چطور در زودپک سفارش خود را ثبت کنم؟

چطوری باید سفارشم را در وبسایت ثبت کنم و هزینه را پرداخت کنم؟

پس از ورد به حساب کاربری محصول مورد نظر خود را انتخاب و تعداد آن را نیز ثبت کنید. امکان ویرایش تعداد و حذف محصول در سبد خرید نیز وجود دارد.

پرداخت سفارش ها از طریق درگاه اینترنی بانک سامان، زرین پال و زیبال انجام می شود. در صورت خرید حضوری از انبار شما می توانید از دستگاه پوز موجود استفاده نمائید. همچنین در صورت ثبت سفارش به صورت تلفنی از طرف پشتیبانی شماره کارت یا شبا برای واریز وجه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

وجه از حسابم کسر شده ولی سفارشم در وبسایت پرداخت نشده چیکار باید بکنم؟

چنانچه شما وجهی را پرداخت کردید ولی به حساب زودپک واریز نشد به مدت 24 تا 48 ساعت منتظر بمانید وجه به حساب شما بازگشت داده خواهد شد. در صورت عدم بازگشت وجه مورد را با واحد امور مشتریان زودپک اطلاع داده و با بیان زمان و کد پیگیری پرداخت را پیگیری کنید.

وجه از حسابم کسر شده ولی سفارشم در وبسایت پرداخت نشده چیکار باید بکنم؟

چنانچه شما وجهی را پرداخت کردید ولی به حساب زودپک واریز نشد به مدت 24 تا 48 ساعت منتظر بمانید وجه به حساب شما بازگشت داده خواهد شد. در صورت عدم بازگشت وجه مورد را با واحد امور مشتریان زودپک اطلاع داده و با بیان زمان و کد پیگیری پرداخت را پیگیری کنید.

حداقل مقدار خرید از زودپک چقدر است؟

حداقل خرید از محصولات زودپک یک بسته است. تعداد در بسته هر محصول در پایین محصول نشان داده شده است و مقدار حداقل خرید از هر محصول را نشان می دهد.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

خیر. در حال حاضر فقط پرداخت بصورت اینترنتی امکانپذیر است.

چگونه میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

در شهر تهران، سفارشات با پیک برای شما ارسال می‌شوند . یا در صورت تمایل می‌توانید سفارش خود را درب انبار شرکت زودپک تحویل بگیرید. همچنین در استان تهران و البرز این امکان فراهم شده است تا در صورت نیاز فوری مشتری، سفارشات در ساعات اداری، به صورت پس کرایه با اسنپ ارسال شود

برای سایر شهرهای استان تهران (به جز شهر تهران) و استان البرز امکان ارسال سفارشات با استفاده از شبکه توزیع زودپک در روزهای یکشنبه و چهارشنبه نیز فراهم شده است
.سفارشات سایر شهرها با استفاده از پست پیشتاز یا باربری ارسال خواهند شد. در هنگام ثبت سفارش شما می‌توانید نوع ارسال سفارش را تعیین نمائید. توجه داشته باشید، ارسال بار توسط باربری به صورت پس کرایه است و هزینه ارسال بار از دفتر باربری تهران تا دفتر باربری شهر مورد نظر شما بر عهده شما است.

هزینه ارسال بار به شهرستان چقدر است؟

هزینه ارسال مرسولات به وسیله پست با استفاده از افزونه در هنگام ثبت سفارش قابل محاسبه بوده و در هنگام ثبت سفارش بر اساس مقدار سفارش و آدرس شما، هزینه پستی براورد و به شما نشان داده می شود.

هزینه ارسال مرسولات توسط باربری به صورت پس کرایه محاسبه می شود و شما در هنگام دریافت مرسوله هزینه را به باربری پرداخت خواهید کرد. برای اطلاع از هزینه های ارسال با این شیوه به دفتر باربری تماس حاصل نمایید.

ارسال سفارش برای شهرستان با کدام باربری انجام می شود؟

در صورت انتخاب ارسال مرسوله با باربری شما می توانید گزینه باربری وطن و سایر باربری ها را انتخاب نمایید. در صورت انتخاب سایر باربری ها همکاران ما با شما تماس گرفته و نم و شماره تماس باربری مورد نظر شما را دریافت خواهند کرد.

در انتخاب باربری به وجود نمایندگی باربری در شهر خودتان حتما دقت نمائید.

چطوری می تونم سفارش ارسال شده رو پیگیری کنم؟

پس از ارسال مرسوله، چنانچه سفارش با باربری ارسالش ده باشد کد رهگیری باربری برای شما پیامک خواهد شد و با مراجعه به بخش سفارشات خود در وبسایت شما می‌توانید با در اختیار داشتن این کد وضعیت مرسوله خود را از باربری مورد نظر پیگیری نمائید.

چنانچه ارسال با پست را انتخاب کرده باشید، کد رهگیری پستی برای شما پیامک خواهد شد همچنین با مراجعه به بخش سفارش خود در وبسایت می توانید کد رهگیری پستی را مشاهده و با مراجعه به وبسایت پست وضعیت سفارش خود را پیگیری نمائید.

بعد از ثبت نهایی سفارش چه زمانی آن را تحویل خواهم گرفت؟

در شهر تهران امکان انتخاب تاریخ تحویل در هنگام ثبت سفارش وجود دارد. 

امکان تحویل درب انبار نیز برای مشتریانی که قصد خرید و تحویل گرفتن حضوری از انبار را دارند نیز امکان پذیر است. شما می‌توانید شنبه تا چهارشنبه ساعت 11-16 و پنجشنبه‌ها 10-12 به انبار مراجعه و .سفارش خود را تحویل بگیرید

  • برخی کالاها زمان تامین طولانی تری دارد که در این صورت در صفحه محصول بالای قیمت تاریخ تامین قابل مشاهده است.

خریدهای شهرستان‌ها هم طی یک روز کاری به دست پست یا باربری خواهد رسید. 
زمان استاندارد تحویل کالا توسط پست پیشتاز ۴۸ ساعت است.
زمان تحویل کالا توسط باربری‌ها با توجه به شهر مقصد متفاوت است.

میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله میتوانید با شماره ۰۲۱۷۲۱۴۲ داخلی ۱ تماس بگیرید تا سفارش شما را بصورت تلفنی ثبت کنیم

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما بر خواهد گشت.
در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی زودپک نیست. شماره پیگیری و تاریخ ارسال وجه را ذخیره کنید. در صورت عدم بازگشت وجه به حساب، طی 72 ساعت، با بانک تماس حاصل نمائید.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم؟

بعد از وارد شدن به درگاه پرداخت بانکی، اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز به موارد زیر دارید :

  • شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )
  • رمز دوم  پویا کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
  • CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
  • تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم؟

بله.هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

اگه خودم یا شخصی که معرفی کردم در محل حضور نداشته باشن مرسوله مرجوع می شود؟

در صورت نبودن فرد سفارش دهنده و یا معرفی شده در محل دریافت مرسوله، مرسوله به انبار مرکزی زودپک مرجوع خواهد شد.و با تعیین
تاریخ جدید، مرسوله با دریافت هزینه پیک مجددا برای خریدار ارسال خواهد شد.

اگه سفارش رو نتونم تحویل بگیرم برای ارسال مجدد باید هزینه پرداخت کنم؟

در صورتیکه پیش از ارسال مرسوله اقدام به تغییر زمان ارسال نمائید نیازی به پرداخت وجه برای ارسال مجدد مرسوله نیست. در صورتیکه مرسوله به سفیر زودپک تحویل شده باشد برای ارسال مجدد نیاز به پرداخت مجدد هزینه ارسال خواهید بود.
برای سفارشاتی که به صورت رایگان ارسال میشوند در صورت عدم حضور فرد در محل ، برای ارسال مجدد مرسوله هزینه ارسال دریافت خواهد شد.