نمایش 1–12 از 21 نتیجه

کارتن پستی سایز یک طرح ایران پست

1,930 تومان2,160 تومان
ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

کارتن سه لایه 19*10 ارتفاع 9 سانتی متر طرح ایران پست

3,020 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

کارتن پستی سایز دو طرح ایران پست

3,200 تومان3,610 تومان
ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

کارتن پستی سایز سه طرح ایران پست

4,780 تومان5,650 تومان
ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

کارتن کتابی سایز چهار سه لایه طرح ایران پست

7,850 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

کارتن سه لایه ۲۷*۲۰.۴ ارتفاع ۱۶.۳ سانتی متر طرح ایران پست

8,080 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

کارتن پستی سایز پنج سه لایه طرح ایران پست

10,300 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

کارتن پستی سایز شش سه لایه طرح ایران پست

11,960 تومان

موجود

ارسال محصول از 1 روز کاری دیگر

خرید کارتن پستی

کارتن پستی یکی از محصولات بسیار مهم است که برای ارسال کالاها و جهت حفظ سلامت آنها در طول مسیر بسیار لازم و ضروری به‌شمار می‌آید. در حال حاضر برای خرید کارتن پستی طیف گسترده‌ای از محصولات در بازار عرضه می‌شوند که شما باید با توجه به نیاز خود برای خرید آنها اقدام کنید.

نکته مهم این است که خرید کارتن و جعبه بسته‌بندی مناسب از آسیب دیدن محتویات داخل جعبه در برابر ضربه و رطوبت محافظت می‌کند؛ اما اگر بدون توجه به انتخاب محصول باکیفیت، تنها به فکر خرید جعبه پستی ارزان باشید، برای بسته‌بندی محصولات و ارسال آنها با مشکل مواجه خواهید شد. متاسفانه دیده شده است که بسیاری از افراد بدون توجه به کیفیت، کارتن پستی عمده بی‌کیفیت را خریداری می‌کنند؛ این در حالی است که به هر میزانی که کارتن پستی مرغوب و درجه یک باشد، به همان اندازه نیز می‌توانید بدون نگرانی از خرابی و آسیب‌دیدگی، از آنها استفاده کنید.

خرید عمده کارتن پستی

افرادی که به‌صورت مداوم مجبور به ارسال کالا به نقاط مختلف هستند، می‌توانند با خرید کارتن پستی عمده در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند. البته برای خرید کارتن پستی ارزان و عمده باید به چند نکته مهم توجه کنید.

اولین قدم در خرید کارتن پستی، انتخاب سایز مناسب با توجه به ابعاد و وزن محصول است. اداره پست ایران تعرفه‌های مختلفی را برای ارسال کالا با سایزهای مختلف در نظر گرفته است. به همین دلیل با انتخاب سایز مناسب می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

نکته دیگر این است که کارتن‌های پستی در جنس‌های مختلفی مانند ایفلوت، لمینتی و کرافت تولید می‌شوند. هرکدام از این جنس‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. کارتن‌های ایفلوت از چند لایه کاغذ تشکیل شده‌اند و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند؛ بنابراین انتخابی ایده‌آل برای مرسولات سنگین و حساس به‌حساب می‌آیند. نوع دیگری از این کارتن‌ها محصولات لمینتی هستند که ظاهری زیبا و شکیل دارند و بهتر است برای بسته‌بندی محصولات لوکس به‌کار بروند. درنهایت آخرین نوع کارتن پستی محصولات کرافت هستند. این نوع کارتن‌ها از کاغذ بازیافتی تولید شده‌اند و برای افرادی که دوست‌دار محیط زیست هستند، عالی به نظر می‌رسند. شما می‌توانید برای مرسولات سبک و کم‌حجم از این نوع کارتن استفاده کنید.

قیمت کارتن پستی

برای خرید کارتن پستی باید اطلاعات لازم را در مورد قیمت آن داشته باشید. شما می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین و فعال در حوزه فروش جعبه پستی، قیمت انواع کارتن را بررسی کنید. قیمت این دسته از محصولات به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت کارتن‌های پستی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایز: سایز و ابعاد یکی از عوامل موثر بر قیمت کارتن پستی است. به‌طور کلی هرچه ابعاد کارتن بزرگ‌تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • جنس: همان‌طور که بیان کردیم، کارتن‌های پستی با استفاده از ورق‌های مختلفی تولید می‌شوند. هرکدام از این ورق‌ها نیز ویژگی‌ها و قیمت خاص خود را دارند.
  • تعداد لایه‌ها: کارتن‌های پستی می‌توانند از یک تا 5 لایه داشته باشند. هرچه تعداد لایه‌ها بیشتر باشد، استحکام و قیمت کارتن نیز بیشتر خواهد بود.
  • تیراژ و تعداد سفارش: شما می‌توانید با خرید کارتن پستی در تعداد بالا، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. هرچه تعداد سفارش کارتن پستی شما بیشتر باشد، قیمت هر کارتن نیز برای شما ارزان‌تر خواهد بود.

بهترین روش خرید کارتن پستی

اگر علاقه‌مند هستید تا کارتن پستی را به‌صورت عمده و با کمترین قیمت خریداری کنید، نیاز است تا این دسته از محصولات را از طریق فروشگاه اینترنتی معتبری سفارش دهید. ما در فروشگاه اینترنتی زود پک این امکان را فراهم کرده‌ایم تا شما برای بسته‌بندی و ارسال کالاها بتوانید انواع کارتن پستی را به راحتی و با کمترین قیمت تهیه کنید.