وبلاگ

استفاده از سلفون استرچ در بسته بندی مواد خوراکی

بستهبندی مواد خوراکی

بسته‌بندی مواد خوراکی از اهمیت بالایی در بازار برخوردار هستند. چرا که این دسته از محصولات دارای حساسیت بالایی بوده و یک بسته‌بندی خوب می‌تواند از لحاظ حفظ کیفیت و جذب مشتری تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

هزینه بسته‌بندی مواد خوراکی نیز باید در حدی باشد که در افزایش قیمت فروش برای مصرف‌کننده تاثیر زیادی نگذارد. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، استفاده از سلفون استرچ در بسته‌بندی مواد خوراکی در سال‌های اخیر توانسته با استقبال بسیاری همراه باشد. چرا که سلفون استرچ دارای ویژگی‌های قابل قبولی در حوزه بسته‌بندی بوده و از طرفی دیگر قیمت معقولی در برابر کیفیت و کارآیی بالای خود دارد. برای آشنایی بیشتر با این محصول شما را به خواندن ادامه این مطالب دعوت می‌کنیم.

سلفون استرچ چیست؟

نایلون استرچ یکی از وسیله‌های پرطرفدار بسته‌بندی است که امروزه استفاده از آن برای بسته‌بندی مواد غذایی رونق پیدا کرده است. ناگفته نماند آنچه سبب محبوبیت این وسیله در بسته‌بندی مواد خوراکی شده بی‌دلیل نیست؛ چرا که این سلفون دارای ظاهری شفاف، جنسی نسبتا مقاوم، الاستیک و بهداشتی دارد. بارزترین ویژگی سلفون استرچ، چسبندگی و خاصیت کشسانی زیاد آن است که نام خود را از این مشخصه خود یعنی استرچ بودن گرفته است.
سلفون استرچ در بین مصرف‌کننده‌ها با نام سلفون غذایی یا پلاستیک استرچ نیز شناخته می‌شود.

[title text=”محصولات مرتبط”]

سلفون استرچ عرض 15 سانتیمتر طول 170 متر 23 میکرون

29,790 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

سلفون استرچ عرض 20 سانتیمتر طول 170 متر 23 میکرون

40,190 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

سلفون استرچ عرض 50 سانتیمتر 23 میکرون

86,190 تومان869,290 تومان
ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

ویژگی‌های سلفون استرچ بسته‌بندی مواد خوراکی

همان طور که واضح است بسته‌بندی مواد خوراکی و غذایی از اهمیت خیلی بالاتری نسبت به دیگر محصولات برخوردار هستند. چرا که با بسته‌بندی مناسب و استاندارد کیفیت مواد غذایی حفظ شده، از خراب شدن سریع و قرار گرفتن آن‌ها در معرض آلودگی‌های محیطی جلوگیری می‌شود. بنابراین وسیله‌ای که برای بسته‌بندی مواد خوراکی انتخاب می‌شود باید یک سری ویژگی‌ها و استانداردهای لازم را داشته باشد. خوشبختانه سلفون استرچ با دارا بودن تمامی این موارد توانسته به انتخاب اول افراد در این زمینه تبدیل شود. در زیر شما را با چند مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های سلفون استرچ برای بسته بندی مواد خوراکی آشنا می‌کنیم:

  • چسبندگی بالا جهت تسهیل بسته‌بندی
  • دارا بودن قدرت کشسانی قابل قبول برای بسته‌بندی
  • جلوگیری از نفوذ هوا و رطوبت به درون بسته‌بندی که مانع از  فساد سریع محصولات غذایی می‌شود.
  • استحکام بالا
  • شفاف بودن
  • قابلیت تولید در ابعاد و ضخامت‌های گوناگون طبق نیاز مشتری

کاربرد سلفون استرچ در بسته‌بندی مواد خوراکی

با توجه به ویژگی‌های عنوان شده در بالا می‌توان ادعا کرد که نایلون استرچ بهترین گزینه برای کسانی است که به دنبال وسیله‌ای برای بسته‌بندی موارد خوراکی هستند. اما سوالی که ایجاد می‌شود این است که این نایلون بیشتر برای چه محصولات غذایی کاربرد دارد؟ به دلیل چسبندگی، سلفون استرچ برای بسته‌بندی مواد غذایی مثل ادویه‌ها و آرد که حالت پودری دارند مناسب نیست. اما در عوض بهترین مورد برای بسته‌بندی محصولاتی که بهتر است در معرض هوا قرار نگیرند می‌باشد. طبق این گفته پرکاربردترین موارد استفاده از سلفون استرچ بسته‌بندی مواد خوراکی عبارتند از:

  • انواع گوشت سفید و قرمز
  • انواع میوه‌ها مثل سیب، هلو، انگور و …
  • انواع سبزیجات مثل خیار، هویج و …
  • خشکبار
  • و غیره

مزایای استفاده از سلفون استرچ در بسته‌بندی مواد خوراکی

تبدیل شدن نایلون استرچ به یکی از محبوب‌ترین وسیله‌های بسته‌بندی مواد خوراکی بی‌دلیل نیست. ویژگی‌های این نایلون سبب شده تا استفاده از این محصول مزایای قابل توجه بسیاری را برای مصرف‌کنندگان به دنبال داشته باشد. از مزایای استفاده از سلفون استرچ در بسته‌بندی مواد خوراکی می‌توان به ایجاد یک لایه محافظ بر روی غذاها اشاره کرد. در نتیجه محصولات غذایی در معرض مستقیم هوا، باکتری‌ها و آلودگی‌ها قرار نگرفته و از طول عمر و سلامت بیشتری برخوردار خواهند بود.

سلفون های استرچ دارای ویژگی کشسانی و چسبندگی بالا است. در نتیجه مصرف‌کنندگان برای استفاده از آن به مهارت و تخصص خاصی نیاز نداشته و هر شخصی می‌تواند از آن استفاده کند. مهم‌ترین مزیت دیگر این محصول غیر قابل نفوذ بودن آن است. هر چه مواد خوراکی کمتر در برابر نفوذ هوا و رطوبت قرار بگیرند دیرتر خراب می‌شوند. پس اگر به فکر مراقبت از مواد خوراکی خود هستید، این نایلون می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

موضوع مهم دیگری که در بسته‌بندی موارد خوراکی و عرضه آن به بازار اهمیت دارد، عدم تاثیرگذاری بالای قیمت محصولات بسته‌بندی است. سلفون استرچ با داشتن قیمتی معقول در برابر ویژگی‌های منحصر به فرد خود توانسته به انتخاب اول کاربران در این زمینه تبدیل شود.

سلفون مواد غذایی

انواع سلفون استرچ در بسته‌بندی مواد خوراکی

نایلون های استرچ در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. منظور از انواع مختلف این پلاستیک‌ها می‌توان به طول، ضخامت، عرض و کیفیت تولید آن‌ها اشاره کرد. بنابراین کاربران این امکان را خواهند داشت تا مناسب‌ترین گزینه را از لحاظ کیفیت و ابعاد انتخاب و خریداری کنند. زودپک به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه فروش انواع لوازم بسته‌بندی شما را در خرید سلفون استرچ با بهترین کیفیت برای بسته‌بندی محصولات و مواد خوراکی همراهی خواهد کرد. از جمله انواع سلفون استرچ عرضه شده توسط سامانه زودپک می‌توان به رول‌هایی با عرض ‍۱۰، ۲۰، ۵۰ سانتی‌متری و طول ۵۰۰، ۷۰۰، ۱۰۰۰ متری و غیره اشاره کرد.

قیمت سلفون استرچ

از جمله مهم‌ترین موضوعاتی که کاربران قبل از خرید سلفون استرچ باید بدانند، قیمت سلفون استرچ است. مخصوصا اگر قصد استفاده از این نایلون را در بسته‌بندی مواد خوراکی برای تجارت و کسب و کار را داشته باشید این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. قیمت سلفون استرچ بسته به پارامترهای مختلفی مثل کیفیت مواد اولیه، متراژ، ضخامت، عرض و موارد مختلف دیگری از این قبیل متفاوت خواهد بود. سامانه فروش انواع لوازم بسته‌ بندی زودپک با داشتن سابقه‌ای درخشان در این زمینه شما را در انجام خریدی با کیفیت بالا و قیمت مناسب همراهی خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت‌ها به بخش فروش محصولات مراجعه کرده و یا از طریق یکی از پل‌های ارتباطی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بندی گوشت

کلام آخر

تا این بخش از مقاله سعی کردیم تا شما عزیزان را با سلفون استرچ، ویژگی‌ها و مزایایی که در بسته بندی مواد خوراکی دارند آشنا کنیم. استفاده از سلفون استرچ یکی از ارزان‌ترین، آسان‌ترین و در نتیجه پرطرفدارترین روش‌ها برای بسته بندی محصولات غذایی است. چرا که به کمک آن می‌توان بدون نیاز به مهارتی خاص مواد مورد نظر خود را بسته بندی کرده و آن‌ها را از قرار گرفتن در معرض هوا حفظ کنید. بنابراین مواد خوراکی طول عمر بالایی داشته و سریعا فاسد نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *