وبلاگ

به چه پاکتی، پاکت ملخی می‌گویند؟

پاکت-ملخی

از دیرباز پاکت‌ها به عنوان اصلی‌ترین وسیله ارسال نامه‌ها، برگه‌های مهم و اسناد اداری استفاده می‌شده است. هر چند که پاکت‌ها در ابعاد مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند اما برخی از آن‌ها گزینه مناسب‌تری از لحاظ اندازه‌ برای قرار دادن محموله‌های پستی، اسناد و مدارک و … هستند. در این میان یکی از کاربردی‌ترین و معروف‌ترین آن‌ها، پاکت ملخی نام دارند.
پاکت‌های ملخی با نام پاکت ۱۲۰ نیز در بازار به فروش می‌رسند و گزینه‌ای ایده‌آل برای بسته‌ بندی وسیله‌هایی با ابعاد کوچک هستند. این پاکت‌ها به دلیل تقاضای بالای بازار در انواع مختلفی تولید و در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. چنانچه به دنبال خرید پاکت ملخی هستید و قصد استفاده از آن را برای بسته‌بندی و ارسال نامه‌های خود دارید، خواندن مطالب این مقاله را از دست ندهید.

معرفی پاکت ملخی

پاکت ملخی یا به عبارتی دیگر پاکت ۱۲۰ از جمله محبوب‌ترین گزینه‌های بسته‌بندی هستند که در ابعاد ۱۲.۵ در ۲۳ سانتی‌متر تولید می‌گردند. این ابعاد سبب شده‌اند تا خرید پاکت ملخی برای استفاده در حوزه‌های مختلف (به خصوص ادارات و سازمان‌های کشور) با استقبال بسیار بالای افراد روبرو شود. از طرفی دیگر شاهد ورود انواع مختلفی از پاکت‌های ملخی به بازار هستیم که کاربران در هر حوزه‌ای با توجه به وسیله‌ای که قصد بسته‌بندی آن را دارند، می‌توانند گزینه دلخواه خود را تهیه کرده و یک بسته‌بندی ایده‌آل و مطمئنی را داشته باشند.

کاربردهای پاکت 120

در حالت کلی کاربردهای پاکت‌های پستی بر اساس ابعاد و جنس آنها تعیین می‌گردد. بنابراین پاکت‌های 120یا به عبارتی دیگر تابع این قانون بوده و افراد می‌توانند با در نظر گرفتن این دو پارامتر مهم بهترین گزینه را براساس حوزه کاری خود انتخاب و خریداری کنند. همان طور که گفته شد این پاکت‌ها به طور استاندارد دارای طول ۲۳ سانتی‌متر و عرض ۱۲.۵ سانتی‌متر هستند. بنابراین بهترین استفاده‌ای که می‌توان از آن داشت بسته‌بندی و ارسال نامه‌ها یا اسناد مهم اداری است.

از طرفی دیگر شاهد انواع مختلفی از پاکت‌های 120به صورت حبابدار، نایلون مشکی، لمینه مشکی و متالایز در بازار هستیم. پاکت‌های حبابدار برای بسته‌بندی کالاهای ظریف و شکستنی مناسب بوده و دیگر گزینه‌ها ایده‌آل برای حوزه‌هایی است که در برابر نفوذ رطوبت، گرد و خاک و آلودگی حساس هستند. به عنوان مثال اگر قصد بسته بندی و ارسال وسیله‌ای ظریف و کوچک مثل فلش، رم و … را داشته باشید به کارگیری پاکت ملخی حبابدار بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. همچنین کسانی که به دنبال لوازم بسته بندی برای ارسال یک نامه محرمانه هستند، می‌توانند با خیال راحت از پاکت ملخی نایلون مشکی، لمینه مشکی و یا متالایز استفاده کنند.

خرید پاکت ملخی

ویژگی‌های پاکت ملخی

اکنون که با کلیت پاکت‌ ملخی آشنا شدید، سوالی که ایجاد می‌شود این است که چه چیزی سبب محبوبیت بالا وکاربرد گسترده آن در بازار گردیده است؟ پاسخ به این سوال رابطه مستقیم با ویژگی‌های پاکت 120دارد. به این معنا که ویژگی‌های منحصربه فرد پاکت ۱۲۰ سبب شده تا اغلب افراد در بین دیگر گزینه‌ها تمایل به خرید پاکت ملخی داشته باشند. از جمله قابل توجه‌ترین ویژگی‌های پاکت 120عبارتند از:

  • ابعاد استاندارد ۲۳ × ۱۲.۵ سانتی‌متر که آن را به گزینه‌ای‌ مناسب برای بسته بندی نامه‌ها، اوراق و اسناد اداری تبدیل کرده است. توجه داشته باشید که ابعاد مذکور با احتمال خطا در حدود نیم الی ۱ سانتی‌متر تولید می‌گردند
  • طراحی در چهار نوع مختلف حبابدار، نایلون مشکی، لمینه مشکی و متالایز

در کنار این ویژگی‌ها در صورت خرید پاکت ملخی از طریق سامانه زودپک می‌توانید از مشخصه‌هایی نظیر قیمت مناسب و کیفیت بالا نیز بهره ببرید.

تفاوت پاکت پستی و پاکت 120

در پاکت پستی ملخی قسمت‌ مخصوصی برای نوشتن مشخصات گیرنده و فرستنده اعم از نام، نام خوانوادگی، آدرس، شماره تلفن و … تعبیه شده است. همچنین محل جداگانه‌ای برای الصاق تمبر بر روی آن‌ وجود دارد. همچنین پاکت‌های ساده نیز وجود دارند که لایه بیرونی آن‌ها بدون هیچگونه طرح یا نوشته‌ای بوده و امکان استفاده در حوزه‌های مصرفی مختلفی را بدون هیچ محدودیتی فراهم می‌کنند.

خرید پاکت ملخی

چنانچه فکر می‌کنید ابعاد ۱۲ در ۲۳ سانتی‌متر با امکان خطای ۱ سانتی‌متر گزینه مناسبی برای بسته‌بندی لوازم مورد نظر شما است، خرید پاکت ملخی (پاکت ۱۲۰) پیشنهاد می‌شود. این پاکت‌ها به دلیل ابعاد کوچک از قیمت مناسب‌تری نیز در مقایسه با دیگر انواع پاکت‌ها برخوردار هستند. بنابراین با انتخاب سایز صحیح و مناسب می‌توانید تا حد زیادی از پرداخت هزینه‌های بیشتر بابت خرید پاکت‌های بزرگ‌تر و البته گران‌تر خودداری کنید.

برای خرید انواع پاکت 120 کلیک کنید.

زودپک مفتخر است که تنوع بالایی از محصولات بسته‌بندی با کیفیت و قیمت مناسب را اعم از پاکت ملخی در اختیار مشتریان خود به صورت آنلاین قرار می‌دهد. در صورت نیاز می‌توانید انواع پاکت پستی را از طریق این وبسایت سفارش داده و درب منزل خود دریافت نمایید.

کلام آخر

اگر بخواهیم پاکت ملخی را در یک جمله توصیف کنیم، به پاکت‌هایی که در ابعاد ۱۲.۵ در ۲۳ سانتی‌متر تولید می‌شوند، پاکت ملخی یا پاکت ۱۲۰ می‌گویند.از طرف دیگر این پاکت‌ها بر اساس جنس لایه درونی که دارند، در انواع پاکت حبابدار (بسته بندی سی دی، باتری، رم، فلش و …)، پاکت نایلون مشکی (آنلاین‌شاپ‌ها برای بسته بندی لباس‌های کوچک)، متالایز (بسته بندی محصولات سبک مثل ادویه‌جات و …)، لمینه مشکی (بسته‌بندی نامه‌های محرمانه و اداری) دسته‌بندی می‌شوند. بنابراین کاربران می‌توانند با دید بازتر، گزینه ایده‌آل خود را انتخاب و خریداری کنند.

[title text=”محصولات مرتبط”]

پاکت لمینه‌مشکی 120 آدرس‌دار

1,580 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

پاکت متالایز 120 آدرس‌دار

1,890 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

پاکت نایلون‌مشکی 120 آدرس‌دار 80 گرم

2,200 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

پاکت حبابدار 120 آدرس‌دار

2,270 تومان2,600 تومان
ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *