در حال نمایش 6 نتیجه

کارتن پنج‌لایه ۴۵*۲۵ ارتفاع ۲۰ سانتی‌متر

18,000 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

کارتن پنج‌لایه ۴۰*۲۹.۲ ارتفاع ۲۴.۲ سانتی‌متر

21,190 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

کارتن سه لایه ۴۵*۳۹.۲ ارتفاع ۲۹.۲ سانتی متر

23,180 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

کارتن پنج لایه ۵۳*۳۴ ارتفاع ۳۴.۴ سانتی‌متر

38,400 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

کارتن پنج‌لایه ۵۵*۴۴.۲ ارتفاع ۳۴.۲ سانتی‌متر

45,400 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

کارتن پنج‌لایه ۶۰*۴۰ ارتفاع ۳۹ سانتی‌متر

51,400 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

خرید کارتن اسباب کشی

برای بسیاری از افراد، اسباب‌کشی فرآیندی طاقت‌فرسا به حساب می‌آید. به همین دلیل برای این‌که بتوانید مراحل اسباب‌کشی را به بهترین شکل ممکن پشت‌سر بگذارید، نیاز است تا برای رسیدن به این هدف برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید و مقدمات آن را مدنظر قرار دهید.

از بین مقدمات لازم برای اسباب‌کشی، یکی از مهم‌ترین مواردی که باید به آن توجه کنید، تهیه و خرید کارتن است. درواقع شما برای خرید کارتون اسباب کشی باید دقت کنید که این محصول برای بسته‌بندی اصولی مناسب باشد و ایمنی لازم را برای لوازم منزل شما تامین کند.

در این راستا انتخاب کارتن‌های باکیفیت و متناسب با نوع و حجم لوازم، نقشی مهم و کلیدی در سلامت و نظم اسباب‌کشی ایفا می‌کند. به همین دلیل نیاز است تا برای خرید جعبه کارتن برای اسباب کشی، دقت لازم را به خرج دهید تا گزینه مناسب را برگزینید و از محصولاتی استفاده کنید که کیفیت و کارایی لازم را داشته باشند.

خرید انواع کارتن اسباب کشی

برای خرید کارتن جهت اسباب کشی نیاز است تا به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا بتوانید کارتن‌های مناسب را خریداری کنید. در وهله اول باید بدانید که کارتن‌های اسباب‌کشی در دو نوع 3 لایه و 5 لایه تولید می‌شوند. کارتن‌های 3 لایه برای حمل لوازم سبک‌تر مانند کتاب و لباس مناسب هستند؛ اما اگر قصد دارید تا برای حمل لوازم سنگین و حجیم مانند یخچال و مبلمان اقدام به خرید کارتن خالی برای اسباب کشی کنید، نیاز است که کارتن‌های 5 لایه ضخیم و مقاوم را به‌کار ببرید.

توجه به اندازه کارتن نیز بسیار مهم است و از ایجاد فضای خالی و هدر رفتن حجم کارتن‌ها جلوگیری می‌کند. برای لوازم بزرگ مانند یخچال و مبلمان، باید از کارتن‌های بزرگ و جادار استفاده کرد. برای لوازم کوچک‌تر مانند ظروف و کتاب‌ها، کارتن‌های متوسط و کوچک مناسب‌تر هستند.

قیمت کارتن اسباب کشی

اگر قصد خرید کارتن اسباب کشی را دارید، باید در زمینه قیمت کارتن برای اسباب کشی اطلاعات لازم را به‌دست آورید. قیمت کارتن اسباب کشی به عوامل مختلفی مانند جنس، ضخامت، اندازه و... بستگی دارد. به‌طور کلی قیمت کارتن‌های 3 لایه از کارتن‌های 5 لایه ارزان‌تر است. همچنین کارتن‌های بزرگ و جادار، قیمت بیشتری نسبت به کارتن‌های کوچک دارند.

علاوه بر قیمت کارتن، در زمان خرید کارتن اسباب کشی نیاز است تا هزینه‌های حمل‌ونقل و بارگیری را نیز در نظر بگیرید تا با مشکلی مواجه نشوید. شما می‌توانید برای خرید کارتن اسباب کشی از فروشگاه‌های آنلاین و یا تولیدکنندگان کارتن، این دسته از محصولات را به‌صورت عمده و با تخفیف خریداری کنید. توجه به این نکته سبب صرفه‌جویی در هزینه‌های خرید کارتن اسباب کشی می‌شود و کمک می‌کند تا با کمترین قیمت برای خرید کارتن اسباب کشی ارزان اقدام کنید.

بهترین روش خرید کارتن اسباب کشی از زود پک

اگر قصد دارید تا خرید کارتن مورد نیاز خود را از طریق فروشگاهی معتبر و فعال در حوزه فروش کارتن اسباب کشی انجام دهید، برای این منظور می‌توانید از طریق وب‌سایت زود پک اقدام کنید. مجموعه زود پک امکان خرید انواع کارتن اسباب کشی را در سایزهای مختلف فراهم کرده است و شما می‌توانید برای اسباب‌کشی، کارتن 3 لایه یا 5 لایه را از این مجموعه خریداری کنید. این مرکز کارتن‌های خود را در سه سایز بر اساس طول از 31 تا 40 سانتی‌متر، از 41 تا 50 سانتی‌متر و بیشتر از 51 سانتی‌متر به فروش می‌رساند. از خدمات مهم و کاربردی وب‌سایت زود پک، ارسال این محصولات به سراسر کشور است. همچنین اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید، کارتن‌های شما پس از خرید، یک روزه به دستتان خواهد رسید تا بتوانید خیلی سریع از آنها استفاده کنید.