وبلاگ

از پلاستیک سلفون چطور برای اسباب کشی استفاده کنیم؟

پلاستیک سلفون

پلاستیک سلفون یکی از پرمصرف‌ترین اقلام بسته بندی در بازار است. این محصول از مواد پلیمری تهیه شده و بصورت رولی عرضه می‌شود. سلفون از نفوذ آلودگی‌هایی مثل رطوبت، گرد و خاک و… جلوگیری می‌کند. سلفون به دلیل داشتن ظاهری شفاف و قابلیت ارتجاعی و چسبنده، در حوزه‌های مختلف بسته‌بندی مورد توجه است.

از پلاستیک سلفون چطور برای اسباب کشی استفاده کنیم؟

سلفون‌ها در ابعاد و ضخامت‌های مختلف تولید می‌شوند و یکی از کاربردهای آن بسته بندی مواد غذایی است. صنایع غذایی برای حفظ کیفیت و سلامت محصولات بهداشتی و بویژه مواد خوراکی از سلفون استفاده می‌کنند. در این مقاله از زودپک شما را بیشتر با سلفون، کاربردها و مزایای آن آشنا می‌کنیم.

کاربرد و مزایای سلفون در بسته بندی

استفاده گسترده از سلفون در بسته بندی به دلیل مزایایی است که برای کاربران دارد. از مهم‌ترین کاربردهای سلفون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسته ‌بندی انواع محصولات غذایی مثل میوه‌ها، گوشت و …
  • بسته‌ بندی لوازم حساس به آلودگی محیطی در اسباب‌ کشی
  • بسته‌ بندی محصولاتی که تمایل به دیده شدن آنها دارید
  • بسته بندی محصولات پستی
  • بسته بندی لوازم بهداشتی

سلفون در متراژ، عرض و ضخامت مختلف تولید می‌شود. در زمان خرید توجه به این موارد ضروری است. در ادامه به بررسی بیشتر ویژگی‌های سلفون می‌پردازیم.

نایلون استرچ

شفافیت سلفون‌؛ بسته‌بندی شیک

شفافیت سلفون اصلی‌ترین مزیتی است که سلفون‌ها دارند. به همین دلیل در بسته‌بندی مواد غذایی از آن استفاده می‌شود. به دلیل حساسیتی که در بسته بندی مواد غذایی وجود دارد، خرید سلفون رولی باکیفیت و بهداشتی برای این منظور حائز اهمیت است.

ابعاد متنوع؛ سهولت در بسته‌بندی

ابعاد متنوع سلفون از دیگر مزایای قابل توجه آن است. بنابراین کاربران می‌توانند با توجه به سایز وسیله‌ای که قصد بسته‌بندی آن را دارند، گزینه مناسب را خریداری کنند.

ضخامت استاندارد سلفون رولی برای بسته‌بندی اغلب محصولات ۲۳ میکرون است. که با طول ۸۰، ۱۷۰، ۳۵۰ و ۷۰۰ متر و عرض۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۵۰ سانتی‌متر به فروش می‌رسند. پرکاربردترین عرض در سلفون‌های رولی عرض ۵۰ است که امکان بسته‌بندی اشیا با ابعاد مختلف را فراهم می‌کند.

قابلیت کشسانی و چسبندگی؛ ویژگی منحصر بفرد

قابلیت کشسانی و چسبندگی از جمله مزایای مهمی است که سلفون‌ را از دیگر محصولات بسته‌بندی متمایز می‌کند. کاربران می‌توانند رول‌های سلفون را دور تا دور وسایل مورد نظر خود بدون نیاز به چسب و دیگر اقلام پیچیده و بسته‌بندی محکمی داشته باشند.

از سلفون چطور برای اسباب کشی استفاده کنیم؟

یکی از کاربردهای مهم سلفون برای بسته‌بندی وسایل در اسباب کشی است. از آنجا که سلفون خاصیت چسبندگی دارد اما به سطوح نمی‌چسبد، روکش پلاستیکی مناسبی برای بسته‌بندی و محافظت از وسایل بدون باقی ماندن آثار چسب روی وسایل است. در ادامه به ذکر چند کاربرد اساسی سلفون در اسباب‌کشی می‌پردازیم:

  • سلفون را می‌توان مستقیماً روی مبلمان پارچه‌‍ای استفاده کرد اما وسایل چوبی یا چرمی را با روکش کاغذی بپیچید. افزودن یک لایه کاغذی باعث محافظت و به گردش افتادن جریان هوا خواهد شد. سلفون، می‌تواند از مبلمان در برابر خط و خش آنها محافظت کند.
  • سلفون کشوها و درهای یخچال و دراورها را در هنگام حمل و نقل بسته نگه داشته و مانع از جابه جایی و باز شدن آنها می‌شود. سلفون‌های کوچک برای بسته نگه داشتن کشوها و درهای کابینت عالی هستند.
  • با استفاده از سلفون می‌توانید اقلامی مانند نرده‌های تخت، کابل‌های برق و میله‌های پرده را با هم ببندید.
  • بطری‌های باز (مانند بطری‌های شامپو) را با یک لایه سلفون زیر درپوش بپوشانید تا از ریختن آن جلوگیری شود.
  • دور تا دور فرش‌ها را با کمک سلفون محکم بپیچید تا هم مانع از باز شدن فرش شود و هم در طول راه کثیف نشوند.

قیمت سلفون؛ پرکاربرد اما به‌صرفه

قیمت سلفون با وجود اینکه یکی از کاربردی‌ترین محصولات بسته‌بندی محسوب می‌شود، بسیار مقرون به صرفه است. با توجه به رولی بودن این محصول استفاده از آن بسیار آسان بوده و کاربران می‌توانند بدون اتلاف وقت محصولات زیادی را بسته‌بندی کنند.

سامانه زودپک سعی دارد تا با ارائه این محصول امکان خریدی آسان برای تمامی کاربران خود در سراسر ایران فراهم کند. به‌علاوه مشتریان دائمی زودپک می‌توانند از تخفیف‌های ماهیانه ویژه برخوردار شوند. در صورت نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی برای خریدی مناسب می‌توانید با کارشناسان ما در زودپک تماس بگیرید.

کاربرد سلفون رولی و مزایای آن در بسته بندی

سلفون گزینه بسیار مناسب و آسانی برای بسته بندی انواع محصولات بویژه اقلام بهداشتی، خوراکی و همچنین برای اسباب کشی است. کاربران می‌‌توانند خرید خود را در متراژ و عرض‌های مختلف با توجه به ابعاد وسایلی که قصد بسته بندی آنها را دارند، انجام داده و نیاز خود را به بهترین نحو ممکن برطرف کنند.

پلاستیک سلفون کاربردی است و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. اسباب کشی یکی از جاهایی است که از سلفون به شکل گسترده‌ای استفاه می شود و به دلیل کاربردهای زیاد و مزایایی که دارد این مصرف رو به افزایش است. سلفون در بسته بندی اقلام بزرگی نظیر مبل و یخچال و ماشین لباسشویی و… حتی بسته بندی کارتن ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کار باعث سفت‌تر شدن بسته بندی و حفظ ایمنی بیشتر اقلام درون کارتن ها می شود.

سوالات متداول

کاربرد سلفون در بسته‌بندی چیست؟

از سلفون در بسته‌بندی مواد آرایشی-بهداشتی، خوراکی، بسته‌بندی محصولات پستی و… استفاده می‌شود.

آیا سلفون در اسباب‌کشی کاربرد دارد؟

بله؛ شما می‌توانید از سلفون به عنوان محافظ مبل‌ها، فرش‌ها و جلوگیری از باز شدن کشوها و در یخچال و… استفاده کنید.

آیا سلفون آثار چسب روی وسایل باقی میذارد؟

خیر؛ خاصیت چسبندگی سلفون بر روی خودش است و شما می‌توانید بدون نگرانی از باقی ماندن اثر چسب روی وسایل خود به راحتی از آن استفاده کنید.

[title text=”محصولات مرتبط”]

سلفون استرچ عرض 15 سانتیمتر طول 170 متر 23 میکرون

35,000 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

سلفون استرچ عرض 20 سانتیمتر طول 170 متر 23 میکرون

47,300 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

سلفون استرچ عرض 50 سانتیمتر 23 میکرون

101,300 تومان1,010,000 تومان
ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *