وبلاگ

بهترین گزینه‌ها برای بسته بندی لوازم جانبی موبایل

بسته بندی لوازم جانبی موبایل

آیا شما هم فروشنده انواع لوازم جانبی موبایل هستید؟ قصد بسته‌بندی لوازم جانبی موبایل را دارید؟ زودپک در این مقاله شما را با تمامی جزئیات و نکات مهمی که باید در مورد بسته بندی لوازم جانبی موبایل بدانید آشنا می‌کند. در این سامانه فروش آنلاین محصولات بسته بندی، شما می‌توانید انواع ابزارهای مورد نیاز اعم از کارتن سه لایه، نایلون حبابدار، سلفون استرچ و … را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کنید.

اما موضوعی که در خصوص بسته بندی لوازم جانبی موبایل وجود دارد این است که تنها کیفیت ابزارهای بسته‌بندی کافی نیست. چرا که به غیر از کیفیت باید به جنبه‌های دیگر کار نظیر شکل ظاهری، متناسب بودن کارتن با محتویات درون و … نیز توجه داشت. پس اگر به دنبال یک بسته‌بندی ایده‌آل و استاندارد از تمامی لحاظ‌ها برای لوازم جانبی موبایل هستید، در این مقاله ما را دنبال کنید.

چرا به بسته بندی لوازم جانبی موبایل نیاز داریم؟

یکی از پرفروشترین محصولات موجود در بازار، مربوط به انواع لوازم جانبی موبایل است. به دلیل حجم بالای فروش این وسایل و قیمت پایینتر آنها، عموما سود حاصل از فروش این قبیل از وسیله‌ها بیشتر از سود فروش موبایل است. بنابراین افراد بسیاری وارد این حوزه کاری شده‌اند. از طرفی دیگر روی آوردن افراد زیاد به فروش لوازم جانبی تلفن همراه سبب شده تا رقابت در این بازار افزایش یابد. لذا در درجه اول کیفیت محصولات و در درجه دوم شکل ظاهری لوکس و زیبای آن‌ها می‌تواند در بازاریابی و جذب بیشتر مشتری نقش به سزایی را ایفا کند.

از طرفی دیگر لوازم جانبی موبایل حساسیت بالایی در برابر ضربه و فشار دارند. به طوری که اگر با دقت حمل و استفاده نشوند طول عمر کوتاهی داشته و سریعا خراب می‌شوند. به عنوان مثال گلس تلفن‌های همراه حالتی شیشه‌ای دارد که اگر در حین حمل و نقل متحمل فشار یا ضربه گردد قبل از رسیدن به دست مشتری دچار شکستگی شده و فروشنده را با خسارت‌های کلانی مواجه می‌کند. با در نظر گرفتن تمامی موارد مذکور می‌توان ادعا کرد که استفاده از تجهیزات مناسب در بسته بندی لوازم جانبی موبایل مثل کارتن، نایلون حبابدار و … فوق‌العاده اهمیت دارد.

برای ارسال محصولات افراد مختلف یا از انواع کارتن‌های پستی و یا کارتن های بدون چاپ استفاده می‌کنند.

کارتن لوازم جانبی موبایل

چگونه بسته‌بندی مناسبی برای لوازم جانبی موبایل داشته باشیم؟

هر چند به نظر می‌رسد که داشتن یک بسته بندی مناسب برای لوازم جانبی موبایل دشوار است؛ اما با رعایت برخی نکات کلیدی می‌توان بهترین بسته بندی را با هدف زیبایی و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی ایجاد کرد. از جمله مهم‌ترین نکات کلیدی در این خصوص عبارتند از:

استفاده از کارتن بسته‌بندی مناسب

کارتن‌ها با داشتن دیواره‌ای ضخیم و ضد ضربه باعث می‌شوند تا محتویات درون آن‌ها بدون آسیب باقی بمانند. از طرفی دیگر کارتن به دلیل داشتن شکلی مکعبی کارهای مربوط به انبار کردن و حمل و نقل را نیز آسان می‌کند. کارتن مناسب به جعبه‌ای گفته می‌شود که از لحاظ ابعادی با محتویات درون متناسب باشد. معمولا در بسته‌بندی لوازم جانبی موبایل از کارتن سه لایه و کارتن پستی سایز سه استفاده می‌شود.

استفاده از نایلون حبابدار

از دیگر نکات کلیدی در بسته بندی لوازم جانبی موبایل به کارگیری نایلون حبابدار است. این نایلون‌ها به دلیل داشتن حباب‌های هوا به صورت ۱۰۰ درصدی از وارد شدن فشار و ضربه ممانعت می کنند. بنابراین به کمک این پلاستیک‌ها می‌توانید از سلامت لوازم بسته‌بندی شده اطمینان حاصل کنید. طریقه استفاده از نایلون حبابدار به این صورت است که باید لوازم جانبی موبایل را به طور کامل احاطه کند؛ سپس با یک چسب محکم کاری شود.

استفاده از سلفون استرچ

برای اینکه فروشندگان یک بسته‌بندی شکیل و زیبایی را داشته باشند توصیه می‌شود حتما از سلفون استرچ به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای بسته بندی لوازم جانبی موبایل استفاده کنند. از دیگر مزایای به کارگیری این وسیله اثبات آکبند بودن بسته محصول خریداری شده برای مشتریان است. طبیعی است که هیچ خریداری دوست ندارد کالای استفاده شده را تحت عنوان جنس نو خریداری کند. بنابراین فروشنده‌ها می‌توانند با بسته‌بندی کارتن توسط سلفون استرچ آکبند بودن محصول را به مشتریان اثبات کنند.

استفاده از کارتن با چاپ اختصاصی

شرکت‌های فروش انواع لوازم بسته بندی کارتن‌های گوناگونی را در ابعاد، جنس و کیفیت مختلف طراحی و تولید می‌کنند. بنابراین کاربران می‌توانند مناسب‌ترین گزینه را بسته به بودجه، شرایط و سلیقه خود سفارش داده و خریداری کنند. اما نکته مهمی که در این مورد وجود دارد فروش کارتن بدون چاپ، یا با چاپ عمومی است.

یکی از بهترین روش ها برای ارسال کالاها استفاده از کارتن‌ها و پاکت‌های اختصاصی است. کارتن‌های اختصاصی به کارتن‌های گفته می‌شود که طرح و لوگوی کسب و کار شخصی بر روی آنها چاپ شده و گیرنده محصول به راحتی می‌تواند فرستنده را تشخیص دهید. بعلاوه این یک روش موثر برای تبلیغات و ثبت برند در ذهن مخاطبان است.

ارسال لوازم جانبی موبایل

قیمت و خرید بسته بندی لوازم جانبی موبایل

توجه داشته باشید که هدف از داشتن بسته‌بندی لاکچری و زیبا در قدم اول محافظت از محتویات درون و در قدم دوم بازاریابی برای موفقیت در کسب و کار از طریق فروش بیشتر محصولات است. بنابراین افراد باید دقت کنند تا هزینه‌های بسته‌بندی بر سود حاصل از فروش کالا پیشی نگیرد.

یعنی قیمت لوازم بسته بندی نباید به قدری زیاد باشد که قیمت نهایی ابزارآلات را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. از طرفی دیگر نیز قیمت کارتن و دیگر وسیله‌های بسته‌بندی نباید در حدی کم باشد که سبب بی‌کیفیت شدن آن‌ها گردد. سامانه فروش لوازم بسته بندی زودپک به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه فروش اینترنتی وسیله‌های بسته‌بندی نهایت سعی خود را دارد تا بهترین و باکیفیت‌ترین ابزارهای بسته‌بندی را با قیمتی معقول به مشتریان خود به فروش برساند. شما می‌توانید برای خرید کارتن سه لایه، کارتن پستی سایز ۳ و دیگر ابعاد مورد نیاز، نایلون حبابدار، سلفون استرچ و هر وسیله مورد نیاز دیگر سفارش‌های خود را به صورت آنلاین از طریق زودپک ثبت و درب منزل یا محل کار دریافت نمایند.

کلام آخر

لوازم جانبی موبایل طیف گسترده‌ای از ابزارهای الکترونیکی موجود در بازار را شامل می‌شوند. از جمله حساس‌ترین این وسیله‌ها که به یک بسته بندی محکم و مطمئنی نیاز دارند می‌توان به گلس موبایل، قاب محافظ گوشی، شارژر و کابل شارژر اشاره کرد. از آنجایی که رقابت در بازار فروش محصولات لوازم جانبی بالا است خریداران به دنبال برندهای معتبری می‌گردند. بنابراین فروشنده‌ها به کمک بسته‌بندی‌های شخصی‌سازی شده می‌توانند برند مخصوص خود را ایجاد کرده و قدمی محکم در بازار فروش لوازم جانبی موبایل بردارند. زودپک نیز در این مسیر به بهترین نحو ممکن در کنار شما عزیزان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *