وبلاگ

جعبه کفش آماده؛ بهترین قیمت خرید جفبه کفش

خرید کارتن کفش

جعبه‌ کفش‌ آماده ابزاری برای بسته بندی سریع و کم هزینه است. شرط اصلی موفقیت هر کسب و کاری به حداقل رساندن هزینه‌ها و افزایش کیفیت محصولات است. فروشگاه‌های حضوری و آنلاین زیادی وجود دارند که انواع کفش‌های زنانه، مردانه و… را به فروش می‌رسانند. خرید جعبه کفش آماده بهترین انتخاب برای این فروشگاه‌ها است.

جعبه کفش آماده؛ گزینه‌ای مناسب برای فروشندگان

مهم نیست که قصد بسته بندی کفش برای ارسال به دست مشتری را دارید یا به دنبال محافظی برای نگه‌داری طولانی مدت کفش‌ها در انبار یا کمد هستید. در هر صورت خرید جعبه کفش آماده بهترین انتخاب است. همچنین اگر به دنبال وسیله‌ای برای نظم دادن به کمد یا انبار هستید، استفاده از جعبه‌های یک شکل و یک اندازه می‌تواند گزینه خوبی باشد. جعبه کفش دارای انواع مختلفی است که در ابعاد و طرح‌های متنوع تولید می‌شود. در این مقاله از زودپک به بررسی بیشتر جعبه کفش و انواع آن می‌پردازیم.

جعبه کفش آماده چیست؟

جعبه کفش آماده نوعی کارتن ۳ لایه است که از جنس مقوا تولید شده و در ابعاد استاندارد به صورت تکی یا عمده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این کارتن‌ها از قبل طراحی و آماده شده‌اند بنابراین بدون هیچگونه طرح و نوشته بوده و دارای بدنه‌ای کاملا ساده هستند.

جعبه کفش معمولا به صورت کارتن کیبوردی طراحی شده و از قیمت مناسبی برخوردار است. با خرید جعبه کفش آماده می‌توانید در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کنید.

بیشتر بخوانید : جعبه پستی زودپک یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت است

انواع جعبه کفش آماده؛ از مقوایی تا پلاستیکی و سفارشی

جعبه کفش تنوع بسیار بالایی دارد. همه این جعبه‌ها آماده نبوده و بخشی از آن‌ها به صورت سفارشی بسته به نیاز و سلیقه مشتریان طراحی و تولید می‌شوند. این جعبه‌ها به دلیل طراحی منحصر به فرد هزینه تولید و فروش بالایی دارند.

علاوه بر جعبه های مقوایی، جعبه‌های کفش طلقی و پلاستیکی نیز موجود هستند اما اغلب به صورت سفارشی تولید و عرضه می‌گردند.

نوع مقوایی رایج‌ترین نوع جعبه کفش آماده در بازار است که از کارتن ۳ لایه و کیفیت خوبی برای محافظت از کفش‌ها برخوردار است. جعبه کفش مقوایی دارای طراحی‌هایی به شکل دو تکه، کیبوردی و کشویی است. انواع جعبه کفش عبارتند از:

جعبه کفش ساده دردار؛ پرمصرف‌ترین نوع جعبه کفش

جعبه‌ کفش ساده دردار یکی از رایج‌ترین انواع جعبه کفش است. به این صورت که کفش درون جعبه قرار گرفته و درب بر روی آن گذاشته می‌شود.

جعبه کفش کیبوردی؛ سبک و کم‌جا

جعبه کفش کیبوردیاز دیگر انواع جعبه کفش است که ظاهری شیک‌ دارد. در این جعبه‌ها حالتی کیبوردی (لپ تابی) داشته و به صورت یکپارچه تولید می‌شوند. بنابراین جای کمتری اشغال کرده و استفاده از آن سرعت بسته بندی را افزایش می‌دهد.

جعبه کفش کشویی؛ جعبه‌ای لوکس

جعبه‌ کفش کشویی گزینه مناسبی برای کسانی است که دوست دارند جعبه‌ای متفاوت برای بسته‌بندی کفش‌های خود داشته باشند. این جعبه‌ها از دو قسمت تشکیل می‌شوند که درون هم جا گرفته و مانند کشو باز و بسته می‌شوند. معمولا از جعبه کفش کشویی به دلیل ظاهر لوکس و کیفیت بالای آن، در بسته‌بندی‌های صادراتی استفاده می‌شود.

اهمیت بسته بندی و استفاده از جعبه کفش در میزان فروش

زیبایی بسته بندی مهم‌ترین پارامتری است که در فروش هر محصولی باید مورد توجه قرار بگیرد. اگر در حال راه اندازی کسب و کار در حوزه فروش کفش هستید باید به کیفیت کارتن‌های بسته‌بندی نیز به اندازه کیفیت کفش‌ها اهمیت دهید.

فراموش نکنید که سرمایه‌گذاری برای داشتن یک بسته بندی زیبا نه تنها هزینه اضافی برای کسب و کار شما نیست، بلکه به مرور زمان شاهد نتایج مثبت آن از لحاظ رضایت مشتری و فروش بیشتر خواهید بود.

۳ نکته کلیدی در خرید جعله کفش آماده به صورت عمده

در خرید جعبه کفش استاندارد نکات کلیدی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. برخی از این نکات عبارتند از:

۱-استحکام و مقاومت جعبه کفش

استحکام و مقاومت جعبه کفش یکی از فاکتورهای مهم در خرید آن است. یک جعبه خوب نباید در حین جابجایی و یا انبار کردن کفش‌ها بر روی هم آسیب ببیند. در غیر این صورت استفاده از جعبه کفش بیهوده بوده و هزینه اضافی برای خرید یک محصول بی‌کیفیت داده‌اید.

۲-امکان چاپ و طراحی بر روی جعبه کفش

امکان چاپ و طراحی بر روی جعبه کفش علاوه بر زیبایی ظاهری، نوعی تبلیغ برای برند شما نیز به حساب می‌آید. بهتر است در هنگام خرید جعبه کفش به قابلیت چاپ بر روی بدنه آن توجه کنید. به کمک چاپ می‌توان لوگو و برند خود را بر روی بدنه کارتن نوشته و آن را شخصی‌سازی کنید.

۳-قیمت جعبه کفش

قیمت جعبه کفش باید صرفه اقتصادی داشته باشد و سود حاصل از فروش کفش را تحت تاثیر قرار دهد. قیمت جعبه کفش با توجه به ابعاد، کیفیت بدنه و نوع طراحی آن می‌تواند متفاوت باشد. پیشنهاد می‌شود برای کفش‌های ارزان از جعبه‌های معمولی و برای کفش‌های گران و لاکچری از جعبه‌های اختصاصی‌ استفاده شود.

جعبه کفش آماده؛ گزینه‌ای مناسب برای فروشندگان

تاثیر قابل توجه ظاهر بسته‌بندی در فروش بالای محصولات و تنوعی که در بازار کفش وجود دارد، سبب طراحی انواع مختلف کارتن‌ها برای این منظور شده است. کاربران می‌توانند انواع جعبه کفش را به صورت ساده، کیبوردی و کشویی یا در طرح‌هایی خاص‌ سفارش داده و خریداری کنند. همچنین امکان چاپ هرگونه طرح و نوشته نیز بر روی جعبه‌ها وجود دارد که خود نوعی تبلیغ برای برند فروشنده‌ها به حساب می‌آید.

کارتن سه لایه 18.8*32.8 ارتفاع 10.8 (جعبه کفش)

6,990 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

جعبه کفش آماده چیست؟

جعبه کفش آماده نوعی کارتن ۳ لایه است که از جنس مقوا تولید شده و در ابعاد استاندارد به صورت تکی یا عمده در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

چند نوع جعبه کفش آماده داریم؟

جعبه کفش دردار ساده، جعبه کفش کیبوردی و جعبه کفش کشویی از رایج‌ترین جعبه کفش‌ها هستند.

در خرید جعبه کفش به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در خرید جعبه کفش باید به سایز، استحکام و مقاومت کارتن، همچنین امکان چاپ و طراحی بر روی آن توجه کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *