وبلاگ

بسته بندی بدون اعصاب خردی

بسته بندی بدون اعصاب خردی

بسته بندی هایی که طراحی شده اند تا تجربه باز کردن جعبه و بسته بندی را شیرین و ساده کنند، به بسته بندی های بدون اعصاب خردی شهرت یافته اند.

اما یک کسب و کار کوچک چگونه می تواند این استراتژی را در فعالیت های اجرایی خود پیاده کند؟

امروزه مشتریان به بسته بندی به چشم بزرگ ترین بخش تجربه خریدشان نگاه می کنند، از این رو یک بسته بندی پاره یا خرد و له شده تأثیر نامطلوبی بر روی مشتریان یک برند به جا می گذارد. باید زمان کافی صرف کنید و ببینید مشتریان چه درکی از محصول شما دارند، شاید در این صورت به این نتیجه برسید که بی خیال بسته بندی های اضافی بشوید و در عوض از مواد محافظتی بسته بندی با کیفیت بالا استفاده کنید تا مشتریان از شما و برندتان راضی تر باشند.

منظور از بسته بندی بدون اعصاب خردی چیست؟ منظور نوعی از بسته بندی است که با محیط زیست سازگار بوده و تجربه خرید مشتریان را بهبود می بخشد، پسماندهای بسته را کاهش می دهد و مشتریان را راضی نگه می دارد.

من یک کسب و کار کوچک دارم، بسته بندی بدون اعصاب خردی به درد من می خورد؟

بگذارید ساده و صریح بگویم: بله! مواد بسته بندی تان را کاهش دهید تا فرآیند بسته بندی سریع تر انجام شود و با سرعت بیشتری کالاها و محموله هایتان را برای مشتریان ارسال کنید. مواد بسته بندی کمتر به این معنا است که کارها سریع تر و ساده تر انجام می شوند، مرکز بسته بندی و توزیع محصولات شما مرتب و منظم تر است و برای انبار کردن بسته بندی هایتان به فضای کمتری نیاز خواهید داشت و فرآیند ارسال محموله هایتان مقرون به صرفه تر خواهد بود. استفاده کردن از جعبه هایی با سایز مناسب و درست باعث می شود هزینه های ارسال تان به طور چشمگیری کاهش یابد.

برای داشتن بسته بندی های بدون اعصاب خردی باید ابتدا فرآیند بسته بندی تان، نحوه استفاده از مواد بسته بندی و بازدهی و کارآیی این فرآیند را بازبینی و بررسی کنید. در اغلب مواقع شرکت ها می توانند حجم بسته بندی های خود را کاهش داده و در عین حال با استفاده بهینه از مواد بسته بندی، به بهترین شکل از محصولات خود محافظت کنند، کافی است با دقت بیشتری گزینه های بسته بندی را بررسی و انتخاب کنید.

شرکت های استارت آپ باید مواد بسته بندی محافظتی حجیم را کنار بگذارند و گزینه هایی را جایگزین آن کنید که بتوان آن ها را باد کرد و یک ایستگاه بسته بندی تمیز و مرتب داشته باشید و تجربه باز کردن بسته بندی را برای مشتریان راحت و بدون اعصاب خردی کنید. این نوع از مواد بسته بندی را می توان به راحتی باد کرد یا باد آن را خالی کرد تا فضای کمتری را اشغال کنند. یک تغییر کوچک که می تواند تأثیر مثبتی بر روی مشتریان بگذارد و تجربه خرید را برایشان زیبا و جذاب کند.

چگونه می توان بسته بندی های بدون اعصاب خردی را وارد یک کسب و کار کرد؟

Untitled 1 چ

بسته بندی هایی را که در حال حاضر استفاده می کنید و فضای لازم برای انبار کردن آن ها را بررسی کنید، چند نوع متفاوت از بسته بندی را به کار گرفته اید و برای انبار کردن آن ها به چه مقدار فضا نیاز دارید؟ اگر شما هم در زمره آن کسب و کارهایی هستید که برای محافظت کردن از محصولات خود در حین حمل و نقل از مواد بسته بندی حجیمی نظیر نایلون های حبابدار بهره می گیرید، ارزشش را دارد که گزینه های جایگزینی از قبیل مواد بسته بندی بالشتکی را بررسی کنید. این مواد بسته بندی فضای کمتری را اشغال می کنند و مشتریان راحت تر آن ها را دفع می کنند. به علاوه می توانید از کاغذهای بازیافتی، مقواها و کاغذهای اضافی تان به عنوان ضربه گیر استفاده کنید. برای شرکتی که سبد محصولاتشان محدود است، استفاده کردن از یک بسته بندی اختصاصی که کاملاً هم اندازه محصولاتش باشد، گزینه دیگری است که پیش رویتان قرار گرفته و اعصاب خردی ناشی از باز کردن بسته بندی های متعدد را کاهش می دهد و در عین حال پیام شما و برندتان را به گوش مشتریان می رساند.

بسته بندی های بدون اعصاب خردی به من کمک خواهد کرد؟

وقتی به ویدئوهای مربوط به باز کردن بسته بندی در رسانه های آنلاین نگاه می کنید می توانید درک کنید که یک بسته بندی چگونه می تواند تجربه خرید مشتریان را بسازد یا خراب کند. با بهینه سازی مواد و روش های بسته بندی می توانید مشتریانی راضی و وفادار برای خودتان دست و پا کنید و آن ها را تشویق کنید دوباره از شما خرید کرده و به دیگران هم پیشنهاد دهند که از شما خرید کنند. قرار نیست کار خیلی عجیب و غریب یا پیچیده ای انجام دهید. گاهی اوقات تغییرات کوچک می تواند تأثیرات فوق العاده ای داشته باشد، لازم نیست کل فرآیند بسته بندی را متحول کنید یا تغییراتی اساسی و بزرگ ایجاد کنید. ایده خوبی است که گزینه کلیک و جمع آوری را هم در سایت خود عرضه کنید و به مشتریان نشان دهید که تا چه اندازه در دسترس هستید و از سوی دیگر نیاز به بسته بندی را برای حمل و نقل دوباره کاهش دهید.

به علاوه می توانید با این کار به مشتریان کمک کنید تا در هزینه های حمل و نقل خود صرفه جویی کنند، ایده ای که بی تردید برای مشتریان بسیار جذاب خواهد بود.

کی می توانم از بسته بندی های بدون اعصاب خردی استفاده کنم و آن را وارد کسب و کارم کنم؟

هر وقت که شما آماده باشید! به لطف محصولاتی از قبیل جعبه های قفل سر خود، پاکت هایی که خودشان مهر و موم می شوند، جعبه های مخصوص برگشت دادن محصولات، بسته بندی هایی که می توان آن ها را باد کرد، بسته بندی های بدون اعصاب خردی را خیلی سریع و راحت وارد کسب و کار شما کرد.

این نوع از بسته بندی ها نه تنها فرآیند بسته بندی محصولات را تسریع و روان می کند، بلکه باعث می شود مشتریان راحت تر آن را باز کنند و تجربه ای شیرین و جذاب را در ذهن آن ها به جا گذارید. به علاوه زمانی که مشتری کالایی را نمی خواهد می تواند با استفاده همان سته بندی اولیه آن کالا را به دست فروشنده برساند. اگر کاری کنید که فرآیند پس فرستادن کالای خریداری شده برای مشتریان راحت و بی دردسر باشد، احتمالش بیشتر می شود که آن ها به جای پس گرفتن پولشان، از شما می خواهند یک کالای دیگر برایشان بفرستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *