وبلاگ

پاکت فلایر چیست و چه استفاده ای از آن میشود؟

پاکت فلایر

پاکت فلایر یکی از جدیدترین و جذاب‌ترین لوازم بسته بندی است. دلیل پرطرفدار شدن این پاکت هم مقاومت بالا و حفاظت مناسب از وسایلی است که درون آن قرار می‌گیرد. این پاکت‌ها به عنوان نسل جدید پاکت‌ شناخته می‌شود و به همین دلیل هم به یکی از پرفروش‌ترین محصولات بسته بندی به شمار می‌رود. در این مقاله از سایت زودپک به بررسی کارایی این محصول پرکاربرد می‌پردازیم.

بدنه پلاستیکی سه لایه؛ مقاوم در برابر آب

پاکت‌ فلایر دارای بدنه‌ پلاستیکی با رویه خارجی سفید و مات، لایه پلی اتیلن بی‌رنگ و لایه داخلی مشکی رنگ است. به همین دلیل هم امکان مشاهده محتویات درون آن وجود ندارد. این ویژگی سبب شده تا پاکت فلایر به گزینه‌ای پرطرفدار برای ارسال محموله‌های پستی تبدیل شود.

استحکام بالای این پاکت احتمال آسیب دیدن محتویات داخل آن را حین جابجایی کاهش می‌دهد. یکی از نکات مهم در استفاده از پاکت‌ها برای جابجایی، بسته شدن در آن به صورت کاملا مطمئن است. سایر ویژگی‌های این محصول شامل موارد زیر است:

  • برخورداری از درب با قدرت چسبندگی بالا
  • دوخت‌های جانبی باکیفیت
  • مقاومت در برابر نفوذ آب
  • استحکام در برابر پارگی
  • قیمت مناسب

پاکت‌های همه کاره؛ پست تا فروشگاه‌های آنلاین مشتری ثابت فلایر

مقاومت در برابر رطوبت و گردوغبار یکی از علل تبدیل شدن این پاکت به پرکاربردترین وسیله بسته بندی است. از این پاکت در ارسال بسته‌های پستی داخلی و بین‌المللی استفاده می‌شود.

در کنار ارسال بسته‌های پستی؛ در ادارات و شرکت‌ها نیز برای ارسال اسناد و مدارک از این پاکت استفاده می‌شود. از طرفی به دلیل دیده نشدن محتویات، برای ارسال محموله‌ها یا اسناد و مدارکی که به شکل محرمانه ارسال می‌شود؛ مناسب است.

سایزبندی پاکت فلایر؛ رایج‌ترین اندازه فلایر کدام است؟

پاکت‌ فلایر در ابعاد مختلفی تولید می‌شود و مصرف کنندگان هم براساس نیاز خود از آن استفاده می‌کنند. به عنوان مثال پاکت در ابعاد بزرگ معمولا برای بسته‌بندی و ارسال پوشاک بویژه در فروشگاه‌های آنلاین استفاده می‌شود. اندازه‌های معمول پاکت فلایر عبارتند از:

  • پاکت فلایر آ۳: طول ۴۶ و عرض آن ۳۰ سانتی‌متر بوده و بهترین گزینه برای بسته بندی انواع وسیله‌ها از جمله لباس است.
  • پاکت فلایر ب۴: ابعاد تقریبی آن ۴۰در ۳۰ سانتی‌متر است. این پاکت‌ها برای بسته بندی محصولات حجیم مانند پوشاک مناسب است.
  • پاکت فلایر آ۴: ابعاد تقریبی آن ۳۳ در ۲۳ سانتی‌متر است. این پاکت‌ها برای بسته بندی اوراق و مدارک مناسب است.
  • پاکت فلایر آ۵: طول این پاکت ۲۵ و آن عرض ۱۷.۵سانتی‌متر است. این پاکت برای بسته بندی و ارسال وسیله‌های کوچک ایده‌آل است.
[ux_products type=”row” ids=”127910,127911,127953,127912″]

استفاده از پاکت فلایر؛  ضروری برای حفظ سلامت مرسوله

ویژگی‌های منحصر به فرد فلایر آن را به یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها در بسته بندی محموله‌های پستی تبدیل کرده است. چرا که این نوع از پاکت‌ها از ضخامت مناسب برخوردار بوده و تقریبا احتمال آسیب به محتویات درون آن بسیار کم است. در نتیجه افراد می‌توانند با خیال راحت هر آنچه را که قصد ارسال به نقطه‌ای دیگر دارند، در سلامت کامل به مقصد بفرستند.

استفاده از این پاکت‌ها باعث می‌شود بسته‌ها ظاهری بهتر و مرتب داشته باشند که این امتیازی برای فرستندهای تجاری نظیر فروشگاه‌های اینترنتی محسوب می‌شود. فراموش نکنید اولین برخورد مشتری با بسته بندی محصولات شما است که باعث می‌شود مشتری‌ها نسبت به ادامه خرید از فروشگاه آنلاین احساس خوبی داشته باشد.

پاکت فلایر؛ از خرده فروشی تا عمده

مانند اغلب محصولات موجود در بازار قیمت پاکت فلایر نیز بسته به پارامترهای مختلف، متفاوت است. در زمان خرید این محصول به موارد زیر توجه کنید:

کیفیت و ابعاد پاکت فلایر

اولین عامل مهم در قیمت پاکت فلایر، مربوط به کیفیت و ابعاد آن است. طبیعی است که هر چه متریال به کار رفته در تولید پاکت فلایر بهتر باشد، قیمت تمام شده آن نیز بیشتر خواهد بود. از طرفی دیگر پاکت بزرگ به معنای استفاده از متریال بیشتر در تولید این پاکت‌ها است. بنابراین قیمت خرید پاکت فلایر بزرگ در مقایسه با پاکت فلایر کوچک، بیشتر است. پس چنانچه به دنبال گزینه مناسب از لحاظ قیمت می‌گردید حتما به متناسب بودن ابعاد پاکت با آنچه که قصد بسته‌بندی دارید، توجه کنید. به عنوان مثال خرید پاکت بزرگ برای بسته بندی یک وسیله کوچک توجیه اقتصادی ندارد.

خرید فلایر به صورت عمده یا خرده

حجم خرید پاکت فلایر از دیگر عواملی است که می‌تواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد. معمولا فروشندگان در فروش‌ عمده قیمت‌های پایین‌تری درنظر می‌گیرند. بنابراین اگر با توجه به کسب و کار خود نیاز به خرید پاکت فلایر در تعداد بالا را دارید، قطعا سفارش به صورت عمده گزینه بهتری برای شما خواهد بود.

سفارشی سازی(چاپ) پاکت فلایر

پاکت‌های موجود در بازار معمولا با طرح اداره پست تولید شده و به فروش می‌رسند. اما چنانچه مشتری به دنبال پاکتی با طرح و نوشته خاص باشد، باید سفارش خود را به صورت اختصاصی ثبت کند. ‌در چنین شرایطی هزینه تولید و البته فروش بالا رفته و مشتریان باید مبلغ بالایی را به منظور خرید آن پرداخت کنند.

خرید پاکت فلایر را با زودپک تجربه کنید

این پاکت ها، کاربردهای مختلفی در کسب و کارها دارد. زودپک عرضه کننده انواع لوازم بسته‌بندی به صورت آنلاین است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت زودپک، این پاکت‌ها در ابعاد بزرگ (آ۳)، متوسط (آ۴) و کوچک (آ۵) را به صورت غیرحضوری سفارش دهید.

همچنین می‌توانید در مورد خرید و قیمت پاکت فلایر با کارشناسان فروش زودپک تماس بگیرید.

یادداشت پایانی درباره پاکت فلایر

پاکت فلایر محصولی جدید در بین پاکت‌های بسته بندی است. این پاکت‌ها از جنس پلاستیک دو لایه تولید و از محصولات بسته بندی شده در برابر آسیب‌هایی نظیر رطوبت، گرد و خاک و… محافظت می‌کنند.

همچنین به دلیل برخورداری از لایه درونی تیره‌ برای ارسال بسته‌هایی که نباید دیده شوند، بسیار مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *