وبلاگ

روش های ارسال زودپک در تهران و شهرستان

روش-های-ارسال

روش‌های ارسال سفارشات در زودپک متنوع است. زودپک با توجه به محل تحویل محصولات روش های متنوع ارسال را به شما پیشنهاد می دهد. با مشخص کردن محل دریافت محصولات لیست انواع روش های ارسال به شما نمایش داده می شود. و شما بهترین روش را مطابق با نیاز خود می توانید انتخاب کنید. در این مقاله تلاش کردیم تا توضیحان کاملی را در مورد انواع روش های ارسال و نکات مهم درمورد هر یک رو بررسی کنیم. پس برای آشنایی بیشتر با انواع شیوه های ارسال با ما همراه باشید. همچنین در انتهای ویدئو معرفی وجود دارد که می توانید این ویدئو راهنما را برای آشنایی با روش های ارسال مشاهده نمائید.

فهرست مطالب:

روش های ارسال زودپک (مرسولات تهران)
ارسال با شبکه توزیع زودپک
تحویل درب انبار
ارسال فوری با اسنپ

روش های ارسال زودپک (مرسولات شهرستان)
ارسال با پست
ارسال با باربری


روش های ارسال زودپک ( مرسولات تهران )

برای ارسال سفارشات در تهران سه روش تعریف شده است.

ارسال با شبکه توزیع زودپک

شبکه توزیع زودپک متشکل از ماشین‌های مسقفی است که محصولات را به صورت روزانه از انبار مرکزی زودپک بارگیری و در بازه زمانی 9 تا 16 سراسر شهر تهران توزیع می‌کنند. هزینه ارسال در این روش برای سفارشات بالای دو میلیون تومان رایگان و برای فاکتورهای کمتر از دو میلیون مبلغ 39.000 تومان است.
پس از تعیین لوکیشن و انتخاب این شیوه ارسال، شما می‌توانید روز مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش خود را درب محل تعیین شده تحویل بگیرید.


نکته: سفیران زودپک مجاز به ورود به ساختمان نبوده و محل تحویل بار، درب ورودی ساختمان، منتهی به خیابان است.

تحویل درب انبار

برای رفاه حال مشتریان روزهای شنبه تا چهارشنبه در ساعات 11-16 و روز پنجشنبه 10-12 شما می توانید با مراجعه به انبار مرکزی زودپک واقع در شهر تهران، افسریه، پل بسیج(بسمت مسعودیه)- خیابان مظاهر- انبار جوادالائمه (انبار چای سابق) سفارش خود را تحویل بگیرید.

لوکیشن انبار

ارسال فوری

در این روش شما می توانید کلیه محصولات مورد نیاز را انتخاب کرده و در ساعات اداری به صورت ارسال فوری تحویل بگیرید. ارسال فوری محصولات بسته بندی با اسنپ انجام شده و مسئول ارسال، سفارش را با اسنپ برای شما ارسال خواهد کرد. پس از تائید راننده با مشتری تماس گرفته خواهد شد و مبلغ پیک به اطلاع مشتری خواهد رسید. هزینه پیک بر عهده مشتری بوده و در مقصد تسویه خواهد شد.

روش های ارسال زودپک (مرسولات شهرستان)

ارسال سفارشات به سایر شهرها با استفاده از پست و باربری امکان پذیر است. اقلام هر سفارش درون گونی قرار گرفته و به پست یا باربری تحویل داده می‌شود.

ارسال با پست

در روش ارسال با پست، پس از انتخاب محل دریافت سفارش افزونه بر اساس وزن و مسافت، هزینه پستی را محاسبه و بر روی فاکتور افزوده خواهد شد. در این روش نیازی به پرداخت هزینه در شهر مقصد وجود نداشته و توسط شبکه توزیع پست سفارش درب محل تعیین شده تحویل گیرنده خواهد شد.

ارسال با باربری

برای بارهای حجیم و زیاد استفاده از خدمات پست مقرون به صرفه نبوده و بسیاری از افراد استفاده از باربری را به عنوان گزینه مناسب انتخاب می‌کنند. در انتخاب گزینه باربری دقت نمائید که باربری مرسولات را از تهران تا شهر مورد نظر منتقل خواهد کرد و برای دریافت مرسوله شما باید به محل باربری مراجعه کرده و سفارش خود را تحویل بگیرید.

یکی از بزرگترین شبکه‌های توزیع بار، باربری وطن بوده که امکان انتخاب این باربری برای شما محیا است. در صورت نبود نمایندگی این باربری در شهر مورد نظر شما می‌توانید نام و شماره تلفن باربری مورد نظر خود را ثبت کرده تا سفارش شما به نمایندگی این باربری در شهر تهران تحویل داده شود.
هزینه انتقال سفارش از انبار مرکزی زودپک تا انبار مرکزی باربری وطن برای سفارشات زیر دو میلیون 50.000 و برای سفارشات بالای دو میلیون رایگان است. این هزینه برای سایر باربری‌ها 60.000 تومان است که بر روی مبلغ فاکتور شما اضافه خواهد شد.
توجه داشته باشید که هزینه انتقال بار از تهران تا شهر مقصد به صورت پس کرایه محاسبه خواهد شد و در زمان تحویل بار هزینه ارسال از تهران تا شهر مورد نظر شما، در نمایندگی باربری تسویه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *