سوالات متداول پیرامون ورود، ثبت نام و ناحیه کاربری

• چطور می تونم وارد وبسایت بشم؟

برای ورود به وبسایت،کافیست در نسخه موبایل پایین سمت چپ بر روی حساب کاربری ضربه وارد کنید و در نسخه دسکتاپ در قسمت بالا راست بر روی ورود کلیک کرده و سپس شماره موبایل خود را وارد کنید. رمز دریافت شده توسط پیامک را وارد کنید.

• اس ام اس دریافت رمز عبور برام نمیاد چطور باید وارد بشم؟

اگر پیامک حاوی رمز عبور را دریافت نکردید، به پوشه اسپم پیامک های خود مراجعه نمائید.برای دسترسی به پوشه اسپم علامت سه نقطه در صفحه پیامک ها را لمس کنید و سپس وارد پوشه اسپم شوید

آیا امکان ویرایش اطلاعات، بعد از ثبت نهایی سفارش وجود دارد؟

اگر تا قبل از ارسال کالا این تغییرات به اطلاع ما برسد این امکان وجود خواهد داشت اما بعد از ارسال کالا این تغییر ممکن نخواهد بود.

در حال حاضر میتوانید با شماره تلفن ۷۲۱۴۲ داخلی ۲ تماس گرفته و تغییر را اطلاع دهید.

برای خرید از زودپک باید حتما در سایت عضو شوم؟

برای خرید از زودپک تنها کافیست شماره موبایل خود را وارد کرده و کد تائیدی که برای شما پیامک می شود را ثبت نمائید. با اینکار امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی برای شما امکان پذیر است.

میتوانم سفارش را تلفنی ثبت کنم؟

بهتر است سفارشات از طریق سایت ثبت شوند. در صورت وجود مشکل یا برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما تماس حاصل نمائید و یا در واتساپ مجموعه سفارشتان را ثبت کنید.

چطوری می تونم اطلاعات کاربریم رو ویرایش کنم؟

وارد پنل کاربری خود شده و از بخش « اطلاعات حساب کاربری » به ویرایش اطلاعات خود بپردازید. همچنین آدرس خود را نیز می‌توانید در پنل کاربری خود، از بخش« آدرس ها » ویرایش نمایید.

• چطور می تونم به سفارش های قبلیم دسترسی داشته باشم؟

وارد حساب کاربری خود شوید و سپس وارد حساب کاربری شوید، در بخش سفارش ها شما می توانید به تاریخچه خرید خود دسترسی داشته باشید.

چطور می تونم با زودپک تماس حاصل کنم؟

 بر روی دکمه تماس صفحات زودپک کلیک کرده و مستقیما پیام خود را برای واحد امور مشتریان ارسال کنید. همچنین شما می توانید به شماره 02172142 تماس گرفته و به صورت تلفنی مورد را پیگیری نمائید و یا از طریق فرم "تماس با ما" با ما در ارتباط باشید.