع لوازم بسته بندی، سامانه زودپک است. علاقمندان می‌توانند پاکت پستی متالایز را با ویژگی‌های زیر از این سامانه سفارش داده و خریداری کنند:

  • جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به درون پاکت
  • جلوگیری از نفوذ نور به درون پاکت
  • دارا بودن درب چسبی برای بسته بندی آسان
  • مناسب برای بسته بندی و ارسال وسیله از طریق پست
  • امکان سفارش در ابعاد مختلف متناسب با نیاز
  • کیفیت بالا کاغذ تحریر استفاده شده در بدنه و لایه متالایز درونی
  • قیمت مناسب

همان طور که گفته شد لایه متالایز استفاده شده درون این پاکت پستی از جنس آلومینیوم است. بنابراین نیازی به نگرانی بابت وزن پاکت پستی نبوده و کاربران می‌توانند با خیال راحت از آن برای ارسال مرسولات خود بهره ببرند.

متالایز

کاربرد پاکت پستی متالایز

اکثر مشتریان پست تمایل دارند تا از پاکت پستی متالایز برای بسته بندی و ارسال مرسولات خود استفاده کنند. چرا که این پاکت پستی همان طور که در فوق ذکر شد از ویژگی‌های مثبت بسیاری برخوردار است. اما در این میان این پاکت‌ها برای بسته بندی برخی از وسیله‌ها برای پست کردن مناسب‌تر هستند. از جمله این موارد می‌توان به مواد خوراکی جامد و حساس به نور اشاره کرد. به عنوان مثال کسانی که در حوزه فروش انواع ادویه‌جات فعالیت دارند خرید پاکت پستی متالایز می‌تواند گزینه‌ای ضروری برای آن‌ها به حساب آید.

از طرفی دیگر به دلیل مقاومت در برابر نفوذ آب و نور به درون این پاکت‌ها پیشنهاد می‌شود برای بسته بندی و ارسال انواع لوازم الکترونیکی، لوازم جانبی موبایل و وسیله‌های دیگری از این قبیل از پاکت‌های متالایز کمک بگیرید. همچنین کابران می‌توانند از این پاکت برای ارسال وسیله‌های ارزشمند خود به دلیل محرمانه بودن استفاده کنند. این پاکت‌ها در ابعاد مختلفی به بازار عرضه می‌گردند و اشخاص این امکان را خواهند داشت تا پاکتی با ابعاد مناسب را برای بسته‌های خود در هر سایز و اندازه‌ای سفارش داده و خریداری کنند. 

ابعاد پاکت پستی متالایز موجود در بازار

طبق گفته مذکور ابعاد پاکت پستی متالایز از تنوع بالایی در بازار برخوردار است. همچنین کاربران می‌توانند سایز دلخواه و مورد نیاز خود را سفارش داده و به صورت اختصاصی خریداری کنند. اما در حالت کلی رایج‌ترین ابعاد پاکت‌های متالایز که با هدف بسته بندی و ارسال مرسولات طراحی و تولید می‌شوند A3، A4، B4 و ۱۲۰ است. همچنین می‌توان این پاکت‌ها را در ابعادی مابین A4 و A3 نیز خریداری کرد که اندازه استاندارد آن ۲۷ در ۳۲ سانتی‌متر است.

نکات کلیدی مهم قبل از خرید پاکت پستی متالایز

با توجه به اینکه پاکت پستی متالایز جز پزفروش‌ترین پاکت‌ها در بین محصولات بسته بندی است امروزه شرکت‌های بسیاری در حوزه فروش آن فعالیت دارند. برای اینکه بتوان خریدی باکیفیت و قیمت مناسب را داشت توصیه می‌کنیم قبل از خرید حتما نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • قبل از هر چیزی سعی کنید خرید خود را از فروشگاهی معتبر و شناخته شده انجام دهید. 
  • برای داشتن یک بسته بندی استاندارد و ارسال بدون دردسر وسیله‌ها حتما سایز مناسبی را متناسب با ابعاد کالای خود انتخاب کنید
  • در صورتی که آنلاین شاپ دارید و مدام در حال بسته بندی و ارسال هستید بهتر است خرید خود را به صورت عمده انجام دهید. چرا که خرید عمده از لحاظ اقتصادی به صرفه خواهد بود.
  • توجه داشته باشید که اگر قصد بسته بندی و ارسال وسیله‌های ظریف و شکستنی را دارید پاکت متالایز گزیه مناسبی برای شما نخواهد بود. چرا که این پاکت‌ها صرفا در برابر نفوذ نور و رطوبت به درون بسته جلوگیری می‌کنند و مقاومتی در برابر ضربه و فشار ندارند.

نتیجه‌گیری

اگر بخواهیم نگاهی کوتاه و خلاصه‌وار به کاربرد پاکت پستی متالایز داشته باشیم، می‌توان گفت این پاکت‌ها از یک لایه نازک آلومینیوم درونی تشکیل شده‌اند. لایه بیرونی آن‌ از جنس کاغذ تحریر بوده و اصلی‌ترین مشخصه این پاکت‌ها درج شدن قسمت مخصوص برای نوشتن مشخصات ارسال‌کننده و دریافت‌کننده بسته است.

پاکت متالایز آدرس‌دار می‌تواند از مرسوله شما در برابر نفوذ رطوبت و نور جلوگیری کرده و بدون آسیب دیدن آن را به مقصد برساند.در صورت تمایل می‌توانید خرید خود را به صورت عمده و خرده با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت بالا از طریق سامانه زودپک انجام دهید. چنانچه به اطلاعات بیشتری در این حوزه نیاز دارید همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

پاکت متالایز 120 آدرس‌دار

1,890 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

پاکت متالایز آ5 آدرس‌دار

2,460 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

پاکت متالایز آ3 آدرس‌دار

6,100 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *