وبلاگ

بهترین گزینه‌های پیشنهادی برای بسته بندی و ارسال انواع کیف

بسته بندی و ارسال انواع کیف

کسب و کارهای اینترنتی به قدری گسترش یافته‌اند که امروزه همه چیز از خورد و خوراک گرفته تا پوشاک، لوازم خانه و … همگی به صورت آنلاین فروخته می‌شوند. از آنجایی که هر کدام از این وسیله‌ها در ابعاد و طراحی‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند، فروشنده‌ها باید در بسته‌بندی هر کدام از آن‌ها به ویژگی کالاها توجه کنند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین گزینه‌های ممکن را برای بسته بندی و ارسال انواع کیف مورد بررسی قرار دهیم. برای این منظور شما را با انواع کیف‌‌ها آشنا کرده و مناسب‌ترین وسیله بسته‌بندی را با توجه به ابعاد، وزن، شکل ظاهری و … معرفی خواهیم کرد.

بسته بندی و ارسال انواع کیف

کیف‌ها وسیله‌ای هستند که دارای شکل ظاهری مشخص و یکنواختی نیستند. بنابراین در بسته‌بندی هر نوع از کیف‌ها بهتر است که از لوازم بسته‌بندی مخصوص آن استفاده شود. از جمله مهم‌ترین مواردی که در بسته‌بندی و ارسال انواع کیف مورد توجه باید باشند، می‌توان به وزن کیف، ابعاد و جنس آن توجه کرد. بعلاوه جنس کیف، نیازهای خاص هر کیف مثل جلوگیری از ضربه خوردن یا فشرده شدن مواردی هستند که باید در انتخاب بسته بندی مناسب به آنها دقت کنیم. با در نظر گرفتن این موارد پیشنهاد ما برای فروشندگان آنلاین انواع کیف به منظور داشتن یک بسته بندی بی‌عیب و نقص عبارتند از:

+ پاکت نایلون مشکی برای بسته‌بندی کیف‌های کتابی

پاکت نایلون مشکی نوعی پاکت بسته بندی بسیار پرکاربرد برای ارسال انواع پوشاک و محصولات حجیم است. این نوع از پاکت‌ها در قسمت درونی خود یک لایه نایلونی مشکی رنگ دارند. این لایه درونی از نایلون ضخیم و مستحکمی درست شده که در مقابل پارگی مقاوم بوده و به راحتی امکان تغییر شکل را دارد.

همین ویژگی سبب شده تا کاربران بسیاری برای ارسال محصولاتی مثل انواع پوشاک که حجیم و در عین حال قابل تغییر شکل هستند مورد استفاده قرار گیرد. این لایه نایلونی دو وظیفه بسیار مهم و کلیدی را در بسته‌بندی‌ها به عهده می‌گیرد. اول از همه اینکه به دلیل بافت پلاستیکی احتمال ورود هر گونه رطوبت، گرد و خاک و … به درون آن وجود نخواهد داشت. مورد بعدی اینکه به دلیل مشکی بودن رنگ نایلون محتویات درون بسته از محرمیت بیشتری بر خوردار خواهد بود.

یکی از رایج‌ترین انواع کیف‌ها که جز پر طرفدارترین گزینه‌های دنیای مد نیز هستند، کیف‌های کتابی یا نازک هستند. استفاده از پاکت نایلون مشکی برای بسته‌بندی و ارسال این نوع از کیف‌ها بسیار مناسب خواهد بود.

همچنین کیف پول‌‌ها را نیز به دلیل داشتن شکل ظاهری نازک و کوچک می‌توان به کمک پاکت نایلون مشکی بسته‌بندی کرد.

کارتن کیف


پاکت‌های نایلون مشکی، که توسط سامانه زودپک به فروش می‌رسند دارای چاپ مخصوص پستی هستند. به این صورت که بر روی آن‌ها محل اختصاصی برای الصاق تمبر، نوشتن آدرس و مشخصات گیرنده و فرستنده چاپ گردیده است. همچنین بخش زبانه پاکت‌ها دارای چسب دو طرفه هستند که بعد از قرار دادن محصول درون آن‌ها بدون نیاز به چسب و لوازم جداگانه می‌توان درب پاکت را پلمپ کرد.

برای خرید انواع پاکت نایلون مشکی کلیک کنید.

پاکت نایلون مشکی در ابعاد ۱۲۰، A3 , A4 , B4, A5 تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. بنابراین شما می‌توانید با توجه به ابعاد کیف مناسب‌ترین سایز را انتخاب کرده و یک بسته‌‌بندی کاملا استاندارد و ایده‌آلی را برای خود داشته باشید.

+ کارتن سه لایه برای بسته‌بندی کیف‌های حجیم و بزرگ

نوع دیگری از بهترین گزینه‌ها برای بسته‌بندی و ارسال انواع کیف در فروش‌های آنلاین، استفاده از کارتن سه لایه است. منظور از کارتن سه لایه، جعبه مقوایی است که بدنه آن از سه لایه مقوایی تشکیل شده است. دو لایه بیرونی که سطوح کار را پوشش می‌دهند صاف بوده و لایه میانی حالتی موج‌دار دارد. این لایه موجی در حقیقت وظیفه اصلی را در محافظت از محتویات درون کارتن در برابر ضربه و فشار را دارد. انتخاب نوع فلوتینگ به ابعاد کارتن و نوع درب و زیره آن بستگی دارد. کارتن ساز با توجه به طرح جعبه و اندازه ، بهترین و مناسبترین فلوتینگ را انتخاب می کند.

برای خرید انواع کارتن سه لایه کلیک کنید.

این کارتن‌ها نه تنها در ارسال محموله‌های پستی بلکه در حوزه‌های دیگر بسته بندی نیز از قبیل اسباب‌کشی، انبار کردن و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل می‌توان آن را پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین لوازم بسته‌بندی در بازار دانست. در بین انواع کارتن‌های موجود در بازار شاهد کارتن ۵ لایه و حتی ۷ لایه نیز خواهیم بود. کارتن‌ها با تعداد لایه‌های بیشتر به طبع قیمت بالاتری داشته و برای بسته بندی وسایل سنگین می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین اگر قصد بسته بندی و ارسال کیف به صورت تکی را دارید خرید کارتن سه لایه پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. در صورت نیاز به ارسال انبوه و یا استفاده به عنوان کارتن مادر برای انبارداری و جابه جایی می‌توانید از ابعاد بزرگتر کارتن و تعداد لایه‌های بیشتر استفاده نمائید.

کارتن‌های سه‌لایه نیز در ابعاد متنوعی تولید می‌شوند. معمولا سایزبندی کارتن‌ها از سایز 1 پستی (کوچکترین سایز) شروع شده و تا کارتن سایز 9 (بزرگترین سایز) در بازار موجود هستند. همچنین مشتریان در شرایط خاص می‌توانند کارتن سه لایه خود را به صورت سفارشی با چاپ اختصاصی تهیه کنند.

برای سفارش کارتن سایز پستی با ابعاد اختصاصی کلیک کنید.

خرید اینترنتی کارتن و لوازم مورد نیاز برای بسته بندی و ارسال انواع کیف

زودپک سعی دارد تا طیف گسترده‌ای از تمامی انواع لوازم مورد نیاز در حوزه بسته‌بندی را به مشتریان خود ارائه دهد. بنابراین شما می‌توانید برای خرید پاکت نایلون مشکی یا خرید کارتن سه لایه از خدمات این سامانه بهره‌مند شوید. قیمت پاکت نایلون مشکی و همچنین قیمت کارتن سه لایه بسته به ابعاد انتخابی شما متغیر خواهد بود. به این صورت که پاکت‌ها و کارتن‌های بزرگتر در مقایسه با گزینه‌های کوچکتر از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

زودپک برای مشتریان خود تخفیف‌های بسیار جذابی را ارائه می‌دهد. برای آشنایی با تخفیف های زودپک به صفحه اصلی زودپک مراجعه کنید.

شما می‌توانید تنها با افزودن گزینه انتخابی خود به سبد خرید و پرداخت آنلاین هزینه سفارش خود را نهایی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در آدرس دلخواه خود بدون نیاز به مراجعه حضوری تحویل بگیرید.

خرید اینترنتی کارتن به مشتریان این اجازه را می دهد تا به راحتی تامین کنندگان مختلف را مشاهده، محصولات را بررسی و بهترین گزینه را انتخاب و سفارش گذاری کنند.

برای خرید اینترنتی انواع کارتن کلیک کنید.

کلام آخر

همان طور که در این مقاله گفته شد مناسب‌ترین لوازم بسته‌بندی برای انواع کیف‌ها با توجه به شکل ظاهری آن‌ها پاکت نایلون مشکی و کارتن سه لایه است. پاکت نایلون مشکی گزینه‌ای بسیار مناسب برای بسته‌بندی و ارسال کیف‌های کتابی و همچنین کیف پول بوده و در عوض برای کیف‌های حجیم‌تر و بزرگتر کارتن‌های سه لایه پیشنهاد داده می‌شود.

خرید اینترنتی کارتن در زودپک به راحتی انجام شده و این امکان فراهم است تا بتوانید کارتن با ابعاد و چاپ اختصاصی اداره پست، کارتن های با ابعاد پستی و بدون چاپ، کارتن های با چاپ اختصاصی را با تیراژ کم سفارش گذاری و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *